gefeliciteerd!quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Oké.. Ik ben bi.. Weet ik sinds vandaag
ik vind een vriend erg leuk waar ik al eerder seksuele dingen mee heb gedaan.. Hij is trouwens ook bi..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:00 schreef gupje86 het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Wat is er gebeurd waardoor je erachter bent gekomen?
Ik denk dat als iemand er bewust voor kiest om geen relatie aan te gaan, dat ook niet snel zal gebeuren. Ik bedoel als de mindset er al niet op in is gesteld..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:43 schreef gupje86 het volgende:
Als een vrouw zegt dat je het type bent waar ze verliefd op kan worden maar ze geen relatie wil dus het gevoel tegen houd, hoe groot is de kans dan dat ze dat volhoud?
Zouden jullie dat gevoel tegen kunnen houden?
haha ik wist wel dat ik iets aan je zou hebben!quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:08 schreef loesje88 het volgende:
[..]
Ik denk dat als iemand er bewust voor kiest om geen relatie aan te gaan, dat ook niet snel zal gebeuren. Ik bedoel als de mindset er al niet op in is gesteld..
Maar then again... als er gevoelens zijn, dan gebeurd het gewoon, dan hou je dat niet zomaar tegen. Liefde is geen kwestie van timing. it comes and goes as it pleases.
Dus al met al... heb ik geen antwoord voor je
Nouja... dat niet echt.. hij heeft een vriendin en ik wil later ook gewoon vrouw en kinderen enzo.. maar ben absoluut niet vies van mannen..quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:06 schreef gupje86 het volgende:
Oh leuk!
Zijn er ook gevoelens voor elkaar of dat (nog) niet?
QFT, voor beide dingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 05:19 schreef gupje86 het volgende:
Grijsbaard.. Ook met een man kun je een gezin opbouwen...moeten jullie wel allebei willen...
Pizza.. Laat dat meisje voor wat het is. Je hebt niet nog meer drama nodig...
Pff, vervolgens kreeg ik appjes van der, datze het hem nu had verteld (wat ikondertussen al gedaan had) en dat ze er spijt van had hoe ze me behandeld had en dat ze me genegeerd had, en ze hoopte vandaag met me te kunnen praten zodat het weer beter tussen ons kon gaan. en ze verwachtte niet dat ik haar meteen zou vergeven...quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
QFT, voor beide dingen.
Erg laag van M. inderdaad, Pizzapuntje. Het is misschien beter om niet meer met haar te praten, als ze je zo lullig behandelt.
Poker.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 03:41 schreef gupje86 het volgende:
Heb net na veel verlies toch maar weer gewonnen met poker. 30 euro winst zeg ik jullie. Beter weinig dan niets
Wat een dom wijf zeg, waarom nodigen ze zo'n irrelevant huppelkutje uit?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zo, @ 3;02, die mariska snapt er niks van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |