SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh Tinu, de kamer van de jongens was redelijk....Nu ga ik straks naar boven en alles uitzoeken, en weer in de goede bakken stoppen. Stiekem ook het eea naar boven denk ik, want er is best wel wat spul waar ze niet mee spelen.
[ Bericht 18% gewijzigd door PureEvil op 10-09-2012 09:05:09 ]
We kunnen meteen morgen al komen. Hij wil niet te lang wachten want als het wel iets erg is dan zijn er nog op tijd bij!!quote:Op maandag 10 september 2012 09:32 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh, MeNicole, wat naarWanneer mag je naar de KA? Ik hoop dat het iets kleins is wat makkelijk te verhelpen is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Afgezien van dit: je kunt niet zomaar van school geschopt worden. Je hebt een medisch jaar achter de rug om het zo maar te zeggen.quote:Op maandag 10 september 2012 10:41 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sam er is een overgangsregeling van 3 maanden als je je baan verliest. Neem aan net zo voor een student en daarna heb je geen recht meer op kinderopvangtoeslag als je geen werk/schooluren maakt.
Let dus op dat je op tijd opzegt!
Agos, arme Matthias! En kan mij voorstellen dat je er verdrietig van wordt!quote:Op maandag 10 september 2012 09:31 schreef MeNicole2 het volgende:
Bleh hier weer even een tegenvaller. Matthias heeft nu week zijn gips eraf maar zijn been gebruikt ie helemaal niet. Hij laat hem er echt beetje "dood" bij hangen. Vanmorgen gebeld met de kinderarts en die wil hem dus toch nog maar even zien. Er zou nu namelijk al wel beweging in moeten zitten en dat zit er dus niet. Ik was er al beetje bang voor want hij is eigenlijk sinds het gips eraf is ook helemaal niet gezellig. Alleen maar boos en verdrietig. Het wil hem allemaal maar niet lukken. Word er zelf zo verdrietig vanHij word bijna 1 en zou dus al van alles moeten kunnen maar hij komt als ie op zijn buik ligt al niet eens meer goed vooruit terwijl ie met gips dat nog wel aardig deed.
Haha volgens mij is Anouk 2 keer zo groot als hem toch?quote:Op maandag 10 september 2012 13:37 schreef Susie het volgende:
Wat een lekker ventje MeNicole!Zeer mooi materiaal voor Anouk
Nee tochquote:Op maandag 10 september 2012 13:40 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha volgens mij is Anouk 2 keer zo groot als hem toch?
Matthias was ongeveer 2 weken terug 9 kilo. Lengte weet ik zo niet maar zou iets van 77 cm zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 14:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Nee tochZe is nu 72 cm en 9845 gram
Oh, ik heb echt een bolle!quote:Op maandag 10 september 2012 14:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Matthias was ongeveer 2 weken terug 9 kilo. Lengte weet ik zo niet maar zou iets van 77 cm zijn.
Als ze dan maar niet al te erg op haar moeder lijktquote:Op maandag 10 september 2012 16:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Dat is wel waar..
Ach, Chris zat er nog boven, en zat bij zijn laatste cb bezoek(3jr10mnd) op de middellijn. Babyspekjes zeggen niet zoveel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |