abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116559591
Xanteh :o :D Wel een beetje sneu ook.

Son, wat een mooi vrolijk meiske heb je! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_116561513
deerne met hazenlip _O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116565639
Xanteh, wel sneu voor die mevrouw ook.

Soms is dat toch heel apart. Mijn oudste ging altijd huilen toen hij klein was zodra hij mijn neef zag. Behalve dat die neef kaal is, is hij echt niet bijzonder kwa uiterlijk.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116566351
Heb niet bijgelezen, sorry :@ zag wel hele lieve foto's voorbij komen op de vorige pagina O+

Wij zijn weer terug van vakantie :) een vermoeiende maar hele fijne week gehad met mn familie. Heb er echt van genoten om Faye te zien met mijn ouders, oma en broertje :) Echt ook heel fijn om te zien hoe gek iedereen op haar is.
Ze heeft het echt heel erg goed gedaan daar, ben trots op mijn meisje! Nu nog foto's uitzoeken enzo :)

Morgen moeten we weer naar het CB, ben zo benieuwd hoeveel ze gegroeid is (en of ze weer gaan zeuren..) en dan weer stomme prikjes, met deze warmte :(
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  zondag 9 september 2012 @ 16:02:30 #155
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116566706
Morgen alweer een stuk koeler Marjolijntje ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116566775
Echt? :o ik heb alleen mn telefoon gekeken, die zegt vandaag 27 graden en morgen 26 :o
pi_116566843
22 morgen in Mokkum *O*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 9 september 2012 @ 18:26:35 #158
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116570879
Boh, bij mij geeft ie 20 graden aan, met mogelijk regen?
Nah, zie het wel.
pi_116572522
Het is nu 29 graden op onze kamer...ze heeft moeite met de hitte, net als dr papa! ik ben in de woestijn geboren dus heb minder moeite maar mijn kaaskopjes wel
  maandag 10 september 2012 @ 08:32:12 #160
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116592235
Goeiemorgen! Ik ben er ook weer ;) gisteren ff rondje opa's en oma's gedaan

Lieve foto's van Phaidra en Sonnetje O+ O+

Cristel is ineens heel veel aan het kletsen! Gisteren en vandaag meende ik toch een paar keer heel duidelijk 'papa' te horen ! :o Ik heb natuurlijk wel een poging gedaan om het op film te krijgen....Maar dan zegt ze het natuurlijk niet duidelijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh Tinu, de kamer van de jongens was redelijk....Nu ga ik straks naar boven en alles uitzoeken, en weer in de goede bakken stoppen. Stiekem ook het eea naar boven denk ik, want er is best wel wat spul waar ze niet mee spelen. :P

[ Bericht 18% gewijzigd door PureEvil op 10-09-2012 09:05:09 ]
pi_116593025
Ik hoor het toch wel hoor PE! O+

Mijn lief is vandaag voor het eerst weer werken (hij heeft weer een baan, fijn!) lekker hoor, maar het is nu toch wel even wennen, alleen met Faye thuis. Gelukkig heeft ze vannacht goed geslapen. Vanochtend was ze wel wat mopperig, dus heb haar net terug naar bed gegooid en nu ligt ze nog even lekker te slapen, in haar ledikant, op haar eigen kamertje :o grote baby!
Straks CB, ben wel heel benieuwd naar haar stats nu. Ze begint wat spekkiger te worden :)
Heb vandaag ook echt maat 50 nu uit haar kast gehaald, dat pas echtecht niet meer ;) Misschien vanmiddag nog even uitzoeken wat we al hebben in maat 62, kan dat erbij in de kast.
En de krampjes worden nu rap minder! Nog maar 1 of 2x per dag en dan is het ook zo over. En gisteren helemaal niks *O*
pi_116593057
Bleh hier weer even een tegenvaller. Matthias heeft nu week zijn gips eraf maar zijn been gebruikt ie helemaal niet. Hij laat hem er echt beetje "dood" bij hangen. Vanmorgen gebeld met de kinderarts en die wil hem dus toch nog maar even zien. Er zou nu namelijk al wel beweging in moeten zitten en dat zit er dus niet. Ik was er al beetje bang voor want hij is eigenlijk sinds het gips eraf is ook helemaal niet gezellig. Alleen maar boos en verdrietig. Het wil hem allemaal maar niet lukken. Word er zelf zo verdrietig van :'( Hij word bijna 1 en zou dus al van alles moeten kunnen maar hij komt als ie op zijn buik ligt al niet eens meer goed vooruit terwijl ie met gips dat nog wel aardig deed.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116593086
Oh, MeNicole, wat naar ;( Wanneer mag je naar de KA? Ik hoop dat het iets kleins is wat makkelijk te verhelpen is! :*
pi_116593180
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, MeNicole, wat naar ;( Wanneer mag je naar de KA? Ik hoop dat het iets kleins is wat makkelijk te verhelpen is! :*
We kunnen meteen morgen al komen. Hij wil niet te lang wachten want als het wel iets erg is dan zijn er nog op tijd bij!!
pi_116593303
Fijn dat jullie in ieder geval snel terecht kunnen!
pi_116593385
Ben afgelopen week maar weinig online geweest. veel stress enzo en moet veel keuzes gaan maken

Wat naar MeNicole :(

Gisteren was mjn kleintje alweer 4 maandjes:O Morgen naar het cb. Ze heeft enorm veel last van haar tandjes en gisteren in wanhoop de hap gebeld heb nu locid vloeistof wat op haar tandje moet (en dat verdoofd goed heb het geprobeerd haha) en nu heb ik mijn vrolijke baby op de poepluiers na weer terug:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_116593408
Nicole, wat naar.. Zou hij nog pijn hebben? Hopelijk iets onschuldigs, maar fijn dat je snel terecht kunt!

Marjolijntje, je mini wordt groot ;)
pi_116593480
DF ik denk niet dat ie pijn heeft. Mag zijn beentje ook wel gewoon vastpakken en daar reageert ie verder niet op. Heb juist meer het idee dat ie er heel weinig aan voelt. Hij krabt bv dat been ook helemaal tot bloedens open en reageert daar ook niet eens op.
pi_116593585
Dat klinkt niet echt fijn. Succes voor morgen!
pi_116593684
MeNicole, dat klinkt idd niet zoals het hoort -O-. Sterkte morgen, fijn dat je al zo snel terecht kan.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 10 september 2012 @ 10:08:19 #171
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116593862
Klinkt heel naar MeNicole :{ Fijn dat jullie morgen al terecht kunnen!
  maandag 10 september 2012 @ 10:22:02 #172
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_116594128
Sterkte met z'n beentje, MeNicole ;( . Hoop dat het makkelijk en snel opgelost kan worden. Ik vind het ook nog steeds zo zielig voor je man...
pi_116594241
Mijn eerste kijkje hier bij de mini babies....

MeNicole, wat een zorgen om Matthias z'n been. Ik hoop dat er morgen wat meer duidelijkheid en goed nieuws komt!

Vraagje. Ik krijg mijn eerste winter baby. Of beter babies. En daar komt toch wat meer bij kijken dan bij een zomerkind (vind ik). Ik heb dus van die winter voetenzakken in de maxi-cosi. Maar wat trek je een mini baby dan nog meer aan? Behalve romper en kleertjes dan. Een winterjasje? Een winter(ski)pak? Wordt dat niet snel te warm?
Ik zat al te kijken naar skipakjes. Maar zijn of heel duur (en ik heb er twee nodig), of ze hebben oren en een staart...
Tips?
Met een meidenkwartet
  maandag 10 september 2012 @ 10:34:05 #174
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116594391
Mijn winterbaby (wesley) had een romper, longsleeve en lange broek aan, eventueel met een maillot eronder. en natuurlijk een winterjasje. voetenzakken en winterpakken hebben wij nooit gebruikt/gekocht.
pi_116594412
Hier ook een winterbaby, na een zomerbaby. Voor in de MC had ik een voetenzak delend. En dan afhankelijk van het weer een vestje of jasje aan. In de auto dan wel open vouwen, want dat gaat leuk broeien..
Voor in de reiswieg had in een winterjasje. Ik had ook zo'n winterpak, maar de keren dat het echt zo koud was, waren op 1 hand te tellen. en dan kom je misschien niet eens buiten met zo'n mini..
Vooral laagjes, als ze dan warm zijn, kun je zo een laagje afpellen. En een extra laagje in je tas (vest, dekentje)
pi_116594448
Ow Nicole... Ik hoop dat er niets ernstigs aan de hand is :*

en Sam, je hebt een opzegtermijn, dus beter op tijd opzeggen dan financiële problemen.. Misschien kun je het probleem bespreken met je kdv? Bij ons kdv is het op het moment rustig genoeg dat er geen wachtlijst meer is.. Dus je bent misschien zo weer ergens onder de pannen..

Net terug van een heerlijk weekendje in de Ardennen :) dus niet helemaal bijgelezen
pi_116594565
Sam er is een overgangsregeling van 3 maanden als je je baan verliest. Neem aan net zo voor een student en daarna heb je geen recht meer op kinderopvangtoeslag als je geen werk/schooluren maakt.
Let dus op dat je op tijd opzegt!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116594687
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sam er is een overgangsregeling van 3 maanden als je je baan verliest. Neem aan net zo voor een student en daarna heb je geen recht meer op kinderopvangtoeslag als je geen werk/schooluren maakt.
Let dus op dat je op tijd opzegt!
Afgezien van dit: je kunt niet zomaar van school geschopt worden. Je hebt een medisch jaar achter de rug om het zo maar te zeggen.

Je had het over een negatief BSA? Daar kun je bezwaar tegen indienen. Indien je niet bent gewezen op een bezwaarprocedure sta je nog sterker in je schoenen. De school dient op de hoogte te zijn van je medische situatie en je hebt (voor zover ik weet) recht op een jaar opschorting van je BSA.

Maar goed, dat zul je op moeten zoeken in de onderwijs/examenregeling van je school. Of een gesprek met een decaan moeten voeren.

/offtopic.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116595287
Sam, wat naar van school zeg. Hopelijk kun je iets met de adviezen hierboven :*
pi_116596037
MeNicole: wat een zorgen om Matthias! Fijn dat jullie morgen al bij de ka terechtkunnen. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen doen.

Sam: wat vervelend zeg, ik ben slecht op de hoogte van regels e.d., maar hoop dat er een oplossing komt.

Verder hier een poosje niet gereageerd wegens druk, maar wel wat meegelezen hoor. Mijn ventje doet het super. Hij ontwikkelt zich als een dolle, kan nu zelf zitten, tijgeren, probeert te kruipen, lacht bijna de hele dag. Vanochtend trok hij zich in de box aan de rand op tot hij op z'n knietjes zat, dus bed en box moeten wel definitief omlaag nu. Niet dat hij nog veel in de box zit, want hij vindt het veel leuker om op ontdekkingstocht te gaan. Eten gaat ook prima. Dit weekend begonnen met brood, vindt hij ook best lekker, hij eet nu bijna een halve boterham. Nog zonder beleg, alleen wat boter. Groente en fruit gaan ook best. En hij heeft nu al iets van 4 of 5 nachten achter elkaar doorgeslapen *O* .
pi_116596584
Lekker Bleie! :)
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_116596969
Vervelend Sam! Hoop dat je iets aan het advies van kuukske hebt!

Ik zag lieve kindjes voorbij komen O+
en een leuke video van PE's mini :D

Fijn bleie! *O*

Menicole jeetje :o hoop dat het snel goed komt allemaal!

S is sinds de prikjes en het ziek zijn echt uit haar ritme, overdag niet willen slapen, wel moe zijn, miepen, snachts vaker wakker worden. Had het er met Xanteh over, misschien een sprongetje. Nou dat moet na een tijdje over zijn :+ dus ik hoop snel.

Ik zit er verder helemaal doorheen, mijn moeder wil het 'minder goede' niet horen en zegt dat het weer beter met me gaat ^O^ omdat ik even met S gewandeld heb omdat ze zo moe was en ik niet meer wist wat te doen. Emotioneel gezien voel ik me ook niet echt top.. -O-
pi_116598363
Zoe :* Wat rot dat t nog steeds niet goed gaat...
  maandag 10 september 2012 @ 13:01:22 #184
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116598515
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Bleh hier weer even een tegenvaller. Matthias heeft nu week zijn gips eraf maar zijn been gebruikt ie helemaal niet. Hij laat hem er echt beetje "dood" bij hangen. Vanmorgen gebeld met de kinderarts en die wil hem dus toch nog maar even zien. Er zou nu namelijk al wel beweging in moeten zitten en dat zit er dus niet. Ik was er al beetje bang voor want hij is eigenlijk sinds het gips eraf is ook helemaal niet gezellig. Alleen maar boos en verdrietig. Het wil hem allemaal maar niet lukken. Word er zelf zo verdrietig van :'( Hij word bijna 1 en zou dus al van alles moeten kunnen maar hij komt als ie op zijn buik ligt al niet eens meer goed vooruit terwijl ie met gips dat nog wel aardig deed.
Agos, arme Matthias! En kan mij voorstellen dat je er verdrietig van wordt! :*
pi_116598802
Zo heel soms kan ie wel lachen hoor O+
Kijk dat traantje ook O+
pi_116598862
Ah gos, wat n menneke O+
pi_116598940
En hij lijkt gewoon nog zo klein. Hij is al niet groot en nu kan ie ook nog niks. En dan word ie over 8 dagen 1 jaar. Terwijl ie dat in zijn doen en laten nog lang niet is zeg maar. Kan het niet goed omschrijven.
Enige wat ie dan weer wel doet is heerlijk kletsen. Hele verhalen met soms een verstaanbaar woord ertussen.
  maandag 10 september 2012 @ 13:37:31 #188
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116599458
Wat een lekker ventje MeNicole! O+ Zeer mooi materiaal voor Anouk ;)
pi_116599533
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef Susie het volgende:
Wat een lekker ventje MeNicole! O+ Zeer mooi materiaal voor Anouk ;)
Haha volgens mij is Anouk 2 keer zo groot als hem toch?
  maandag 10 september 2012 @ 14:08:54 #190
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116600299
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Haha volgens mij is Anouk 2 keer zo groot als hem toch?
Nee toch :@ Ze is nu 72 cm en 9845 gram :@
pi_116600557
Zoe, balen dat het niet wil.. :*

Nicole, soms heb je grote kleine baby's, soms kleine grote baby's. Lang leve de variatie ;)
Lekker ventje!

Wanneer beginnen jullie met broodbeleg? Bij Chris waren we met 8 maand wel begonnen, denk een maand eerder zelfs. Maar wanneer is het nou "nodig". Daan eet zijn boterham ook wel met alleen boter, of kaal.
pi_116600601
quote:
1s.gif Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef Susie het volgende:

[..]

Nee toch :@ Ze is nu 72 cm en 9845 gram :@
Matthias was ongeveer 2 weken terug 9 kilo. Lengte weet ik zo niet maar zou iets van 77 cm zijn.
pi_116601007
Cathmar, wat betreft winterbaby's, hangt er ook vanaf hoeveel je buiten bent in de moude periode en hoe je de kids vervoert. In een reiswieg kan een winterjas ook prima en dan bijvoorbeeld dekens ok je kind warm te houden aan de onderkant. Je hebt daarnaast ook maillootjes, gevoerde broeken en dikke sokken/ schoenen. Voor in de mc kun je ook een voetenzak doen.

MeNicole ik hoop dat het niets ernstigs is. Het klinkt niet goed in ieder geval. Fijn dat de ka jullie snel gaat zien.

Sam, wat vervelend, hopelijk kun je toch iets regelen met de school. Een goede opleiding is echt wel goud waard voor je beroepsleven later.

DF fijn dat het zo goed gaat.

Zoe, wat vervelend dat je je niet beter voelt, fysiek en emotioneel. En dat je moeder dat niet wil zien, daar baal je natuurlijk van. Misschien kun je gewoon een goed gesprek met je moeder aan gaan?

Bleie, wat een fijne ontwikkelingen allemaal *O*

[ Bericht 23% gewijzigd door Tinuviel op 10-09-2012 14:36:16 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  maandag 10 september 2012 @ 15:04:20 #194
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116602091
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Matthias was ongeveer 2 weken terug 9 kilo. Lengte weet ik zo niet maar zou iets van 77 cm zijn.
Oh, ik heb echt een bolle! _O- Maar goed, hij is in ieder geval langer ;)

Ik weet het eigenlijk niet meer DF. Ik denk zo rond de 9 maanden?
pi_116602507
MeNicole, wat een heerlijk ventje! O+

Wij zijn weer terug van het CB, arts was tevreden, dus wij ook. Faye heeft dr prikjes weer gehad, brullen.. ;( Ik vind het zo enorm zielig.. Maarja, deze zijn weer binnen. Nu hopen dat ze er niet al te veel last van heeft. Ze ligt nu in bed, maar het klinkt alsof ze zo wakker gaat worden.

Stats:

5005 gram en 58 cm, morgen 3 maanden :)
pi_116603105
Oeh marjolijn, ze gaat iets omhoog in de curve, wel stom van de prikjes!

Susie, ze doet goed haar best! ;)

Ik zette Daan zonet neer op zijn billen. Ging hij voorover leunen en trok zichzelf naar voren aan zijn handen. Oké, niks stabiel, dus grappig gezicht :P
  maandag 10 september 2012 @ 16:42:27 #197
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116606029
Ze had al een voorsprong hè! ;)
pi_116606184
Dat is wel waar..
Ach, Chris zat er nog boven, en zat bij zijn laatste cb bezoek(3jr10mnd) op de middellijn. Babyspekjes zeggen niet zoveel ;)
pi_116606523
Broodbeleg, geen idee meer... Peuter heeft nog weleens periodes dat ze geen broodbeleg wil. Op het kdv wilden ze vandaag bij Pietje ook smeerkaas op zijn brood doen, eerste keer dat hij daar überhaupt brood krijgt! Heb ze toch maar dringend verzocht het bij boter te houden. Eerst maar eens wennen aan brood lijkt me.

Mooie stats Marjolijntje!

Pff, ik kijk Pietje altijd groot, ik ben niet zo'n babymoeder, maar vandaag zette ik z'n bedje laag, en toen ging het me toch wel érg snel opeens. Ik vind het er ook zo veel minder knus uitzien, zo'n laag bedje.
  maandag 10 september 2012 @ 17:01:37 #200
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116606967
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is wel waar..
Ach, Chris zat er nog boven, en zat bij zijn laatste cb bezoek(3jr10mnd) op de middellijn. Babyspekjes zeggen niet zoveel ;)
Als ze dan maar niet al te erg op haar moeder lijkt ;) _O- :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')