Ik heb ook een slechte televisie. Ben er echt niet blij mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik heb een goeden matigen B-merk tv.
Alleen de ingebouwde dvd-speler is stom, want die zet standaard de ondertiteling aan, en bij sommige dvd's kan dat tijdens de film niet veranderd. En de menu-keuze's qua ondertiteling negeert hij. Dus toen heb ik Belle en het Beest in het Nederlands gekeken met Engelse ondertiteling.
Ik ben er heel blij mee. Alleen die ondertiteling-faal is een beetje jammer.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb ook een slechte televisie. Ben er echt niet blij mee.
Hoezooo?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
Mijn tv doet niet waarvoor ik hem kocht
Praten over televisies is beter dan seks hebben.quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wij hebben het over seks en dimens over tv's...
Je hebt hem gekocht zodat hij sinaasappels voor je kon persen?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef megamandy het volgende:
Mijn tv doet niet waarvoor ik hem kocht
hij is best groot... maar weet niet of mijn idee kloptquote:Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je weet dat dat echt tyfusgroot is?
quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Neuqmaatje is best handig hoor![]()
Ik kwam net uit een lange relatie dus had echt geen behoefte aan een nieuwe, hij had ook geen behoefte aan relatie.. Maar beide wel behoefte aan seks. Opgelost![]()
Wel jammer dat hij er niet zo goed in was. Heeft dus ook niet lang geduurd
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga ff roken, tot over 3 pagina's
Hihi, ik bedenk me net dat pagina's maar 1 letter scheelt met vagina's tihihi![]()
Not sure if serious or...quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Praten over televisies is beter dan seks hebben.
Ja dat was wel jammer, ging het concept wel een beetje de mist van inquote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]een neukmaatje dat niet kan neuken
tijdens de seks praten over tv's dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Praten over televisies is beter dan seks hebben.
Litersquote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tijdens de seks praten over tv's dan?
Nee dat ik mijn HD eraan kon hangen. Helaas is die onzichtbaar voor mijn tvquote:Op woensdag 5 september 2012 00:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt hem gekocht zodat hij sinaasappels voor je kon persen?
or...?quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Not sure if serious or...
O JA, DIE BEWEGING IS BIJNA NET ZO GOED ALS DE SAMSUNG P3084DLK0804quote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
tijdens de seks praten over tv's dan?
Ik zocht die reactie van Skjoe terugquote:Op woensdag 5 september 2012 00:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Het niveau was hoog die avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |