Hahaquote:
Met die spelers waren ze afgelopen jaren kansloos tegen Spanje en Italië.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jezus die moffen gaan weer als een tierelier, wat een beestenGewoon met Ozil-Kroos-Gotze-Khedira-Reus en Podolski in de spits het WK 2014 winnen.
Waarom kijk jij midden in de nacht voetbal? Dat horen alleen mannen te doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:02 schreef lionella het volgende:
Messi maakt er 2 tegen Uruguay en creert er mede 1. Vooral de laatste de 3-0 was een mooie, hij deed ff een Ronaldinhootje (lage free kick !!!!) Geweldig !!!!!
Als Van Gaal middelmaat blijft opstellen is die kans wel groot jaquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 10:35 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Duitsland speelde goed maar ze kunnen nog veel beter. Als Duitsland de oefenwedstrijd tegen Nederland in November net zo aanpakt dan gaat Nederland een enorm pak rammel krijgen.
Het was het waardquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 04:07 schreef lionella het volgende:
Haha Messi hé, daar blijf ik voor op hoor !!! Ja in mijn omgeving wordt ik ook wel voor gek verklaard hoor !
Mwah. Die spelers zijn nog jong, hé.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 03:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Met die spelers waren ze afgelopen jaren kansloos tegen Spanje en Italië.
Duitsland lijkt mij ook na Spanje het beste Europese land, tegen Italië gingen ze op het WK onderuit door verkeerde tactiek niet zo zeer door gebrek aan kwaliteitquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah. Die spelers zijn nog jong, hé.
Ik schat Argentinië hoger in dan Brazilië maar die zullen wel gunstig lotenquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:46 schreef sausagin het volgende:
Brazilië en Duitsland wordt finale in 2014. Heerlijke ploeg hebben die beide landen. Spanje zie ik het eerlijk gezegd wat minder doen in 2014.
Kroatië heeft 7/9 na al 2 keer tegen macedonië te hebben gespeeld. Die moeten bv. nog uit tegen servië , ik zie daar niet direct winnen. België 7/9 na elk zware wedstrijden : uit wales , thuis kroatië en uit servië. Als je puur naar dat kijkt staat België momenteel beter voor want ze hebben nog veel van de "makkelijkere" wedstrijden.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 12:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
België![]()
1e plek zal wel voor Kroatië zijn maar 2e moet zeker lukken, mooie goals en goed spel tweede helft. Al had het helemaal anders kunnen uitlopen
Courtois![]()
![]()
, zeker op die leeftijd. Draagt nu al een elftal samen met Kompany
Waarom speelde België 1-1 dan tegen Kroatië? België moet toch gewoon eerste worden in deze groep.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 13:48 schreef sausagin het volgende:
[..]
Kroatië heeft 7/9 na al 2 keer tegen macedonië te hebben gespeeld. Die moeten bv. nog uit tegen servië , ik zie daar niet direct winnen. België 7/9 na elk zware wedstrijden : uit wales , thuis kroatië en uit servië. Als je puur naar dat kijkt staat België momenteel beter voor want ze hebben nog veel van de "makkelijkere" wedstrijden.
En ik zie beide wel nog een uitschuiver begaan , zal de vraag zijn wie het minst punten zal laten liggen. Ik zie Wales tegen Kroatië bv wel een gelijkspel halen als je puur kijkt naar hoe onovertuigend kroatië speelde in zijn 3 wedstrijden tot nu toe
En Servië zou ik ook niet direct vergeten voor strijd voor top 2 , een thuis verlies tegen een rechtstreekse concurrent is als in een groep als deze niet direct boeken toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |