Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
Harem.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
4 vrouwen zijn geen groep meer? Hoe noem je dat dan? Een kudde?
quote:
quote:Een harem (Arabisch ḥarīm, حريم, afzonderen of verbieden) is een afgesloten en bewaakte woonruimte in een serail of huis,
Oeh, een subgroepje.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel. Met vier vrouwen. Onder andere.
Met lyrics?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik wil wel cake op mijn uitvaart.
Gat bijgeprikt in je riem?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n perforator kwijt maar ik heb het vermoeden dat hij op een heel logische plek ligt en ik er gewoon overheen kijk.
Ik heb er nu al zin in.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:45 schreef CherryLips het volgende:
Buitenlandse groepen, daar komen lekker veel rovers op af
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederlandquote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben voor mijzelf voor de composthoop, maar dat mag niet eens in Nederland
Klein chemisch afval danquote:Op woensdag 5 september 2012 08:50 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is gewoon grondvervuiling met al die medicijnen die wij slikken.
Waarom begraven als je niemand kent?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:49 schreef Tegan het volgende:
Ik hoef geen crematie. Stop me maar ergens in de grond zonder party. Ken toch geen mensen.
Je mag best over me heen bouwen hoor. Gewoon diep genoeg doen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom begraven als je niemand kent?![]()
Verspilling van de ruimte.
Ik ben er voor om dat hele begraven af te schaffen. Verspilling van de ruimte die we te kort hebben.
En dat zuur laat je waar?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:53 schreef Tegan het volgende:
Had laatst een milieuvriendelijke nieuwe uitvinding gelezen. Dat je in zuur kwam te liggen tot je alleen botten was. Zonder verdere uitstoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |