Als er geen loonheffingskorting wordt toegepast passen je werkgevers minimaal 33% toe (de eerste belastingschijf zegmaar).quote:Op woensdag 5 september 2012 13:17 schreef DensStreet het volgende:
Sorry, ik weet niet precies welke gegeven je nodig hebt.
Ik heb op dit moment dus 3 baantjes:
Ik werk 5 ochtenden bij een hotel voor 6,33 per uur
Ik werk 2 ochtend bij een krant voor 8 euro per uur
en ik werk bij een restaurant voor 5,33 per uur 's avonds
Ik wil gewoon weten dat als ik bv. 1500 euro per maand verdien bruto hoeveel dat dan ongeveer netto zal zijn. Dan kan ik daar rekening mee houden qua financiële planning.
Dat hangt af van je totale inkomen. Let erop dat het officieel niet toegestaan is om loonheffing bij meerdere werkgevers tegelijk toe te passen.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef DensStreet het volgende:
Oke, dankjewel allemaal.
En als ik bij allemaal loonheffingskorting laat toepassen moet ik in mei/juni weer geld terug betalen?
Dat hangt af van het totale jaarinkomen. Wat nou zo handig is: de Belastingdienst heeft een site waar je dit allemaal op kan vinden. Om het je makkelijk te maken heb ik direct de juiste pagina voor je opgezocht. How nice is datquote:Op woensdag 5 september 2012 13:23 schreef DensStreet het volgende:
Oke, dankjewel allemaal.
En als ik bij allemaal loonheffingskorting laat toepassen moet ik in mei/juni weer geld terug betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |