Niet? Oh ik wel,leuk om in te verdiepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepen
Komt misschien omdat het nu allemaal weer heel veel heel snel achter elkaar is.quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet? Oh ik wel,leuk om in te verdiepenAlgemene interesse in de maatschappij en hoe die werkt en zou moeten werken denk ik
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar had je 5 keer premium voor kunnen kopen en je aan je belofte kunnen houden
Veel rondrijdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:06 schreef Cliffy het volgende:
Die General Knoxx DLC begint me na een uur ook al de strot uit te komen trouwens
Zolang hij hem niet 15 keer hoeft uit te spelen, heeft hij weinig te klagenquote:
ditquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zolang hij hem niet 15 keer hoeft uit te spelen, heeft hij weinig te klagen
Ja en elke 20 seconden zo'n instagib tank tegenkomen en om de 200 meter zo'n schurftapparaat dat van die pauperdrones uitpoeptquote:
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.quote:
Heet jij Stef?quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.
Hij kwam helemaal tot aan mijn endeldarm, amazing
Scherpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |