quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niet uit uitgeweest of zo vannacht maar wel alles er uit gekost.![]()
Stukjes in je neus om half 7.![]()
Volgens mij bestaat Oranjeboom niet meer, erg lekker was het ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Het enige bier waar ik koppijn van krijg is Oranjeboom
Wat de fakquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Misschien goed idee voor een meet?
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeftquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
link?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeft
quote:
Linkjequote:BERLIN: A German court has handed a 20-year-old apprentice a 227,000-euro ($280,000) bill to cover police costs after he organized an illegal party through the Facebook social network in the southern German town of Constance.
Ze hebben wel potentiequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien iets voor Maurice
Het kan van een a cup naar een b cup groeien iddquote:
Maakt niet uit.. je gebruikt toch alleen de onderkant!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het kan van een a cup naar een b cup groeien idd
Volgens een DM die ik net krijg welquote:
Sepotje gepakt in dat topic, ergo; goed topic.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Spange chicks bangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Fuck dat, wat moet ik nou in Groningen
Team Plamuur is in tha housequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |