Zombie Island heeft de laagste level tegenstanders. Zou die eerst doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 11:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Waarom dit? Ergens anders word me eerst Moxxi aangeraden, dan Knoxx en daarna pas Zombie Island en Claptrap Revolution..
Ben inmiddels al lvl 53quote:Op woensdag 5 september 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zombie Island heeft de laagste level tegenstanders. Zou die eerst doen.
Moxxi is makkelijker als je een wat hoger level bent.
Ja maar dan is de rest van de DLCs toch geen drol meer aan..quote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even General Knoxx opstarten, kun je door tot level 69
Of Crawmerax glitchenquote:Op woensdag 5 september 2012 12:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even General Knoxx opstarten, kun je door tot level 69
Nicequote:Op woensdag 5 september 2012 13:54 schreef SoldMayor het volgende:
Huis in Skyrim gebouwd.![]()
[ afbeelding ]
Je bent er best wel tijd mee bezig maar alle materialen om je huis te bouwen kun je vinden op het stuk land zelf. Alleen hout niet. Alleen nu heb ik een groot huis alleen is het van binnen helemaal leeg omdat ik daar allemaal vage materialen voor nodig heb. Heb wel een al een bed en tafel.quote:
Ik weet het niet meer, maar het was wel leukquote:Op woensdag 5 september 2012 14:08 schreef KoningStoma het volgende:
Wie zei dat toen ook al weer? "ripe off"
wtf dat is wel tof. Prijsquote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
wow ziek, linkje?quote:Op woensdag 5 september 2012 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Deze klok is zooooo awesome... helaas ook graftakke duur
Laat maarquote:
Dat horloge is wel tof, maar ook wel een beetje hipster..quote:
okequote:
quote:
Ik spot AC3quote:Op woensdag 5 september 2012 14:46 schreef KoningStoma het volgende:
Als ze goeie games hadden aangeboden wel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |