4 vrouwen.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!quote:
Norit? Het is geen India.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:08 schreef L-E het volgende:
Met wie ga je? Hoe lang? Heb je genoeg condooms mee? En norit?
Dood ga je toch wel.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vriendin van me is er ontvoerd geweest!![]()
Een kennis van me ook geweldig beroofd.![]()
Echt een land voor Q!
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.quote:
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik maakte overigens geen grapje. Maar dat wist je waarschijnlijk zelf ook al.
Dus wees op je hoede.
Tof!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb aardig wat verhalen gehoord dus ik ben goed op mn hoede.
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Q's crematie...quote:Op woensdag 5 september 2012 08:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ouderwets! Vorige week zalm en broodjes Italiaanse ham op een uitvaart.
Cake is zo 1952
Op mijn crematie is alleen bier.quote:Op woensdag 5 september 2012 08:24 schreef stbabylon het volgende:
Als het wel misgaat, mogen wij dan cake en koffie komen halen op je crematie (en om te checken of je echt weg bent)?
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?quote:Op woensdag 5 september 2012 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal het Q-isme verspreiden.
Die van jou? Dat zijn twee regels!quote:Op woensdag 5 september 2012 08:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zal eens een bijbel schrijven. Hoe moeilijk kan dat zijn?
quote:Het is bijna weekend en dus Bier!![]()
Q!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |