Meen je dat nou?quote:Op donderdag 6 september 2012 06:32 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee. Heel die film is akelig. Deprimerend. Wel goed.
Weltrusten.
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:57 schreef KneusTeun het volgende:
man ik ben niet gemaakt voor arbeid.... elke ochtend sterf ik weer een beetje meer.
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#quote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Ja.quote:Op donderdag 6 september 2012 06:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Meen je dat nou?
Jou kennende geloof ik niet meteen dat je er zo over denkt
De Heer heeft een plan voor ons allemaal Teun, bekeer je nu tot de Scientology kerk en Xenu zal ook jouw gebeden aanhoren.quote:Op donderdag 6 september 2012 07:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja maar tering elke ochtend 6:30 opstaan 8 uur beginnen en tot 17:00!!!! wie bedenkt dat!?!#
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POEquote:Op donderdag 6 september 2012 07:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja.
Mij kennende? Heb ik iets gemist in die film waardoor het een vrolijke, opbeurende film is?
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 september 2012 07:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja dat stukje met die dansende chicks op de bar, OMG WAT WAS DAT HEET ZEG POE POE![]()
![]()
Wie had je allemaal in de wagen?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Tevens wat Teun zegt, ochtenden zijn niet gemaakt voor mij.
DIe heb je ook bij de IKEA en zijn een stuk goedkoperquote:Op donderdag 6 september 2012 00:05 schreef Frankii het volgende:
http://www.ibood.com/nl/nl/
Stiekem wel vetjes
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihoooquote:Op donderdag 6 september 2012 06:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja Teun, je hebt werkpaarden en sierpaarden. Jij bent obviously gewoon een sierpaard, ikzelf ben een zeepaard.
Gastquote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik dacht eerder een zeeolifant hoehahihooo
[ afbeelding ]
Hoezo,lopen je collega's nog steeds zo te faaljoekelen dan?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:43 schreef Rossdale het volgende:
Eindelijk weer eens een werkdag die tot nu toe alleen nog maar goed nieuws gebracht heeftDat is al weer zeker zo'n 3 weken geleden. Mag ook wel weer eens een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |