Ik weet het niet meer, maar het was wel leukquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wie zei dat toen ook al weer? "ripe off"
wtf dat is wel tof. Prijsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
wow ziek, linkje?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
Laat maarquote:
Dat horloge is wel tof, maar ook wel een beetje hipster..quote:
okequote:
quote:
Ik spot AC3quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
Als ze goeie games hadden aangeboden wel ja.
Volgens mij alleen die 3 games iddquote:
Ah oke, wist de prijs nog niet, niet dat het iets uitmaakt, want ik hoef zoiets toch nietquote:
je kan zeggen wat je wilt over die lui,quote:
Logisch, dat komt omdat je Stef ook als een kind moet behandelenquote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt over die lui,
ze zijn iig een stuk creatiever dan de opmerkingen tussen stef en nick
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Logisch, dat komt omdat je Stef ook als een kind moet behandelen
Origineelquote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.
geen woord meer aan vuil maken. en die hele beef/fittie/battibatta uit de sc houden
topquote:Op woensdag 5 september 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Origineel
Maar ik zie sowieso geen 1 reactie meer van hem, dus dat zit wel snor
The day that Stef saved nick, is the day when they became best friendsquote:Op woensdag 5 september 2012 15:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en jou als een zorgpony, en nu huppa klaar.
geen woord meer aan vuil maken. en die hele beef/fittie/battibatta uit de sc houden
Aha, dat is dus een zorgpony. Weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Xblister het volgende:
Zorgpony![]()
http://www.zorg-ponymenno.nl/site/
En nu het grappige deel?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:59 schreef Xblister het volgende:
Zorgpony![]()
http://www.zorg-ponymenno.nl/site/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |