Eten ookquote:Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef LangeJan het volgende:
3) Energie zou gratis moeten zijn.. de bronnen zijn natuurlijk en er is een groepje Vrijmetselaars die het geld opstrijken!
Ik stel mn maandelijks bedrag altijd in op honderd euro en het teveel krijg ik eind van het jaar op mn rekening gestort.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef sinepedraap het volgende:
Ik zie tegen de eindejaarsafrekening opVorig jaar was het weinig dus dit jaar is het dan veel of zo
Ja dat had ik vorig jaar maar het had iets te maken met een koude afgelopen winter o.i.d. Ik heb gewoon een naar voorgevoel.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:21 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik stel mn maandelijks bedrag altijd in op honderd euro en het teveel krijg ik eind van het jaar op mn rekening gestort.
"Wij streven er naar binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen" in de auto-reply waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als je gratis energie wil moet je zonnepanelen laten plaatsen of naast een rivier wonen. Verder heb ik geen Eneco, om de een of andere reden staat mij die maatschappij tegen, maar wellicht kun je een mail naar de klantenservice sturen dat ze dit dringend moeten aanpassen.
Je kan het altijd veranderen. Dan moet je naar - jawel! - mijneneco gaan. Daar kan je het bedrag verhogen of verlagen wat je maandelijks betaald.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja dat had ik vorig jaar maar het had iets te maken met een koude afgelopen winter o.i.d. Ik heb gewoon een naar voorgevoel.
Hmmm er staat me zoiets wel bij dat ze daar een keer over gebeld hadden om dat maandelijks met 5 a 15 euro te verhogen of zo. Maar ik snap het nooit allemaal en betaal meestal maar.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:32 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je kan het altijd veranderen. Dan moet je naar - jawel! - mijneneco gaan. Daar kan je het bedrag verhogen of verlagen wat je maandelijks betaald.
Ik had het begin dit jaar ook per internet aangepast. Het is heel makkelijk. Ik zal later nog wel ff kijken hoe je het moet aanpassen.quote:Op woensdag 5 september 2012 09:34 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmmm er staat me zoiets wel bij dat ze daar een keer over gebeld hadden om dat maandelijks met 5 a 15 euro te verhogen of zo. Maar ik snap het nooit allemaal en betaal meestal maar.
Meh ik wacht wel gewoon op de rekening dan weet ik het weerquote:Op woensdag 5 september 2012 11:47 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik had het begin dit jaar ook per internet aangepast. Het is heel makkelijk. Ik zal later nog wel ff kijken hoe je het moet aanpassen.
Daarom gewoon iedere maand in een Excel sheet je meterstanden noteren, zo weet je wat je verbruikt het hele jaar door en kom je niet voor verrassingen te staan! Zo hoef je ook niet te veel te betalen want je weet precies wat je verbruikt en kan je voorschot daar (iets ruimer uiteraard) op aanpassen!quote:Op woensdag 5 september 2012 11:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik kreeg gisteren ook m'n eerste jaarnota op de mat. Mag bij ingang van deze maand voortaan het dubbele gaan betalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |