Dit lijkt me toch wel het meeste irrelevante aan dit hele verhaalquote:Op dinsdag 4 september 2012 19:46 schreef destrovel het volgende:
Met wc's die tegen de woonkamer grenzen heb je het erover dat het een muur deelt, of dat de deur direct op de woonkamer zit?
Je maakt herrie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:15 schreef JustANormalGirl het volgende:
ik heb al een aantal dingen geprobeerd, druk uitoefenen op de blaas wil ook wel eens helpen heb ik gehoord. maar op de een of andere manier durf ik gewoon niet naar de wc te lopen om te gaan plassen. ik erger me echt aan mezelf op zulke momenten.
maar wel fijn om te horen dat er niet over nagedacht word. ik denk dat ik bang ben dat mensen het vies vinden? of dat ik verbazingwekkend veel herrie maak? (ookal is dat waarschijnlijk niet het geval)
ik denk er zelf ook niet echt iets bij als ik andere hoor eigenlijk, maar zelf moet ik er zo een probleem van maken.. erg irritant, als je iets heel graag wilt maar je lichaam houd je tegen
Wees trots op wat je lichaam kan! Als de toehoorders wat ouder zijn, kan het goed zijn dat ze denken: 'Goh, had ik nog maar zo'n krachtige blaas, in plaats van nu 20 keer per dag een miezerig straaltje.'quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef JustANormalGirl het volgende:
haha fijn om andere mensen er zo over te horen! gelukkig vinden mensen het niet vies of vervelend of iets...
en zarGon, jaa gewoon plassen! maar ik vind mezelf altijd als n orkaan ofzo klinken? vooral als er net een pijnlijke stilte in de kamer valt die ik dan verstoor met mn herrie hahahaha!
Een toilet in de woonkamer zou ik me ook minder prettig bij voelenquote:Op dinsdag 4 september 2012 20:47 schreef lezzer het volgende:
Ik heb het ook, toilet in of grenzend aan de woonkamer vind ik één van de meest vreselijke dingen die er zijn. Is trouwens vaak bij mensen die er zelf geen zak om geven, dan weet je dat
Probeer zulke gedachten stop te zetten door dan te denken dat iedereen plast, niemand daar op let of er iets over denkt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 20:44 schreef JustANormalGirl het volgende:
haha fijn om andere mensen er zo over te horen! gelukkig vinden mensen het niet vies of vervelend of iets...
en zarGon, jaa gewoon plassen! maar ik vind mezelf altijd als n orkaan ofzo klinken? vooral als er net een pijnlijke stilte in de kamer valt die ik dan verstoor met mn herrie hahahaha!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |