sommige echt bi, andere bi schierig.quote:
mee eens!! Had niet gedacht dat ik het voor elkaar zou krijgen haha.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:44 schreef loesje88 het volgende:
@Gup, damn you..
Foto volgt, als ik thuis ben, en idd een lengte spiegel heb, mee eens?
Overigens is het een pak vanuit mijn werk, dus het is geen eigen keus
Ah oké. En true @ dat laatste, alhoewel, die 'op zijn minst' ervaar ik niet zo, want als je echt begint over trouwen met een meisje en evt. een kind krijgen op creatieve manieren, haakt 99% wel af denk ik, i.t.t. meisjes die echt lesbisch of biseksyeel zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:48 schreef gupje86 het volgende:
[..]
sommige echt bi, andere bi schierig.
Al is 99.99% van de vrouwen die ik tegenkom eigenlijk wel op zijn minst bi schierig
daarom zijn ze ook bi schierig en niet bi haha. Bi schierig is ook leuk!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ah oké. En true @ dat laatste, alhoewel, die 'op zijn minst' ervaar ik niet zo, want als je echt begint over trouwen met een meisje en evt. een kind krijgen op creatieve manieren, haakt 99% wel af denk ik, i.t.t. meisjes die echt lesbisch of biseksyeel zijn.
Kan erg leuk zijn ja, behalve als ze dan heilig overtuigd zijn dat ze bi zijn of er aandacht mee gaan vragen, dan moet ik wel soms hard zuchten. Maar het kan zeker leuk zijn inderdaad.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:52 schreef gupje86 het volgende:
[..]
daarom zijn ze ook bi schierig en niet bi haha. Bi schierig is ook leuk!
dat is idd irritant!! Van die aandachts geile meisjes. Bah!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan erg leuk zijn ja, behalve als ze dan heilig overtuigd zijn dat ze bi zijn of er aandacht mee gaan vragen, dan moet ik wel soms hard zuchten. Maar het kan zeker leuk zijn inderdaad.
wil je nu al met me trouwen of pas als je mijn chili geproefd hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef loesje88 het volgende:
Ik denk dat een hoop wel bischierig zijn, maar vooral fysiek/seksueel
@Gup, vrije tijd ben ik wat makkelijker, liefst jeans en jasjes! ik ben gék op colbertjes![]()
Oh en in de zomer jurkjes & rokjes
Dat denk ik ook ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 19:54 schreef loesje88 het volgende:
Ik denk dat een hoop wel bischierig zijn, maar vooral fysiek/seksueel
@Gup, vrije tijd ben ik wat makkelijker, liefst jeans en jasjes! ik ben gék op colbertjes![]()
Oh en in de zomer jurkjes & rokjes
komt omdat wij zo gezellig zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:06 schreef loesje88 het volgende:
whaa naar huis! had niet eens door dat het al tijd was!
Wanneer gaan we trouwen?? Pakjes zijn hot!!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef loesje88 het volgende:
foto verstuurd aan gupje via privebericht..
Ga je een hele fotocollectie aanleggen ?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:42 schreef gupje86 het volgende:
Hahahaha humor.. Volgende x mag je een foto stuten in zwart pak haha
okay nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt ;pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:16 schreef loesje88 het volgende:
foto verstuurd aan gupje via privebericht..
Duits is niet zo moeilijk toch? Komt goed!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:57 schreef Pizzapuntje het volgende:
hai dames,
hier ist gezellig zie ik! ik ben nog steeds down. en wat m. betreft weet ik het ook allemaal niet. en morgen Duits so wat maar niet in mn hoofd blijft zitten. geef mij maar weekend!
ja leuk toch haha. Hang ze alemaal aan mijn muur hehequote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:49 schreef loesje88 het volgende:
[..]
Ga je een hele fotocollectie aanleggen ?
nee pizzatje dan voel ik me niet meer speciaal.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:58 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
okay nu is mijn nieuwsgierigheid gewekt ;p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |