quote:
Jij staat er om bekend al snel daartegen te ageren, zelfs als ik dat niet doe.

Lees het nog eens en deze keer beter. Ik heb natuurkunde en scheikunde niet genoemd, ik noemde 1 exact vak, de talen (4 stuks!), aardrijkskunde en geschiedenis. Als je daarin al het geilen op exacte vakken ziet dan zegt dat veel meer over jou dan over mij.
Voor de slechte lezer: ik heb hiermee niet aangegeven welke disciplines meer en minder belangrijk zijn (dan had ik natuurkunde en scheikunde zeker wel genoemd), ik heb slechts gesteld welke schoolvakken zoals ze op het VWO gegeven worden het belangrijkste zijn om jarenlang te volgen. Scheikunde, natuurkunde, biologie, economie en alle andere vakken die ik niet heb genoemd haal je gemakkelijk in een zomervakantie in, talen en wiskunde is andere koek. Hierbij gaat het niet enkel om het opdoen van wat kennis maar ook om het ontwikkelen van inzicht en vaardigheden. Bij talen is de op te doene kennis ook nog eens groot aangezien je een flink vocabulaire moet opbouwen en flink wat grammaticale regels moet leren alvorens je een taal goed kan beheersen.
Exacte wetenschap is voor mij trouwens een pleonasme, iets wat niet exact is kan voor mij geen wetenschap zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL