Once you go black, you never go back!quote:
Onnie dah!quote:
Zou best wel weer blauw willen worden hoor, wanneer ik er de tijd voor hebquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back!
Vetbekquote:
Nu durf je wel he! Held op sokknquote:
Ja hij neukte jou gisteren toch.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Euj man
Nog ezels geneukt de laatste tijd?
Te makkelijkquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja hij neukte jou gisteren toch.
quote:
quote:
quote:
Ik wil anders best een leuk kleurtje. Roze of zo.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:49 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Once you go black, you never go back!
Ik doe mee aan de discussie met Hero Brinkmanquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:42 schreef Daywalk3r het volgende:
Get smart op veronica. Steve Carell ftw!
Tofquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de discussie met Hero Brinkman. Ik ben benieuwd, gisteren met Verhoeven was erg leuk.
Heb deel 2 gister ook op tv gezienquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
POTC 1 en 2 gehad afgelopen dagen, nu 3 aan het kijken
door die reclame kwam ik op het idee de 4 films te downloadenquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:05 schreef norich het volgende:
[..]
Heb deel 2 gister ook op tv gezien
Jaaa!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Johnny Depp speelt daar echt zo briljant
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaa!!
Maandag ga ik POTC 1 kijken
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar nu ga ik slapen. Trusten
Bijna elke film speelt hij briljant.quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:09 schreef ReMcOrE het volgende:
Johnny Depp speelt daar echt zo briljant
quote:Op dinsdag 4 september 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar nu ga ik slapen. Trusten
Wily Wonkaquote:Op dinsdag 4 september 2012 22:15 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bijna elke film speelt hij briljant.
Edwards sciscorhands (of hoe je het ook schrijft)quote:
Wakker wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 00:50 schreef norich het volgende:
Meh kan niet slapen. Lig al een uur naar het plafond te staren
Eckte mannen drinken het zwart!quote:Op woensdag 5 september 2012 09:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Zonder suiker is t vergif.. dan maar wat harder trainen
Henrikequote:
Daarvoor hoef ik de koffie niet zwart te drinken hoorquote:Op woensdag 5 september 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eckte mannen drinken het zwart!Krijg je haar van op je ballen.
Henquote:
Nathquote:
Het bed van Miss Tuk ligt op de een of andere manier veel te lekker waardoor ik te diep slaap. Ik word er altijd gaar wakker, zelfs na de 'normale' 7/8 uur slaap.quote:
Nee heb het nog half 3 zien wordenquote:Op woensdag 5 september 2012 09:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Henrike
nog een beetje kunnen slapen?
OH JA JOH?quote:Ik had het met <oud medewerker> over de website van de PV en het beheren daarvan.
Jij weet volgens hem hoe dat allemaal moet.
Toffe poster is datquote:
Alleen de kapitein zit er nu in. Hij moet nog aanmeren.quote:
Do you like fishdicks?quote:
Hoe kan je nou niet van vissticks houden?quote:Op woensdag 5 september 2012 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Ook al houd ik daar neit van.. doe eens niet, mijn maag rommelt al
Weet ik veelquote:Op woensdag 5 september 2012 12:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe kan je nou niet van vissticks houden?
Ohquote:
Ik vind het weird.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel![]()
Gewoon.. mij zijn .. simpel as that
Ja vroeger kreeg je er dan 3 ofzo. Tegenwoordig bak je ze zelf per 8 ongquote:Op woensdag 5 september 2012 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Sure do.Ze liggen tegenwoordig ook per 20 in de schappen!
7 a 8 is ook voor mij de gangbare portie.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:10 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja vroeger kreeg je er dan 3 ofzo. Tegenwoordig bak je ze zelf per 8 ong
Moet wel zeggen dat ik dat ook al heel lang niet meer heb gehad.
Arme ziel.quote:Op woensdag 5 september 2012 10:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het bed van Miss Tuk ligt op de een of andere manier veel te lekker waardoor ik te diep slaap. Ik word er altijd gaar wakker, zelfs na de 'normale' 7/8 uur slaap.
Notepad.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, ik ben er al min of meer achter.
Manager vs administratiemiepje. Hij zo helemaal flippen. Zij zo 'maak je niet zo druk' en toen nog meer flippen.quote:
De vagina van een 7-jarig meisje is anders hetzelfde als die van een volwassen vrouw, minus het haar en het formaatquote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Notepad.
Structuur is zo basic als de vagina van een 7 jarig meisje.
En ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest. Gelukkig zit de verdoving er al 4 uur in.... Heb wel weer mooie schone tanden.
Ja, maar niet genoeg om mijn geestelijke gesteldheid te compenseren.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:40 schreef Samzz het volgende:
Je krijgt toch op z'n minst meer betaald, toch? Toch?
Stap naar de grote baasquote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg om mijn geestelijke gesteldheid te compenseren..
...er werken hier wel vrouwen. Maar die worden geselecteerd op een gebrek aan leuk uiterlijk.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stap naar de grote baas. Of vraag om een leuke, sexy secretaresse.
quote:Op woensdag 5 september 2012 12:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
...er werken hier wel vrouwen. Maar die worden geselecteerd op een gebrek aan leuk uiterlijk..
Veilig wachtwoord trouwens op dat Fotoalbum.quote:Op woensdag 5 september 2012 12:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Notepad.
Structuur is zo basic als de vagina van een 7 jarig meisje.
En ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest. Gelukkig zit de verdoving er al 4 uur in.... Heb wel weer mooie schone tanden.
quote:
Dst is de schuld van Volvo. Was zijn idee dat album.quote:Op woensdag 5 september 2012 13:19 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Veilig wachtwoord trouwens op dat Fotoalbum.
Heb je nog geen Philips Sonicare? Isch goed ding man!
Wel, stoppen met roken en koffie drinken.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dst is de schuld van Volvo. Was zijn idee dat album..
Nee ik heb een tandenborstel. Nicotineen koffie aanslag hou je sowieso niet tegen en tandsteen ook niet..
Dat zeg ik. Dat hou je niet tegen.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel, stoppen met roken en koffie drinken.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat hou je niet tegen.
Zo voelt het wel ja.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]![]()
Beetje als in dit
[ afbeelding ]
Zonder wil niet neequote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dat hou je niet tegen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]![]()
Beetje als in dit
[ afbeelding ]
FF updaten? FF in safe mode starten?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kennelijk ligt het aan mijn Firefox. Firefox loopt constant vast en ik kan hem ook niet meer gewoon afsluiten behalve via taakbeheer. Anyone familiar with this problem?
En nu reële opties?quote:Op woensdag 5 september 2012 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel, stoppen met roken en koffie drinken.
Draai je ook ff op mobiel dan?quote:Op woensdag 5 september 2012 18:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, kennelijk ligt het aan mijn Firefox. Firefox loopt constant vast en ik kan hem ook niet meer gewoon afsluiten behalve via taakbeheer. Anyone familiar with this problem?
Het is juist sinds de laatste update, maar las al ergens dat het geen zin heeft om de oudere versie er weer op te zetten, dan blijft het probleem bestaan.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
FF updaten? FF in safe mode starten?
Nee, mijn telefoon had gewoon toevallig op hetzelfde moment kuren kennelijk. Maar die draait nu verder prima.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Draai je ook ff op mobiel dan?
quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Firefox veilige modus loopt nog sneller vast dan de gewone
2x per jaar een schoonmaakbeurtje en een goede tandenborstel. Niks aan het handje.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet janken dat je gebit zo lelijk is.
Verwijder is alle overbodige plugins die je hebt, en anders is javascript uitzetten, zo langzaam aan is FOK! een grote teringzooi aan scripts.quote:Op woensdag 5 september 2012 18:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En Firefox veilige modus loopt nog sneller vast dan de gewone
Ben ik het niet mee eens, maar goed, ik heb dan ook geen lelijke tanden door roken/koffiequote:Op woensdag 5 september 2012 19:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
2x per jaar een schoonmaakbeurtje en een goede tandenborstel. Niks aan het handje.
Maar wel lelijke tanden door al die cheesecake!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar goed, ik heb dan ook geen lelijke tanden door roken/koffie.
Ik heb geen lelijke tandenquote:Op woensdag 5 september 2012 19:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar wel lelijke tanden door al die cheesecake!
Ik vind het wel meevallen bij mezelf.
Dit is wel een topic report waard!quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verwijder is alle overbodige plugins die je hebt, en anders is javascript uitzetten, zo langzaam aan is FOK! een grote teringzooi aan scripts.
Ik lach ook nooit, dus dat is sowieso lastigquote:Op woensdag 5 september 2012 19:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar je gebit, word altijd afgeleid.
"is"?quote:Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Verwijder is alle overbodige plugins die je hebt, en anders is javascript uitzetten, zo langzaam aan is FOK! een grote teringzooi aan scripts.
Ik heb olieverf gekocht.quote:Op woensdag 5 september 2012 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
moimiddenarmsteun voor de Ibiza is binnen
![]()
quote:
Open! Niet los! Oh wacht...quote:Op woensdag 5 september 2012 20:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GODVERDEKUT WAT IS LANTLOS TOCH GAAF \m/
quote:
Biertap deed het goedquote:Op woensdag 5 september 2012 22:40 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, even kijken of de pomp nog werkt
Justinquote:
Ik hunt al een tijdje niet meer, soms heb ik em te pakkenquote:Op donderdag 6 september 2012 00:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
JustinWat is er allemaal gebeurd? Jij geen laphunter en David is weer zwart?
![]()
Te lang weggeweest
Je vuurvosje crasht?quote:Op donderdag 6 september 2012 00:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu lijkt het erop dat 'ie het gewoon doet
Johma?quote:Op donderdag 6 september 2012 05:59 schreef Redbaron het volgende:
Doe je de gordijnen open; u heeft 12 wachtenden voor u..
Kutbedrijf hier!
De stadsbank?quote:Op donderdag 6 september 2012 05:59 schreef Redbaron het volgende:
Kutbedrijf hier!
Geile boys?quote:Op donderdag 6 september 2012 05:59 schreef Redbaron het volgende:
Kutbedrijf hier!
Doe maar.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
GoedemorgenStraks terug naar Almelo
Draganquote:Op donderdag 6 september 2012 08:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe maar.Dan gaat de zon hier weer schijnen...
En ik heb een likdoorn.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:40 schreef Kreator het volgende:
...gewoon opgestaan met een zere voet. Wat de neuk heb ik vannacht gedaan?.
Dat was niet stiekem, toch?quote:Op donderdag 6 september 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En ik heb een likdoorn.Misschien hebben we vannacht stiekem ge-scissord met onze voeten?
quote:Bij het uitblijven van behandeling kunnen complicaties optreden die in het ernstigste geval zelfs amputatie tot gevolg kunnen hebben.
Uh-huh. Dat is het lekkerst, zo stiekem.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was niet stiekem, toch?.
...damn weer zo'n ultra mega spin hier op de gang... collega pakt em zo op en whoppa mee naar buiten. Ding was bijna 10cm.
Hij zei niet stiekem, faalhaas.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Dat is het lekkerst, zo stiekem.
Ik wist wel dat je het zelf zou ontdekkenquote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
Hij zei niet stiekem, faalhaas.
Het is nog vroeg.quote:Op donderdag 6 september 2012 08:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je het zelf zou ontdekken
quote:Op donderdag 6 september 2012 08:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij zei niet stiekem, faalhaas.
Nou ja, wel een goede dag voor m'n trenchcoatquote:
Jammer.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wel een goede dag voor m'n trenchcoat.
Die zit eronderquote:Op donderdag 6 september 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jammer.Beter trek je een lekker strak topje aan.
Is het net zo mooi als het silhouet van mijn penis in mijn strakke boxershort?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zit eronder. Mooi decollete ftw.
Dromen dat je een voetballer bent en tegen de verwarming schoppen. (zo heeft mijn oom zijn voet gebroken in zijn slaap)quote:Op donderdag 6 september 2012 08:40 schreef Kreator het volgende:
...gewoon opgestaan met een zere voet. Wat de neuk heb ik vannacht gedaan?.
Weet je zeker dat het voetbal was en niet muay thai?quote:Op donderdag 6 september 2012 09:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dromen dat je een voetballer bent en tegen de verwarming schoppen. (zo heeft mijn oom zijn voet gebroken in zijn slaap)
Dat weet ik niet. Ik heb nog nooit een silhouet van jouw penis in jouw strakke boxershort gezien.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is het net zo mooi als het silhouet van mijn penis in mijn strakke boxershort?
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de tandarts.. Ik wil niet!
Laat ik het zo zeggen: ik mag graag voor de spiegel staan om naar mezelf te kijken. M'n kleine kontje in zo'n felgekleurde boxer... nice...quote:Op donderdag 6 september 2012 09:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb nog nooit een silhouet van jouw penis in jouw strakke boxershort gezien.
Pics.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik mag graag voor de spiegel staan om naar mezelf te kijken. M'n kleine kontje in zo'n felgekleurde boxer... nice...
Ze dronk van je ghbquote:
Je poetst maar 1 keer per dag normaal gesprokenquote:Op donderdag 6 september 2012 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan even niet meer quoten. Vast doordat JavaScript uitstaat omdat FF anders direct vastloopt![]()
Ik had 4 gaatjes. Ik weet het, best ernstig. Weet niet hoe het kan, poets gewoon elke dag en vaak ook gewoon 2 keer per dag. Maargoed![]()
4 gaatjes boren is pijnlijk, dus verdoving gekregen. I love it. Niks gevoeld
Ik ook meestal hoor. 's avonds voor het slapen. Als ik 's avonds de deur uitga doe ik het meestal ook.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je poetst maar 1 keer per dag normaal gesproken?
broodje of de wös?quote:
Serieusquote:Op donderdag 6 september 2012 10:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik ook meestal hoor. 's avonds voor het slapen. Als ik 's avonds de deur uitga doe ik het meestal ook.
quote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
TRUT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Dan gaat het licht uit?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:02 schreef Samzz het volgende:
Rutte heeft sterke voorkeur voor CDA
Ja, dat is wat we willen! Een kabinet met VVD en CDA! Zwaai maar dag met je handje als dat echt gaat gebeuren
.
Dat is waar, jaquote:Op donderdag 6 september 2012 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan gaat het licht uit?
Ik maak me er niet meer druk om. Verandert toch geen klote in dit land met dat eindeloze gepolder.
Dat inderdaad. Is leuk dat we voor een partijprogramma kiezen, maar uiteindeljk moet er toch weer gemiddeld worden en blijft er niets overquote:Op donderdag 6 september 2012 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dan gaat het licht uit?
Ik maak me er niet meer druk om. Verandert toch geen klote in dit land met dat eindeloze gepolder.
Kies voor de PvdDquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Daywalk3r het volgende:
PVV wint niks meer.
Jolande Sap op 3fm wist me enigszins te overtuigen vanmorgen. Die scoort sowieso wel hoog in de stemwijzer (onder PVV] Maar no way dat ik op die vieze tyfusnazi van een Wilders stem.
Serieus nooit last van. En zit gelijk aan de koffie op het werk dus sja.quote:Op donderdag 6 september 2012 10:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Serieus. 's Ochtends niet? Lekker, zo'n stinkwaffel.
Ik poets 's ochtends en 's avonds sowieso (al komt het wel eens voor dat ik geen zin heb of het vergeet) en als ik weg moet dan nog een keer. 1 keer per dag poetsen is wel echt weinig.
Nee dan groenlinks. Maarja dan zit je weer met de belasting op het vlees wat ik geen goede oplossing vind.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kies voor de PvdD. Een van de weinige partijen met een goed programma. Wat zeg ik, de enige partij met een goed programma
.
GroenLinksquote:Op donderdag 6 september 2012 11:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee dan groenlinks. Maarja dan zit je weer met de belasting op het vlees wat ik geen goede oplossing vind.
Ik heb echt niks met de partij. En al helemaal niet met Sapquote:
Heb er nooit over nagedacht. Dus heb er weinig mening overquote:Op donderdag 6 september 2012 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt niks met de partij. En al helemaal niet met Sap.
Bij mij kwam er Partij voor de Dieren uit.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:04 schreef Redbaron het volgende:
Vd week stemwijzer gebruikt. Uitkomst was niet naar m'n zin..
1 - PVV
2 - VVD
3 - SP!
Ik weet niet wat erger is...quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef norich het volgende:
[..]
Bij mij kwam er Partij voor de Dieren uit.
Bij mij D66 en PvdD, op gelijke hoogte. Gelukkig twijfelde ik al tussen die twee, dus in feite maakt het niet uit waar ik op stemquote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef norich het volgende:
[..]
Dat is bij elke partijquote:Op donderdag 6 september 2012 12:30 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is...
Partij met voornamelijk onzin of redelijke standpunten maar eenmaal aan de macht deze niet naleven..
Toch wel mijn aller-aller-aller-allerlaatste keuze. Wat een kutpartij is dat.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:08 schreef norich het volgende:
[..]
Moest ik gisteren ook. Maar ik heb nu wel weer een stralend gebit.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij de tandarts.. Ik wil niet!
Met een van de betere programma'squote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch wel mijn aller-aller-aller-allerlaatste keuze. Wat een kutpartij is dat.
Had ik ook. Maar ik ga op geen van 3 stemmen, áls ik al ga stemmen.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:04 schreef Redbaron het volgende:
Vd week stemwijzer gebruikt. Uitkomst was niet naar m'n zin..
1 - PVV
2 - VVD
3 - SP!
One-Issue-Partijen zijn in principe nooit goed voor de politiek. Nu hebben ze bij de PvdD wel iets bijgeleerd, maar het is nog steeds niet erg compleet.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een van de betere programma's. Apart is dat. Als ze dieren in de partij naam hadden vervangen voor Mensen had iedereen erop gestemd.
Hmm... Ik weet niet, volgens mij worden ze vooral om hun naam erg onderschatquote:Op donderdag 6 september 2012 12:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
One-Issue-Partijen zijn in principe nooit goed voor de politiek. Nu hebben ze bij de PvdD wel iets bijgeleerd, maar het is nog steeds niet erg compleet.
Zelfde bij de Piratenpartij. Stem ik ook niet op, ondanks dat ze wel veel goeie dingen willen.
Ik zeg ook niet dat ik erop ga stemmen hequote:Op donderdag 6 september 2012 12:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch wel mijn aller-aller-aller-allerlaatste keuze. Wat een kutpartij is dat.
Zou heel goed kunnen. Denk ook wel dat ze in de loop der jaren zijn veranderd en dat ze ook uitstralen dat ze verder kijken dan enkel de dieren enzo. Toch blijft het een kutnaam voor een partij.quote:Op donderdag 6 september 2012 12:56 schreef Samzz het volgende:
Hmm... Ik weet niet, volgens mij worden ze vooral om hun naam erg onderschat.
Ja, de naam is kut. Maar als je alleen naar de standpunten kijkt en niet naar de naam, is de partij heel zo verkeerd nog nietquote:Op donderdag 6 september 2012 13:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen. Denk ook wel dat ze in de loop der jaren zijn veranderd en dat ze ook uitstralen dat ze verder kijken dan enkel de dieren enzo. Toch blijft het een kutnaam voor een partij.
Zou goed kunnen.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:02 schreef Samzz het volgende:
Ja, de naam is kut. Maar als je alleen naar de standpunten kijkt en niet naar de naam, is de partij heel zo verkeerd nog niet.
Maar dat kan ik me juist heel goed voorstellenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou goed kunnen.
Alleen zou ik haast uit principe niet op ze stemmen door de naam. En ja ik weet dat dat een baggerreden zou zijn.
Dan doe je de kieswijzer opnieuw en zet je de optie euro meetellen uitquote:Op donderdag 6 september 2012 13:20 schreef 100% Tukker het volgende:
1) PVV
2) PvdD
3) SP
...dat had ik.Waarschijnlijk omdat de Euro mij de boom in kan.
Dat is voor mij de #1 issue anno 2012.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je de kieswijzer opnieuw en zet je de optie euro meetellen uit?
En toch wil je niet op de partij stemmen die een voor jouw belangrijk issue vertegenwoordigt? Is dat om de naam? Of om de reputatie?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat is voor mij de #1 issue anno 2012.
Dan moet je dus op de PVV stemmen...en dat is ook niet echt een optie.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wil je niet op de partij stemmen die een voor jouw belangrijk issue vertegenwoordigt? Is dat om de naam? Of om de reputatie?
Waarom is het geen optie? Om Geert Wilders?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan moet je dus op de PVV stemmen...en dat is ook niet echt een optie.
Voornamelijk de reputatie en de rest van het partijprogramma.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wil je niet op de partij stemmen die een voor jouw belangrijk issue vertegenwoordigt? Is dat om de naam? Of om de reputatie?
Ah, okequote:Op donderdag 6 september 2012 13:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Voornamelijk de reputatie en de rest van het partijprogramma.
God, wat zou ik graag een Ron Paul-achtig figuur hier in de politiek willen zien. Een libertariër in hart en nieren die bovendien het financiële systeem drastisch wil hervormen (op een goede manier).
Heb je het partijprogramma gelezen?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar zulke hele slechte dingen heeft de PVV niet, het is voornamelijk dat ongenuanceerde geschreeuw van Geert over de Islam dat de partij vervelend maakt, imo...
De Libertarische partij.
Niet grondig omdat de PVV voor mij nooit een optie is geweest om op te stemmenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je het partijprogramma gelezen?
Dat vond ik nog erger dan dat hele gelul van hem op tv.
oke, veel zaken zouden nooit doorgevoerd worden ivm coalities enzo. Maar toch
Ik heb keihard moeten lachen toen ik las dat hij wil dat we weer de nederlandse vlag op scholen gaan laten zwaaien en dan elke ochtend het volkslied gaan zingen buiten.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet grondig omdat de PVV voor mij nooit een optie is geweest om op te stemmen.
Doe normaal manquote:Op donderdag 6 september 2012 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet grondig omdat de PVV voor mij nooit een optie is geweest om op te stemmen.
Libertarische Partij is een optie ja. Moet me nog wat meer verdiepen in hun programma.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke. Maar zulke hele slechte dingen heeft de PVV niet, het is voornamelijk dat ongenuanceerde geschreeuw van Geert over de Islam dat de partij vervelend maakt, imo...
De Libertarische partij.
Ja, die goede oude tijdquote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb keihard moeten lachen toen ik las dat hij wil dat we weer de nederlandse vlag op scholen gaan laten zwaaien en dan elke ochtend het volkslied gaan zingen buiten.
Zodra je dat gedaan hebt ben je snel genezenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Libertarische Partij is een optie ja. Moet me nog wat meer verdiepen in hun programma.
Ik vind het helemaal geen gek idee om de Nederlandse vlag bij scholen te laten wapperen. Elke ochtend het volkslied zingen gaat wat ver, iddquote:Op donderdag 6 september 2012 13:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb keihard moeten lachen toen ik las dat hij wil dat we weer de nederlandse vlag op scholen gaan laten zwaaien en dan elke ochtend het volkslied gaan zingen buiten.
Het is idd geen raar idee ofzo. Maar voor hem zijn ze van wereldbelang, want Nederland voorop en alles wat niet nederlands is eruit. Om het maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek idee om de Nederlandse vlag bij scholen te laten wapperen. Elke ochtend het volkslied zingen gaat wat ver, idd.
Maar goed, dit soort zaken hebben lijkt mij geen prioriteit.
Ik kan me niet voorstellen dat de PVV ze bovenaan hun programma hebben staan, eigenlijkquote:Op donderdag 6 september 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is idd geen raar idee ofzo. Maar voor hem zijn ze van wereldbelang, want Nederland voorop en alles wat niet nederlands is eruit. Om het maar zo te zeggen.
Dat dus. De driekleur mag wel wat vaker worden gewapperd. Goed voor de nationale trots, of wat er nog van over is...quote:Op donderdag 6 september 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal geen gek idee om de Nederlandse vlag bij scholen te laten wapperen. Elke ochtend het volkslied zingen gaat wat ver, idd.
Maar goed, dit soort zaken hebben lijkt mij geen prioriteit.
quote:Op donderdag 6 september 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
Ik snap alleen niet waarom je niet op een partij zou stemmen alleen omdat de naam je niet aanstaat.
Uhm...?quote:Op donderdag 6 september 2012 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat kan ik me juist heel goed voorstellen. De naam is gewoon slecht gekozen...
Het principe kan ik me goed voorstellen. Het heeft bij mij ook wel lang geduurd voor ik de PvdD serieus kon nemen, maar ik vind het wel kortzichtig om de partij alleen om de naam helemaal af te schrijven.quote:
Dat is maar 0,8% van het budget of zo. Al is dat al teveel iddquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik was het wel eens met "eigen volk eerst", al dat geld dat in noodhulp gepompt werd komt toch uit bij de dictator en z'n vriendjes die het arme pauperland in donker Afrika regeren, dus kappen daarmee. Stuur goederen en/of mensen met kennis om daar dingen op te bouwen ipv geld.
Uhuh eens hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het principe kan ik me goed voorstellen. Het heeft bij mij ook wel lang geduurd voor ik de PvdD serieus kon nemen, maar ik vind het wel kortzichtig om de partij alleen om de naam helemaal af te schrijven.
Het zijn links extremistenquote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het principe kan ik me goed voorstellen. Het heeft bij mij ook wel lang geduurd voor ik de PvdD serieus kon nemen, maar ik vind het wel kortzichtig om de partij alleen om de naam helemaal af te schrijven.
Ik vind Marianne niet echt geschikt als lijsttrekker, laat staan als eventuele premier.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dingetje had het wel gered.. die krullenbolquote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind Marianne niet echt geschikt als lijsttrekker, laat staan als eventuele premier.Alleen vrouwen met ballen redden het in de politiek, en Marianne heeft duidelijk geen ballen.
Hele legitieme reden om niet op de partij te stemmen. Alleen om de naam dat niet doen vind ik kortzichtigquote:Op donderdag 6 september 2012 13:47 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik vind Marianne niet echt geschikt als lijsttrekker, laat staan als eventuele premier.Alleen vrouwen met ballen redden het in de politiek, en Marianne heeft duidelijk geen ballen.
Mijn idee. Dat heeft tenminste nut. Kunnen flink wat WW'ers daar de handjes uit de mouwen steken.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stuur goederen en/of mensen met kennis om daar dingen op te bouwen ipv geld.
WW'ers exporteren? Goed idee!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mijn idee. Dat heeft tenminste nut. Kunnen flink wat WW'ers daar de handjes uit de mouwen steken.
Geen idee.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dingetje had het wel gered.. die krullenbol
Waarvan iemand ooit zei dat de onderkant van mijn gezicht op die van haar leek![]()
![]()
Verder niks tegen vrouwen in de politiek hoor.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hele legitieme reden om niet op de partij te stemmen. Alleen om de naam dat niet doen vind ik kortzichtig.
Dat kenmerkt de PvdD stemmer.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Verder niks tegen vrouwen in de politiek hoor.Maar bij Marianne krijg ik altijd het idee dat ze zich een beetje te veel door emoties laat leiden.
Dat doet bijna iedere vrouwquote:Op donderdag 6 september 2012 13:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Verder niks tegen vrouwen in de politiek hoor.Maar bij Marianne krijg ik altijd het idee dat ze zich een beetje te veel door emoties laat leiden.
GroenLinksquote:Op donderdag 6 september 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uhm flupseltje.. die van... Femke Halsema!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |