Hier ook blauw, en een groene van Chris. Inhoud heb ik niet vergeleken eigenlijk. Alleen de afspraken, adviezen en metingen staan nu samen achterin, bij de groene een bladzijde voor afspraken, blad voor metingen, en adviezen dwars tussen de teksten door. Dat is wel handiger.
Daan zit ook nog niet zelfstandig. Heeft hij helemaal geen tijd voor. Zonet zette ik hem op zijn billen, na 5 seconden draaide hij zich om, en tijgerde hij weg..
Chris was net zo, zelfs een maand later nog qua tijgeren ook, en die ging met 13 maand eens zelf zitten. Zitten is saai
Ik vind die interactie echt leuk worden. Daan probeert me te laten schrikken. Als ik een paar keer boe zeg(half hard, aanloop met hmmmmmmm,BOE), gaat hij elke keer giechelen. En dan doet hij het zelf terug.. tatatatataTA, of didididididiDIE, met echt dichtgeknepen oogjes, en een snelle wiebel van zijn lijfje.. En dan weer lachen om mijn reactie. heerlijk

Ohw, en ik begin nu wel genoeg te krijgen van die zure (al een dikke maand bezig). Nu zelfs uitslag met bloedende puntjes. Arm ding.. Gelukkig wel af te leiden, maar fijn zal het niet voelen lijkt me..
Tijd dat die 6+ tanden die op springen staan eens doorkomen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Deepfreeze op 08-09-2012 14:36:49 ]