Dat is spyware.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:34 schreef VeerEli het volgende:
Sinds gisteren heb ik ineens als ik op dit forum zit, bij allerlei willekeurige posts dat er een woord blauw onderstreept wordt, waar je dus als je er met de muis op gaat staan, een advertentie krijgt te zien. Echt super vaag.
Is dit een nieuwe manier van FOK! om te adverteren of ligt dit aan iets anders/iets algemeens? Het is echt f***ing irritant, want ik zie het in praktisch elk topic voorbij komen.
Prinscreen voor voorbeeld:
[ afbeelding ]
Lol, dit soort mensenquote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Kwam omdat ik zo stom was geweest om de vind ik niet leuk knop wat op facebook rond ging te installeren!!!!
Ik weet hetquote:
Nope. Die vinden niets aangezien het geen virus is.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is spyware.
Ligt niet aan FOK!
Ligt aan je computer, je hebt iets opgelopen.
Verwijderen kan met:
- HitManPro
- Malwarebytes.org
Dit dusquote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nope. Die vinden niets aangezien het geen virus is.
Geen probleem.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit had ik dus ook een tijdje terug
Kwam omdat ik zo stom was geweest om de vind ik niet leuk knop wat op facebook rond ging te installeren!!!!
Met malware ding zoeker kon ik niks vinden maar na een tip van iemand om externe dingen uit te schakelen was het weg
Virus is het niet idd, kan wel als mal- of spyware gezien worden.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nope. Die vinden niets aangezien het geen virus is.
Jij was het inderdaadquote:
Hij wordt niet gevonden door scanners. Je moet het echt zelf verwijderen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Virus is het niet idd, kan wel als mal- of spyware gezien worden.
Weet iig dat het niet van FOK! komt
Had m'n berichtje al aangevuldquote:Op woensdag 5 september 2012 11:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hij wordt niet gevonden door scanners. Je moet het echt zelf verwijderen.
Ik had het "virus" ook. Ik dacht eerst ook dat het FOK! Naar zijn bol was gestegen en ze met dit soort advertenties kwamen.quote:
Ik had het op alle sitesquote:Op woensdag 5 september 2012 11:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had het "virus" ook. Ik dacht eerst ook dat het FOK! Naar zijn bol was gestegen en ze met dit soort advertenties kwamen.
Mja was niet een fout van FOK! Dus. Tevens is het ook op andere websites te zien zoals YouTube.
quote:Op woensdag 5 september 2012 14:38 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar even langs, ik fix het wel voor je.
Betaling komen we wel uit. Muhaha.
Nee grapje. Ehm je moet even kijken wat je allemaal geinstalleerd hebt staan in het configuratiescherm bij Geinstalleerde Onderdelen.
Maak eens een screenshot dan van wat er allemaal in die lijst staat.quote:Op woensdag 5 september 2012 14:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]![]()
Ik kan Geïnstalleerde Onderdelen niet vinden. Wel zie ik al mijn programma's als ik op ''een programma verwijderen'' klik. Daar staat alles. Maar daar staat zoveel, ik zou niet weten welke nou dit gezeik veroorzaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |