en nog best leuk om te zien ookquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:32 schreef Cliffy het volgende:
Ester Vergeer, 9,5 jaar ongeslagen, 469 wedstrijden lang niet verloren
Inderdaad. Maar toch 1045 tot 1430 weer hardcore op schoolquote:Op vrijdag 7 september 2012 11:33 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Feelin your pain bra. Gisteren weer iets te lang doorgegaan.
Altijd weer zo oppervlakkig he Ross...quote:
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointquote:Op vrijdag 7 september 2012 13:54 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Altijd weer zo oppervlakkig he Ross...![]()
Vanavond ff Forza? Of ben je er echt helemaal klaar mee
Primaquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointWil die games eigenlijk eindelijk eens co-op uitspelen.
hihi, ik verwacht wel dat ik ff tijd heb voor die Laatste missie, heb ten slotte weekendquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wil best racen hoor, maar alleen als Bozz geen tijd heeft voor Sniper of flashpointWil die games eigenlijk eindelijk eens co-op uitspelen.
quote:Sony's nieuwe 4K Ultra HD TV kost 25.000 dollar
Bron: CVG
Een week geleden onthulde Sony de allereerste Ultra HD-televisie. Deze 3D-TV heeft een resolutie van 3840 bij 2160 pixels en telt dus vier keer zoveel pixels als een Full HD TV. Bovendien heeft het bakbeest een diameter van maar liefst 84 inch en is het in staat om Full HD-beelden te upscalen naar Ultra HD.
Destijds wilde de Japanse elektronicagigant nog geen prijskaartje noemen, maar velen vermoedden al dat de prijs wel eens aardig hoog zou kunnen worden. Dat vermoeden is zojuist door Sony bevestigd, want het bedrijf heeft laten weten dat je voor de TV maar liefst 25.000 dollar (zo'n 20.000 euro) zal moeten neertellen. Wetende dat je voor dit geld ook 20.000 hamburgers bij de McDonalds kunt kopen, zullen velen de aanschaf van dit nieuwe apparaat waarschijnlijk nog even uitstellen.
Tsssssss techwood is nog steeds altijd baas boven baas.quote:
Is sowieso een vreselijke vent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:05 schreef Cliffy het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte presentator is die Weesie eigenlijk
En totaal niet grappigquote:
Zie het alleen soms op youtube, ga het iig niet op tv kijkenquote:
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Liedje over Sold! Jeweet meteen dat het over hem gaat
Ik versta er geen flikker vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijk
Ja dat was ik nou net niet van planquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest ook ff de lyrics opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |