abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116660448
Hoop dat t snel beter gaat PE!
Ja vanmiddag merke ik echt dat het iets minder pijnlijk was :) fijn zo'n moment :).

Lief marjolijntje! O+
pi_116661540
Wies gefeliciteerd!

Marjolijntje, wat een lieve foto's!

Zoë, wat fijn dat je vooruitgang voelt. Ik hoop echt voor je dat het snel beter gaat.

Pietje heeft zich vandaag echt een paarbkeer opgetrokken tot hij stond :o ? Een keer ook aan de blokkenkar, dus toen maakte hij wel een smak, t arme kereltje...
pi_116662852
Wat een mooie foto's O+

Vandaag hoorde ik op het nieuws dat het advies om te starten met vast voedsel is aangepast van 6 naar 4 maanden.
pi_116663072
Nirak, ja dat klopt, het cb heeft zijn adviezen ook aangepast. Daarom geven Zoë en ik nu al bijvoeding.

Zoë fijn dat het beter was vandaag.

PE hopelijk voelt je baby zich snel beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_116663261
Ja hoi!
Bedankt voor alle felicitaties O+

We komen afscheid nemen. Mijn meissie is officieel dreumes *O*
Ook wel mini snik momentje, nooit meer een baby :{

En natuurlijk de fotospam!!

Paar daagjes oud

paar maandjes oud

met haar verjaardagstaart

echte dreumes O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_116663329
http://nos.nl/artikel/417362-vaste-voeding-bij-jongere-babys.html

Het artikel wat erbij hoort. Ik denk dat één van de adviezen wordt om wat langer te wachten als je borstvoeding geeft (ivm stabiele productie).
Bij ons CB begonnen ze 6 maanden geleden ook al over bijvoeding, D was toen net vier maanden. Dus ze handelen er al langer naar, terwijl het "officieel" nog niet geregeld is.
pi_116663440
Wickie :W

Van harte met je mooie meisje! Het is al een echte dreumes inderdaad!
pi_116663550
Bij onze cb zeiden ze nog steeds 6 maanden..hier met 6 maanden begonnen en het gaat prima

Wiesje <3 wat een lieffie is het!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116663846
Vanwege KMA zijn wij met 5 maanden begonnen, op richtlijn van het ziekenhuis. Anders waren wij gewoon met 6 maanden begonnen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_116663892
Wauw wicky wat een mooie meid! Mooi om te zien hoe ze van mini gegroeid is naar een dreumes!

Bleie
Wat knap! Wel zielig van het vallen :(

Bedankt voor het artikel Nirak

S krijgt elke dag een paar hapjes fruit om te proeven en ervaren, echt veel 'eten' doet ze niet, als ze dat wel gaat doen kan ik altijd even extra kolven (voor de productie)
pi_116664105
Wat ik heb gemerkt (bij Rapley) is dat ze voor 6 maanden toch niet klaar voor was, ze keek inderdaad maar het was vooral nieuwsgierigheid en niet echt honger, bij 5 maanden heeft ze een keertje een komkommer gehad was leuk alleen om mee te spelen. Echt eten doet ze pas vanaf 9 maanden! er gaat ineens veel naar binnen en ze kauwt ook heel goed!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_116664475
Wij gaan sowieso wachten tot 6 maanden met bijvoeding, veranderd advies of niet. :) Ze heeft het eerder ook niet nodig en met alle allergieën en astma hier vind ik het wel prima. CB adviseert maar wat ze willen, ik trek mn eigen plan :6
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_116664695
Maareh heeft de WHO ook zijn advies aangepast? of is het alleen iets in Nederland?
pi_116664914
Ik zie wel wanneer we beginnen, 4 maanden vind ik niet nodig en tot precies 6 maanden ook niet. Tenzij ze t zelf allemaal wel best vindt. Bij Floris zijn we rond de 5,5 maand begonnen.
Voorlopig is t nog niet aan de orde :D

Wickie, gefeliciteerd met wiesje!
pi_116665687
Gecondoleerd sonnetje! En wat fijn dat ze zo braaf was. Je zit toch niet op je gemak als ze tijdens de dienst gaan huilen ofzo. En een mooie meid is het zeker!

Gefeliciteerd wickie!

Prachtige foto's marjolijn!

Nena heeft haar eerste stempeltje van het cb, gewicht precies op de middenlijn en ze ging heel lief lachen naar de arts.
pi_116665846
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:55 schreef bitterend het volgende:
Wat ik heb gemerkt (bij Rapley) is dat ze voor 6 maanden toch niet klaar voor was, ze keek inderdaad maar het was vooral nieuwsgierigheid en niet echt honger, bij 5 maanden heeft ze een keertje een komkommer gehad was leuk alleen om mee te spelen. Echt eten doet ze pas vanaf 9 maanden! er gaat ineens veel naar binnen en ze kauwt ook heel goed!
Wel leuk om ze kennis te laten maken met andere smaken enz, ook al is het alleen proeven en nog niet eten.
Haar gezicht als ze iets proeft, en als ze mij iets ziet eten. Zo nieuwschierig! :s)

Rapley lijkt me leuk maar wel eng haha
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:16:44 #267
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_116665868
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:01 schreef bitterend het volgende:
Maareh heeft de WHO ook zijn advies aangepast? of is het alleen iets in Nederland?
Hier in dld heb ik nog helemaal niks gehoord van de kinderarts...Misschien dat ze het 2 oktober wel vraagt, dan is ze 7 maanden.... Vaag gedoe hier :P

Vind het wel raar dat ze dat advies ineens veranderd hebben in NL...

Zoë, Cristel heeft geen pijn hoor ;) 't is meer om de blokkades in haar nek weg te krijgen, bewegen doet ze gewoon goed, maar volgens de osteopaat kan het nóg beter, vandaar ;)
pi_116666023
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:16 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Wel leuk om ze kennis te laten maken met andere smaken enz, ook al is het alleen proeven en nog niet eten.
Haar gezicht als ze iets proeft, en als ze mij iets ziet eten. Zo nieuwschierig! :s)

Rapley lijkt me leuk maar wel eng haha
Je tiet smaakt elke dag wel anders he :6 :D :*
pi_116666050
PE
Oh gelukkig! :)
pi_116666194
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:18 schreef bitterend het volgende:

[..]

Je tiet smaakt elke dag wel anders he :6 :D :*
Haha tiet is favo :9
pi_116667006
De tiet misschien niet tenzij je je te lang niet gewassen hebt :6, maar de melk/bv smaakt idd iedere dag anders.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116667080
_O-
  woensdag 12 september 2012 @ 07:00:33 #273
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_116675122
Wickie, wat ziet ze er al echt als een dreumes uit! Zo stoer op d'r wheely (das toch een wheely?) O+
Oh man, wat gaat het snel, nog 1,5 maand (minder nog ;() dan hier ook officieel een dreumes....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_116675186
PE ons cb zei dat je al mocht beginnen, maar dat het niet hoefde. En dat mijn kleintje alle voedingsstoffen uit bv kan krijgen. Volgens mijn wvk was het nieuwe advies ook gebaseerd op de motorische ontwikkeling tussen 4 en 6 maanden. Ik moet zelf zeggen ik vind het apart, dat hij speelgoed vaak al heel goed kan vastpakken en in de mond stoppen maar dat daT met voedsel niet zo goed gaat. Eergisteren pakte hij wel de lepel vast net bij het lepelgedeelte waar het overgaat in het heft en hij stoptehem zelf in de mond.

Wickie, wat een mooie fotospam.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_116676165
Wickie, dat is een echte dreumes! Nog gefeliciteerd!

Ons cb gaf ook 4 maand aan om te beginnen, maar gewoon rustig aan, goed naar je kind kijken.
Daan wilde best rapleyen vanaf een maand of 5, alleen opeten zat niet in zijn systeem, pas tegen de 7maand.
En nu pakt hij het brood heel zorgvuldig vast met wijsvinger en duim. En als er een stukje uit zijn mond steekt, duwt hij dat met 1 vingertje terug. zo schattig. O+

Hier ons eerste echte verkoudheidje te pakken. Wat kun je ook alweer doen bij hoestbuien? Niet zoveel toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')