Het gaat redelijk, blijf me toch wat down voelen. Zal inderdaad maar gewoon proberen wat te genieten, en alsk het niks vind pak ik gewoon de trein terug.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 08:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah Pizza toch!![]()
Heb je goed afleiding kunnen zoeken? Probeer op Pann ook gewoon te genieten i.p.v. alleen maar te willen scoren hè. En hoezo heb je een man gezoend?Ik vind het in ieder geval super rot voor je, hopelijk gaat het inmiddels al iets beter,
Kan ik me voorstellen, zoiets is niet in één keer uit je hoofd natuurlijk, vooral niet als je merkt of vindt dat je vaker hobbels tegenkomt in je liefdesleven. Veel plezier in ieder geval bij Pann vanavond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 17:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Het gaat redelijk, blijf me toch wat down voelen. Zal inderdaad maar gewoon proberen wat te genieten, en alsk het niks vind pak ik gewoon de trein terug.
Tsja, ik was dronken, wou aandacht... Maargoed, was totaal niks. Weet alleen dattie uit helmond kwam. Heb em maar meteen weer geloosd. Had vanacht gedroomd over dat meisje, M. dat ze ondertussen stiekem al 2 maadnen een vriendin had, terwijl ze tegen mij zei dat ze niet aan relaties deed. Gister vroeg ze uit zichzelf of ik wou lagnskomen. Maar savonds had ze weer een boze bui.
Ik probeer m'n eigen gang te gaan. Tis nu lekker droog dus dadelijk maar ff lekker scooterracen.
Hoe ist bij jullie?
Natuurlijk, wees welkom!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 10:36 schreef loesje88 het volgende:
*klopklop*
Helemaal nieuw op Fok! en meteen een topic gevonden waar ik me wel eens thuis zou kunnen voelen.
Is 't oké als ik hier meelees?
What happened?quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat ;n kut avond... Ik duik m'n bed in.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 04:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
Wat ;n kut avond... Ik duik m'n bed in.
Dat is wel heel erg vroeg inderdaad.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:44 schreef gupje86 het volgende:
Eindelijk weekend! Beetje jammer dat ik morgen weer om 05.30 moet beginnen maar shit happens.
Mijn ex geeft net toe dat ze elke dag door mijn straat rijd om te kijken of ik thuis ben.
Ben ik de enigste die dat een beetje ziek vind?
Hoe is het verder met iedereen??
nee eigenlijk niet. Zijn zon 4 maanden uit elkaar geloof ik.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Wat was er gebeurd?
[..]
Dat is wel heel erg vroeg inderdaad.En dat vind ik best ziek ja... Nu zal het misschien inmiddels deels een gewoonte zijn geworden, maar dan wel een best zieke gewoonte ja. Heb je nog veel contact met je ex?
Dat is wel een beetje gek. Maargoed, iedereen heeft zn eigen manier om over iemand heen te komen ...quote:zondag 21 oktober 2012 16:44 schreef gupje86 het volgende:[/b]
Eindelijk weekend! Beetje jammer dat ik morgen weer om 05.30 moet beginnen maar shit happens.
Mijn ex geeft net toe dat ze elke dag door mijn straat rijd om te kijken of ik thuis ben.
Ben ik de enigste die dat een beetje ziek vind?
Hoe is het verder met iedereen??
gaat het nu wel beter tussen jullie dan of nog steeds drama?quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:48 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik heb gezoend, met M. het moeilijke meisje......
Damn, wat kan er een hoop gebeuren in 2 dagen.
hoef je je ook niet meer zo druk te maken gelukkig!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Pizzapuntje het volgende:
Was savonds stiekem bij haar slaapkamer naar binnen gegaan (met haar toestemming uiteraard) hebben film gekeken enzo, daarna haar gemasseerd enzo, en uiteindelijk met d'r gezoend.
En nu is het awkward om elkaar tegen te komen. Maar ik vind haar gelukkig niet meer zo leuk dat ik een relatie met haar zou willen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:36 schreef gupje86 het volgende:
Ik was gisteren bij mijn oma, die heel gelovig is en elk jaar naar rome vliegt om de paus een handje te geven.
Probeer ik lief te zijn en stel voor om een x een weekend naar een klooster te gaan, zegt ze dat ze zich dan opgesloten voelt en geen mongool is.
Omas van tegenwoordig
mjah.. Nu wilde ze een weekend naar zee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |