Wat lief dat je daar nog aan denkt! Toevallig gister bij de gyn geweest. Ik moet idd aan de pil maar heb nu de Cerazette voorgeschreven gekregen ivm borstvoeding. Hij was niet zeker dat deze pil zwaar genoeg gaat zijn, dat is afwachten. Ik wilde 't iig wel proberen maar ik weet zelf niet hoe lang ik nog bv wil blijven geven. Het loopt nu goed hoor maar het is niet helemaal mijn ding geloof ik.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:16 schreef Troeta het volgende:
Mag je nu bv blijven geven Soesa?
Nena slaapt erg goed, een voeding voor het slapen gaan rond 11 uur en dan om half 6 de ochtendvoeding. Jammer dat Mex zo slecht slaapt![]()
En baby-acné is stom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ze lekker, en ze heeft daar geen last van iig.
Bedoelde trouwens die pakken 'liga' vanaf 4 maanden, gele verpakking.
Maar die rijstwafels, dat is dus speciaal voor baby's, zonder zout enzo?
Idem hier.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:10 schreef Tinuviel het volgende:
Bij het cb hadden ze aangegeven dat je vanaf 4 maanden mag beginnen maar dat baby's dan echt nog genoeg hebben aan bv. Dus wij gaan gewoon langzaam beginnen zonder dwang en dan hebben we alle tijd. Hoewel baby's na 6 maanden ook echt nog voldoende gevoed worden met puur bv. Hij leek mij er wel aan toe, dus ik laat hem lekker een beetje aanmodderen daarmee. En de allergiegevoeligere fruit en moeilijk verteerbardere groente, daar wacht ik gewoon nog mee.
Kyara alleen de kindjes van Rixtje, Zoë, Xanteh, Sam en mij zijn jonger dan jullie kindjes.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:07 schreef Kyara het volgende:
ik vergeet ook steeds hoe oud jullie kindjes zijn. Cristel is ook alweer 6 maanden. Denk steeds dat ze veel jonger is.
Mooie stats Rixtje!
Oefening baart kunst! mijn mops snapte ook vaak niet hoe dingen werken en probeerde ze een hele vuist in haar mond te doen, nu ook als ze gehakt pakt dan valt de helft op de grond. Gewoon doorzettenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:58 schreef Kyara het volgende:
Bitterend, Midas pakt nu wel zijn brood maar dan midden in zijn vuistje dus hij stopt dat zijn vuist in zijn mond zonder dat het brood in zijn mond komt. Broodkorst gooit ie de hele tijd op de grond.En je kan hier niet van de vloer eten.
Hoe oud is ze nu? even opzoeken wat mops deed toenquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:08 schreef Zoë23 het volgende:
Klinkt wel leuk dat rapley
Wanneer gaan kindjes zitten? S is echt woest als ze niet mag zitten, doet ze het liefst de hele dag. Misschien een fase? Net als het rollen, deed ze ook veel & boos worden enz, en nu ze het kan rolt ze bijna niet meer
(ik weet dat S te jong is om echt te zitten maar ze wil zoveel mogelijk overeind das wel lastig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |