abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118505437
succes daarmee! :) zo maar eens aankleden en zien wat de rest van deze avond gaat brengen :)
Please don't interrupt me while I'm ignoring you
pi_118510854
Als een vrouw zegt dat je het type bent waar ze verliefd op kan worden maar ze geen relatie wil dus het gevoel tegen houd, hoe groot is de kans dan dat ze dat volhoud?

Zouden jullie dat gevoel tegen kunnen houden?
Geniet nooit met mate!
  zondag 28 oktober 2012 @ 00:59:46 #253
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118519765
Oké.. Ik ben bi.. Weet ik sinds vandaag
pi_118526432
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Oké.. Ik ben bi.. Weet ik sinds vandaag
gefeliciteerd!

Wat is er gebeurd waardoor je erachter bent gekomen?
Geniet nooit met mate!
  zondag 28 oktober 2012 @ 10:02:08 #255
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118526459
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:00 schreef gupje86 het volgende:

[..]

gefeliciteerd!

Wat is er gebeurd waardoor je erachter bent gekomen?
ik vind een vriend erg leuk waar ik al eerder seksuele dingen mee heb gedaan.. Hij is trouwens ook bi..
pi_118526523
Oh leuk!
Zijn er ook gevoelens voor elkaar of dat (nog) niet?
Geniet nooit met mate!
pi_118532303
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef gupje86 het volgende:
Als een vrouw zegt dat je het type bent waar ze verliefd op kan worden maar ze geen relatie wil dus het gevoel tegen houd, hoe groot is de kans dan dat ze dat volhoud?

Zouden jullie dat gevoel tegen kunnen houden?
Ik denk dat als iemand er bewust voor kiest om geen relatie aan te gaan, dat ook niet snel zal gebeuren. Ik bedoel als de mindset er al niet op in is gesteld..

Maar then again... als er gevoelens zijn, dan gebeurd het gewoon, dan hou je dat niet zomaar tegen. Liefde is geen kwestie van timing. it comes and goes as it pleases.

Dus al met al... heb ik geen antwoord voor je :')
pi_118532955
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef loesje88 het volgende:

[..]

Ik denk dat als iemand er bewust voor kiest om geen relatie aan te gaan, dat ook niet snel zal gebeuren. Ik bedoel als de mindset er al niet op in is gesteld..

Maar then again... als er gevoelens zijn, dan gebeurd het gewoon, dan hou je dat niet zomaar tegen. Liefde is geen kwestie van timing. it comes and goes as it pleases.

Dus al met al... heb ik geen antwoord voor je :')
haha ik wist wel dat ik iets aan je zou hebben!

Vrouwen.. :')
Geniet nooit met mate!
pi_118534521
:*
pi_118535706
Ze kan wel pannekoeken bakken, dat is tenminste iets :{w
Geniet nooit met mate!
pi_118542222
dat is meer dan jij en ik.. maar dan heb je iemand die pannenkoeken kan bakken voor je!
Waarom moeilijker maken dan het is? laat dr bakken voor je! :D
  zondag 28 oktober 2012 @ 19:15:14 #262
380752 Grijsbaard
I'm not grey..
pi_118547047
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 10:06 schreef gupje86 het volgende:
Oh leuk!
Zijn er ook gevoelens voor elkaar of dat (nog) niet?
Nouja... dat niet echt.. hij heeft een vriendin en ik wil later ook gewoon vrouw en kinderen enzo.. maar ben absoluut niet vies van mannen..
pi_118559707
Wauw, meisjes kunnen laag zijn zeg.

M. en ik hebben een gezamelijke vriend (B), hij vind mij leuk, maar haar op dit moment leuker. En nu heeft zij dus tegen hem verteld dat ik haar heb geprobeerd te zoenen, het stuk dat ze terugzoende enzo heeft ze voor het gemak maar even overgeslagen. Achterbaks, maargoed, ik heb B even opgebeld en gevraagd of ze er niet bij heeft gezegd dat ze teruggezoend heeft. Morgen met B. praten, we blijven sowieso wel vrienden. Maar wat ontzettend laag van haar :(
pi_118565592
Grijsbaard.. Ook met een man kun je een gezin opbouwen...moeten jullie wel allebei willen...

Pizza.. Laat dat meisje voor wat het is. Je hebt niet nog meer drama nodig...
Geniet nooit met mate!
pi_118565593
En ja ik ben dronken :{w
Geniet nooit met mate!
  maandag 29 oktober 2012 @ 10:19:59 #266
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_118568450
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 05:19 schreef gupje86 het volgende:
Grijsbaard.. Ook met een man kun je een gezin opbouwen...moeten jullie wel allebei willen...

Pizza.. Laat dat meisje voor wat het is. Je hebt niet nog meer drama nodig...
QFT, voor beide dingen.

Erg laag van M. inderdaad, Pizzapuntje. Het is misschien beter om niet meer met haar te praten, als ze je zo lullig behandelt.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_118572603
Vrouwen... :{w
Geniet nooit met mate!
  maandag 29 oktober 2012 @ 16:49:56 #268
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_118583130
Hoe is het met jou, Muisraketje? Nog steeds helemaal blij met die jongen van je vooroordelen?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_118586190
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:

[..]

QFT, voor beide dingen.

Erg laag van M. inderdaad, Pizzapuntje. Het is misschien beter om niet meer met haar te praten, als ze je zo lullig behandelt.
Pff, vervolgens kreeg ik appjes van der, datze het hem nu had verteld (wat ikondertussen al gedaan had) en dat ze er spijt van had hoe ze me behandeld had en dat ze me genegeerd had, en ze hoopte vandaag met me te kunnen praten zodat het weer beter tussen ons kon gaan. en ze verwachtte niet dat ik haar meteen zou vergeven...

Ik heb terug geappt dat ik het echt een naaistreek van dr vond en dat ik er klaar mee ben.
pi_118586315
Goed bezig pizza!
Geniet nooit met mate!
pi_118587110

Zo, @ 3;02, die mariska snapt er niks van |:( |:(
pi_118654184
Heb net na veel verlies toch maar weer gewonnen met poker. 30 euro winst zeg ik jullie. Beter weinig dan niets :{w
Geniet nooit met mate!
pi_118654194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 03:41 schreef gupje86 het volgende:
Heb net na veel verlies toch maar weer gewonnen met poker. 30 euro winst zeg ik jullie. Beter weinig dan niets :{w
Poker. _O_

Geld winnen. _O_
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118654205
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Pizzapuntje het volgende:

Zo, @ 3;02, die mariska snapt er niks van |:( |:(
Wat een dom wijf zeg, waarom nodigen ze zo'n irrelevant huppelkutje uit?

Freud aanhalen als ze vragen naar onderzoek over dit onderwerp. :') Even serieus. FAIL

Ze is katholiek schijnbaar, nou, je zal je kinderen maar aan zo'n kannibalistische sekte vol pedofielen en traumatische spookverhalen blootstellen. :{
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_118675061
Ok, ik heb jullie hulp nodig met iets heeeeeul simpels :)

Ik heb een lange relatie gehad met een man, en nu ik weer een tijdje single ben, merk ik toch dat ik wat meer neig naar een vrouw. Maar dan dus wel voor een relatie. Kijk voor leuk, dat lukt me zelf ook wel.

Maar ik begeef me dus vooral in hetro-kringen zeg maar :') (klinkt zo lekker dwangmatig-in-hokjes-proppend).
Anyway, wat (waar vooral) is de beste manier om een leuke vrouw te leren kennen. Ben ik dan echt aangewezen op gaybars? (terwijl ik zelf niet eens echt een uitgaans type ben en dat dus ook niet per definitie zoek in een nieuwe partner) ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')