Jullie nagelmeisjes zijn ook gewoon ontzettend interessant. Kun je begrijpen dat ik elke keer weer langs wil komen?quote:Op maandag 3 september 2012 19:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat op je te wachtentrouwe lurker as ever
En uiteraard ben ik het met je eens, maar soms vind ik het heul niet erg om een uitzondering te maken
Armen jongenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie nagelmeisjes zijn ook gewoon ontzettend interessant. Kun je begrijpen dat ik elke keer weer langs wil komen?
Soms dan veranderen users wel eens hun UI en dan weet ik echt niet meer wie het is. De UI is gewoon ontzettend belangrijk.
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godsamme, we hebben een Spees-wannabe
Als ik aan een user denk, denk ik als eerste aan de UI. De UI is een van de belangrijkste dingen die je hebt. Een grote verandering in je UI en half FOK! weet niet meer wie je bent.quote:Op maandag 3 september 2012 19:35 schreef Incantrix het volgende:
Dimens, stiekem ben ik het eigenlijk best met je eensIk herken mensen altijd aan hun plaatje, dan is een nieuwe ava ineens een enorme bron van verwarring
![]()
Dat kan juist garpig zijn, verwarring zaaien onder de autistenquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik aan een user denk, denk ik als eerste aan de UI. De UI is een van de belangrijkste dingen die je hebt. Een grote verandering in je UI en half FOK! weet niet meer wie je bent.
Nu voel ik mij net een oude man die helemaal staat te genieten als hij weer eens een kusje van een jonge, wulpse dame krijgt.quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees automatisch usernames, maakt dat me raar?
Totale verandering in de UI vind ik echt niet leuk. Dat kan ik gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat kan juist garpig zijn, verwarring zaaien onder de autisten
En je geeft nu zelf een illustrerend voorbeeld?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Totale verandering in de UI vind ik echt niet leuk. Dat kan ik gewoon niet aan.
Ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En je geeft nu zelf een illustrerend voorbeeld?
Dus ik zou er wel een met ZWEI kunnen nemen?quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Dimens het volgende:
Subtiele verandering kan uiteraard niet zo veel kwaad.
Als je het topic refreshed, dan wel ja.quote:Op dinsdag 4 september 2012 00:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hij heeft ze allemaal meeveranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |