quote:Sony's nieuwe 4K Ultra HD TV kost 25.000 dollar
Bron: CVG
Een week geleden onthulde Sony de allereerste Ultra HD-televisie. Deze 3D-TV heeft een resolutie van 3840 bij 2160 pixels en telt dus vier keer zoveel pixels als een Full HD TV. Bovendien heeft het bakbeest een diameter van maar liefst 84 inch en is het in staat om Full HD-beelden te upscalen naar Ultra HD.
Destijds wilde de Japanse elektronicagigant nog geen prijskaartje noemen, maar velen vermoedden al dat de prijs wel eens aardig hoog zou kunnen worden. Dat vermoeden is zojuist door Sony bevestigd, want het bedrijf heeft laten weten dat je voor de TV maar liefst 25.000 dollar (zo'n 20.000 euro) zal moeten neertellen. Wetende dat je voor dit geld ook 20.000 hamburgers bij de McDonalds kunt kopen, zullen velen de aanschaf van dit nieuwe apparaat waarschijnlijk nog even uitstellen.
Tsssssss techwood is nog steeds altijd baas boven baas.quote:
Is sowieso een vreselijke vent.quote:Op vrijdag 7 september 2012 16:05 schreef Cliffy het volgende:
Wat een afgrijselijk slechte presentator is die Weesie eigenlijk
En totaal niet grappigquote:
Zie het alleen soms op youtube, ga het iig niet op tv kijkenquote:
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijkquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Liedje over Sold! Jeweet meteen dat het over hem gaat
Ik versta er geen flikker vanquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Nelis eigenlijk
Ja dat was ik nou net niet van planquote:Op vrijdag 7 september 2012 17:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik moest ook ff de lyrics opzoeken
omg, ik ben er stil van zo slecht.quote:Op vrijdag 7 september 2012 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
Liedje over Sold! Jeweet meteen dat het over hem gaat
quote:Op vrijdag 7 september 2012 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
omg, ik ben er stil van zo slecht.
net zo slecht als sold zelf
en in ander nederhop nieuws
http://www.geenstijl.nl/m(...)empi_s.html#comments
woensel is weer een town met softy's
Die "fuck you!" op 11:13quote:
Daar had je 5 keer premium voor kunnen kopen en je aan je belofte kunnen houdenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:07 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die "fuck you!" op 11:13![]()
Die rounds schijnen trouwens iets van $200 per stuk te kosten
Duizend bommen en granaten!quote:
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
http://46.243.24.92/~fnvmatrix2/p2/
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind jij zo interessant aan dat hele politiek gebeuren? Ik kan me daar echt geen half uur in verdiepen
Heb MW3 niet meer thuis liggenquote:Op vrijdag 7 september 2012 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Wat dachten ze trouwens bij Modern Warfare 3?
Het is spel is bijna op zijn einde laten we nu nog eens wel goede maps uitbrengen.
In het begin waren er alleen maar kut maps en de laaste 8 dlc maps zijn tof alleen heb je er niet zoveel meer aan.
quote:Op vrijdag 7 september 2012 19:27 schreef Tauchmeister het volgende:
http://46.243.24.92/~fnvmatrix2/p2/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |