Nou ja, je ziet zeker verschil met het begin zeg maar. Maar dat vind ik helemaal niet erg juistquote:
nee plastic fantastic is ook niksquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet zeker verschil met het begin zeg maar. Maar dat vind ik helemaal niet erg juistZolang ze niet op mijn enkels hangen..
Nee vergroot. Had ik ook niet verwacht, is wel jaren geleden hoor. Blijkbaar was ik een schrijnend geval ofzoquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verkleind? of kun je vergroot ook vergoed krijgen?
oh apart!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee vergroot. Had ik ook niet verwacht, is wel jaren geleden hoor. Blijkbaar was ik een schrijnend geval ofzo
quote:
Is je afwasmachine al gefixt?quote:
neequote:
Nog niet, maar zodra de patroontas langer wordt dan het schietgeweer dan ga ik laten liften hoor!quote:
Ja joh, gewoon wat nietjes in je reetquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet, maar zodra de patroontas langer wordt dan het schietgeweer dan ga ik laten liften hoor!
Maar daar heb je geen geld voorquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee
maar goed we hebben allebei avond college en morgen ook dus er word voorlopig toch niet gekookt
scheelt weer een boel
misschien kunnen we donderdag wel weer uit eten als ie dan nog niet gefixt is
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon wat nietjes in je reet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!
quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wel opletten dat ik de ingang... uh, UITgang niet dichtniet dan!
Hebben ze geen menza waar je voor 4 euro aan kunt schuiven?quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
Oh maar studentenstad hier he! Je kunt hier voor een paar euro een hapje eten
vorige keer was mijn eten in totaal 8.50
iets duurder dan boodschappen maar haast niet
gewoon een overpriced kantine zondrr vega opties helaasquote:Op dinsdag 4 september 2012 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hebben ze geen menza waar je voor 4 euro aan kunt schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |