Kijk eens in je contractquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:41 schreef Phone het volgende:
Vraagje, ik heb 29/8 bij HI een telefoon/internet abbo afgesloten met een HTC OneX maar ik vind het (gebaseerd op de ervaringen met mijn Galaxy SII) echt een kloteding, heb ik het recht om hem te ruilen voor een ander toestel ? De porteerdatum is 10/9 en dan zou het contract pas ingaan.
Bedankt!!!!
Ik snap je, maar dit is uitgesloten, je hebt geen idee hoe kein die lettertjes zijnquote:
Dan bel je ze morgen op, dan weet je het zeker.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Phone het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dit is uitgesloten, je hebt geen idee hoe kein die lettertjes zijnOnleesbaar dus.
Voordat ik ze bel wil ik graag al weten waar ik sta, voor het geval ze me af gaan wimpelen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan bel je ze morgen op, dan weet je het zeker.
Maar hoe moeten wij hier het antwoord nou op weten? Jij hebt je contract; wij nietquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:48 schreef Phone het volgende:
[..]
Ik snap je, maar dit is uitgesloten, je hebt geen idee hoe kein die lettertjes zijnOnleesbaar dus.
Was het een koop of afstand of direct in de winkel? In dat laatste geval heb je vanuit de wet nergens recht op.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef Phone het volgende:
[..]
Voordat ik ze bel wil ik graag al weten waar ik sta, voor het geval ze me af gaan wimpelen.
Direct in de winkel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Was het een koop of afstand of direct in de winkel? In dat laatste geval heb je vanuit de wet nergens recht op.
Ik bedenk wel net dat ik de doos etc. gelijk heb weggegooid, dat zou een complicatie kunnen zijn.quote:Welkom op het forum! Jammer dat de Nokia Lumia 800 je niet bevalt. Dat kan! Je hebt het recht om binnen 8 dagen na ontvangst van het toestel deze om te ruilen in een Hi Winkel. Uiteraard met toestellease. Je hoort dan wel het gehele pakket met documenten mee te nemen.
Dat gaan ze niet waarderen inderdaad. Grote kans dat je dan je recht op retour hebt verspild. Waar die reactie op het forum op slaat is mij niet duidelijk, dat kan zijn om een los gekocht toestel online, dan gelden hele andere regels.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:54 schreef Phone het volgende:
[..]
Direct in de winkel.
Op hun forum staat dit:
[..]
Ik bedenk wel net dat ik de doos etc. gelijk heb weggegooid, dat zou een complicatie kunnen zijn.
Morgen naar de winkel dan maar...quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:55 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet waarderen inderdaad. Grote kans dat je dan je recht op retour hebt verspild. Waar die reactie op het forum op slaat is mij niet duidelijk, dat kan zijn om een los gekocht toestel online, dan gelden hele andere regels.
Als het lease is, zou ik het toestel maar niet weggevenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:02 schreef Phone het volgende:
Morgen naar de winkel dan maar...![]()
(en als het niet lukt heb ik alvast het verjaarskadootje voor m'n vriendin in huis, ieder nadeel heeft z'n voordeel![]()
)
Iedereen hier bedankt.
Want waarom ? Ik haal dan wel gewoon een los toestel voor mezelf geen probleem.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het lease is, zou ik het toestel maar niet weggeven
Het toestel blijft eigendom van Hi, dus hou er vast rekening mee dat je aan het einde van het contract alsnog moet betalenquote:Op dinsdag 4 september 2012 21:21 schreef Phone het volgende:
Want waarom ? Ik haal dan wel gewoon een los toestel voor mezelf geen probleem.
Hmm... ik betaal hun al genoeg lijkt me. Maar goed ik zal me even laten informeren van alle ins en outs.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het toestel blijft eigendom van Hi, dus hou er vast rekening mee dat je aan het einde van het contract alsnog moet betalen
Daar ben je dan een beetje laat mee.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:25 schreef Phone het volgende:
[..]
Hmm... ik betaal hun al genoeg lijkt me. Maar goed ik zal me even laten informeren van alle ins en outs.
Bedankt!
Enig idee of de doos er ook bij moet zitten plus alle boekjes, kabeltjes, accesoires?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:27 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Daar ben je dan een beetje laat mee.
Bij toestellease zal inderdaad de telefoon (werkend) terug moeten naar Hi, zo niet staat daar een boete tegenover van rond 15% van de nieuw waarde van de telefoon.
Doos, gebruiksaanwijzing en al die zooi gaat altijd gelijk de afvalbak in, hekel aan overbodige zooi in m'n huis. Ik bewaar meestal alleen bonnetjes en lopende contracten.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:28 schreef SolidasRock het volgende:
Wrm heb je in godsnaam de doos meteen weggegooid? Tis net of je niet kon wachten met de doos wegmieteren?
Het is dus alleen geen overbodige zooi.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Phone het volgende:
[..]
Doos, gebruiksaanwijzing en al die zooi gaat altijd gelijk de afvalbak in, hekel aan overbodige zooi in m'n huis. Ik bewaar meestal alleen bonnetjes en lopende contracten.
Nou ja, het omgekeerde dekseltje van de OneX doet nu dienst als mooi bakje voor theezakjes
Dat weet ik niet, ik ben zo slim geweest om mij niet in te laten met die toestellease.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Enig idee of de doos er ook bij moet zitten plus alle boekjes, kabeltjes, accesoires?
Voor mij wel, inclusief allerlei opladers en fontopias die ik ook allang heb die pleur ik gelijk weg.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Het is dus alleen geen overbodige zooi.
Die doos is zo klein, kan me niet voorstellen dat het troep zou geven, zeker als er wat mis mee is in de 1e 2 weken kan je hem al DOA inleveren en dan zullen ze echt wel naar de doosje vragen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Phone het volgende:
[..]
Doos, gebruiksaanwijzing en al die zooi gaat altijd gelijk de afvalbak in, hekel aan overbodige zooi in m'n huis. Ik bewaar meestal alleen bonnetjes en lopende contracten.
Nou ja, het omgekeerde dekseltje van de OneX doet nu dienst als mooi bakje voor theezakjes
Me too.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:33 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik ben zo slim geweest om mij niet in te laten met die toestellease.
Het betekent waarschijnlijk dat je hierdoor enig recht op retour van je telefoon hebt verspild, dus nee, het is geen rotzooi. Rotzooi wordt het na het verlopen van je retourrecht.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:34 schreef Phone het volgende:
[..]
Voor mij wel, inclusief allerlei opladers en fontopias die ik ook allang heb die pleur ik gelijk weg.
Het spijt me dat het schokkend voor je is, zo was het niet bedoeld, ik meen het. Verder lees ik vrijwel nooit contracten en dat soort flauwekul. Is dat ook schokkend voor je ?quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Die doos is zo klein, kan me niet voorstellen dat het troep zou geven, zeker als er wat mis mee is in de 1e 2 weken kan je hem al DOA inleveren en dan zullen ze echt wel naar de doosje vragen.
Verder schokkend om te lezen dat je totaal niet op de hoogte ben van de voorwaarden van een toestellease-overeenkomst?
Dit verdient een hele toepasselijke smilie -->quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Phone het volgende:
[..]
Het spijt me dat het schokkend voor je is, zo was het niet bedoeld, ik meen het. Verder lees ik vrijwel nooit contracten en dat soort flauwekul. Is dat ook schokkend voor je ?
Schokkend kan ik het niet noemen, te dom voor woorden echter wel.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Phone het volgende:
[..]
Het spijt me dat het schokkend voor je is, zo was het niet bedoeld, ik meen het. Verder lees ik vrijwel nooit contracten en dat soort flauwekul. Is dat ook schokkend voor je ?
Lachen als je een arbeidsovereenkomst ondertekent zonder 'm te lezen...quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Phone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Phone het volgende:
[..]
Als je dat allemaal weggegooid hebt, denk ik niet dat je de telefoon nog kunt ruilen.quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:32 schreef Phone het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 september 2012 21:37 schreef Phone het volgende:
[..]
Dat ze bestaan verbaast me al niet meer, dat ze wel in staat zijn een FOK!account aan te maken en een topic te openen in het juiste subforum vind ik wel een vrij schokkende combinatie.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:05 schreef kovenant het volgende:
triest eigenlijk,
mensen die verpakkingen gelijk weggooien en contracten niet lezen .
en dat in 2012
Hij dacht zeker dat hij aan het googlen was op "phone" en ineens bleek hij hier een account te hebben gemaakt.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze bestaan verbaast me al niet meer, dat ze wel in staat zijn een FOK!account aan te maken en een topic te openen in het juiste subforum vind ik wel een vrij schokkende combinatie.
Gelukkig begint de TT met een spelfout, dat compenseert weer een beetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |