abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116379374
RIP ;(
pi_116379419
Triest. Toffe acteur.
pi_116379660
Toevallig dat de serie The Finder, waarin hij een recurring rol had, in mei gecancelled was.
  dinsdag 4 september 2012 @ 14:02:00 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116382414
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 01:08 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]

Bron: TMZ

Ik wist helemaal niet dat hij met Omarosa, de upper bitch uit de eerste Apprentice-serie was verloofd.
54 is veel te jong.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116382480
Waarschijnlijk iets teveel van dat vette maïsbrood gegeten.
pi_116383218
Gebrekkige acteur en een te groot ongezond lichaam maar goed compassie siert de mens dus rip.
pi_116383267
Hoe hebben ze hem in de Green Mile nou eigenlijk zo enorm gekregen. Die armen en borst zijn ook buitensporig in vergelijking met zijn normale postuur, buiten draaidagen.
Dit, dus.
pi_116383289
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 12:15 schreef STING het volgende:
Toevallig dat de serie The Finder, waarin hij een recurring rol had, in mei gecancelled was.
leugensch! Toeval bestaat niet! Het is een complot :(
pi_116383627
John Coffey was een fascinerend karakter, waarvan Duncan altijd het gezicht zal blijven. RIP -O-
pi_116383906
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 september 2012 14:29 schreef Buitendam het volgende:
Hoe hebben ze hem in de Green Mile nou eigenlijk zo enorm gekregen. Die armen en borst zijn ook buitensporig in vergelijking met zijn normale postuur, buiten draaidagen.
Ten eerste was hij ook een flinke man; ruim 1.90 meter en een kleine 150KG.:

Verder gewoon creatief omgaan met camerastandpunten en improvisatie on set.
Het zal mij bijvoorbeeld niet verbazen dat bij zulk soort scenes...

... hij bijvoorbeeld op een kleine verhoging liep en speciale - hogere - schoenen aanhad. (een aanmame van mijn kant, maar zou me niet verbazen).
Ken nog wel een andere film waarbij lengteverschil tussen 2 personen op het strand werd opgelost door de kleinere door een geul te laten lopen.

Verder:
quote:
In actuality, Michael Clarke Duncan is of a similar height as his co-star David Morse and is a couple inches shorter than James Cromwell. Among other things, creative camera angles were used to create the illusion that Duncan as John Coffey towered over the prison staff, even Brutal Howell and Warden Moores.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 04-09-2012 15:02:28 ]
pi_116390016
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

:')
Ook maar enig idee waarom ik dat zo neergezet heb?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')