Heeft ie het schuim op de pruim?quote:
Stay classy, Arnhem.quote:Op zaterdag 8 september 2012 01:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het was heerlijk, ik heb nu alleen wel pijn met zitten en naar de wc gaan.
Hij kwam helemaal tot aan mijn endeldarm, amazing
Heb ik ook altijd van Dommelsch en Bavaria.quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:33 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb de hele nacht dommelsch moeten zuipen, en heb me daar een partij harde koppijn van!?!?!?!
quote:Op zaterdag 8 september 2012 11:20 schreef SoldMayor het volgende:
Niet uit uitgeweest of zo vannacht maar wel alles er uit gekost.![]()
Stukjes in je neus om half 7.![]()
Volgens mij bestaat Oranjeboom niet meer, erg lekker was het ook nietquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:16 schreef Rossdale het volgende:
Het enige bier waar ik koppijn van krijg is Oranjeboom
Wat de fakquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Misschien goed idee voor een meet?
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeftquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
link?quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
In Duitsland is zoiets ook vrij goed gegaan, denk dat diegene die het toen op FB heeft gezet, nu nog spijt heeft
quote:
Linkjequote:BERLIN: A German court has handed a 20-year-old apprentice a 227,000-euro ($280,000) bill to cover police costs after he organized an illegal party through the Facebook social network in the southern German town of Constance.
Ze hebben wel potentiequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien iets voor Maurice
Het kan van een a cup naar een b cup groeien iddquote:
Maakt niet uit.. je gebruikt toch alleen de onderkant!quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het kan van een a cup naar een b cup groeien idd
Volgens een DM die ik net krijg welquote:
Sepotje gepakt in dat topic, ergo; goed topic.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PROJECT X - GRONINGEN
Spange chicks bangen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 14:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Fuck dat, wat moet ik nou in Groningen
Team Plamuur is in tha housequote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |