Of Arveladzequote:Op maandag 3 september 2012 21:27 schreef DrommelsDrommels het volgende:
Kinkladze zal wel hoofdtrainer worden
Gelukkig zijn er 2.quote:Op maandag 3 september 2012 21:28 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
die is eerste keus, maar Kayseri laat hem niet gaan
ohjaquote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nounou, wij hier op FOK zijn allemaal autist
quote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Vorig jaar heeft Eredivisie PSV gemeente Eindhoven veel uitgegeven
quote:Op maandag 3 september 2012 21:31 schreef Doublepain het volgende:
Vorig jaar heeft EredivisiePSV veel uitgegeven
Lichtquote:
Donkerquote:
lichtquote:
quote:
quote:
quote:
Haphapquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef Ties02 het volgende:
Risico achja, toch de hele gemeente die wat geld toe kan schuiven geen probleem
Typo man, kan gebeuren.quote:Op maandag 3 september 2012 21:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee drol, je wist het egt niet.
Totaal niet, niks aan de hand. CL is ook helemaal niet nodig om de begroting sluitend te maken.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Totaal niet, niks aan de hand. CL is ook helemaal niet nodig om de begroting sluitend te maken.
Danny Vera blazenquote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is die lekkere dame achter Geneetje gebleven![]()
![]()
![]()
Een typo is dat je 'kigt' schrijft, omdat de K naast de L zit. Jij bent gewoon een fucking retard.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typo man, kan gebeuren.
En dan 8 mensen die gevat proberen te zijn
Ligt hier op de bank nu.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Waar is die lekkere dame achter Geneetje gebleven![]()
![]()
![]()
Is toch hilarisch man.quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Daar zou ik niet om lachen als ik jou was.
Ditquote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een typo is dat je 'kigt' schrijft, omdat de K naast de L zit. Jij bent gewoon een fucking retard.
Grappig man.quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Een typo is dat je 'kigt' schrijft, omdat de K naast de L zit. Jij bent gewoon een fucking retard.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typo man, kan gebeuren.
quote:Op maandag 3 september 2012 21:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oke.quote:Op maandag 3 september 2012 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Typo man, kan gebeuren.
Immers maakt ze welquote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ze hebben een spits gehaald die niet voor de doelpunten is
Terwijl ze gebrek aan scorend vermogen hebben
Jonge, Pelle houdt die bal vast en iedereen sluit aan. Dan regent het gols.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je medeleven manquote:
Ook enorme lulkoek dat ze het bij iemand als Bojan bijvoorbeeld geprobeerd hebben. alsof hij naar Feyenoord wilde komenquote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ja man. Binnenkort is hij een clublegendequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan. Doe ik vaker met onzekere mensen.quote:Op maandag 3 september 2012 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt voor je medeleven man
quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man. Binnenkort is hij een clublegendeLegendarisch slecht jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nee joh, gewoon altijd Boskamp erbij.quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Altijd met Hansie Hansie
Ze mogen wel wat meer variatie in gasten hebben wat mij betreft
Dat krijg je op FOK!quote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan. Doe ik vaker met onzekere mensen.
Boskamp en Badr Hariquote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon altijd Boskamp erbij.
of ditquote:Op maandag 3 september 2012 21:37 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon altijd Boskamp erbij.
nog beter Verhoeven in de spitsquote:Op maandag 3 september 2012 21:38 schreef Ties02 het volgende:
Pellehadden ze beter weer van beukering van stal kunnen halen
ik mis schelveccio. zeker bij een partij als inter-roma had hij erbij moeten zittenquote:
bitch pleasequote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Prf, als de camera uitgaat kruipt ie weerin zijn schulp en wordt ie zichzelf. Hans met zijn overacting en eigen-profilering. En Bij Gene komt ook telkens het vervelendste naar boven als Hans aan tafel zit. Met zijn kutfilmpjes over die jasjes en getrol.
Oh ja, Schelvis moet ook eens terugkomen idd.quote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik mis schelveccio. zeker bij een partij als inter-roma had hij erbij moeten zitten
tis watquote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Prf, als de camera uitgaat kruipt ie weerin zijn schulp en wordt ie zichzelf. Hans met zijn overacting en eigen-profilering. En Bij Gene komt ook telkens het vervelendste naar boven als Hans aan tafel zit. Met zijn kutfilmpjes over die jasjes en getrol.
Schelveccio is een expert van buitenlands voetbal Gijp en Derksen kijken alleen EL op zondagquote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik mis schelveccio. zeker bij een partij als inter-roma had hij erbij moeten zitten
Genee is idd heel irritant als hansie aan tafel zit, gewoon niet leuk meer.quote:Op maandag 3 september 2012 21:40 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Daar ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Genee is idd heel irritant als hansie aan tafel zit, gewoon niet leuk meer.
geheel mee eensquote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Is een show joh. Als Hansie het echt erg vond gooide hij zijn jasje niet. Hij heeft dat zelfs al een keer in VI zelf gedaan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
Willem "geen idee, ik heb het niet gezien" Van Hanegem?quote:Op maandag 3 september 2012 21:43 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Hans is een eikel die het programma uit moet. Boskamp, Aad, Schelvis, Willem levert allemaal veel betere shows op.
Vervelende kutjanus.
quote:
jij wel?quote:Op maandag 3 september 2012 21:46 schreef Karelnoord het volgende:
Niet weten hoe hoog de crisistax is.
Willem kan heel zinnig over voetbal praten. Maar moet wel de ruimte krijgen, zodra er teveel geschreeuw is of te bijdehand gelul haakt ie af en wordt ie chagrijnig. Dat is soms wel jammer ja.quote:Op maandag 3 september 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Willem "geen idee, ik heb het niet gezien" Van Hanegem?
Schandalig.quote:Op maandag 3 september 2012 21:46 schreef Karelnoord het volgende:
Niet weten hoe hoog de crisistax is![]()
.
Pelle is geen aanwinst voor Feyenoord.quote:Op maandag 3 september 2012 21:48 schreef Karelnoord het volgende:
Denken dat Pelle geen aanwinst is voor Feyenoord, slaat nergens op. Mensen moeten zich realiseren dat Fernandez in de spits staat bij Feyenoord.
volgens Hansie welquote:Op maandag 3 september 2012 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pelle is geen aanwinst voor Feyenoord.
Kom nooit meer terug met je slappe gezwets.quote:Op maandag 3 september 2012 21:50 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
ik haak af, wat een tering aflevering
middelmatige voetballer . 13 in een dozijnquote:Op maandag 3 september 2012 21:50 schreef Fok-it het volgende:
Carrick beste controleur van Europa? thefuq..
Ik denk dat ie het in paint doetquote:Op maandag 3 september 2012 21:51 schreef Doublepain het volgende:
van Gaal heeft gewoon word en dan:
Jij ziet in hem nu al de gedroomde international? Dat wordt een treurige kwalificatie dan.quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Gijp zit er he-le-maal naast met De Vrij.
Met verwarming neem ik aanquote:Op maandag 3 september 2012 21:55 schreef GGMM het volgende:
Van der Wiel lekker op de bank het hele jaar
Dat zeg ik niet. Maar hij zegt dat hij het niet gaat halen, hij is te licht en zal het nooit izjn.quote:Op maandag 3 september 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij ziet in hem nu al de gedroomde international? Dat wordt een treurige kwalificatie dan.
PSG toch?quote:Op maandag 3 september 2012 21:56 schreef Doublepain het volgende:
Is Ted van de Pavert ook bezig met een club?
Gewoon vangen, met het wegrossen van zo'n bal verstoor je de opbouw enkel.quote:Op maandag 3 september 2012 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
DIE KEEPER
KLEMMEN OF WEGSLAAN SUKKEL
Jack van Gelder-fans hčquote:Op maandag 3 september 2012 22:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom bestaat deze gif eigenlijk? VI is altijd een topshow.
Hier sluit ik me bij aan. Geen topshow, maar ook zeker geen flopshow. Jammer dat er vrijdag geen VI is, Geneetje zal wel voor de tweede keer papa worden voor de volgende uitzending (hoop ik).quote:Op maandag 3 september 2012 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewone show. Veel voetbal om over te praten, dus veel over voetbal gepraat. Logisch, nietwaar?
Na 2 weken overtijd trekt de gynaecoloog zo'n kind er doorgaans zelf uit, en dat zullen ze dan wel buiten VI-uren plannen. Dus ik zie de kans dat Genee via Skype vanuit het ziekenhuis presenteert met z'n vrouw al krijsend op de achtergrond met de dag kleiner wordenquote:Op maandag 3 september 2012 22:08 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan. Geen topshow, maar ook zeker geen flopshow. Jammer dat er vrijdag geen VI is, Geneetje zal wel voor de tweede keer papa worden voor de volgende uitzending (hoop ik).
Keer of vier.quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Kwam het jasgooi momentje van Hansie er nog in voor?
De redactie van VI had slechts enkele duizenden tips ontvangen over dat filmpje.quote:Op maandag 3 september 2012 22:49 schreef Caland het volgende:
Kwam het jasgooi momentje van Hansie er nog in voor?
Valt tegen dan.quote:Op maandag 3 september 2012 22:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De redactie van VI had slechts enkele duizenden tips ontvangen over dat filmpje.
Wat een eng hoofd heeft dat middelste jongetje. Wie heeft dat lopen Photoshoppen?quote:Op maandag 3 september 2012 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil trouwens wel een kleine voorspelling doen naar de favoriete film van Piet Velthuizen.
Deze misschien?
[ afbeelding ]
Maar misschien durfde hij niet.
Dat is de bedoeling, dat is het griezel-aspect.quote:Op maandag 3 september 2012 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een eng hoofd heeft dat middelste jongetje. Wie heeft dat lopen Photoshoppen?
Die flesjes Amstelbier komen wel in beeld hequote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Die kantineheld snap ik nog niet echt eigenlijk. Tenenkrommend onderdeel, maar daar is VI niet vies van ware het niet dat het dan voorzichtig gesponsord is. Maar het is geen Extran Kantineheld van de week© oid
Dat is wel héél subtiel voor VI begrippenquote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die flesjes Amstelbier komen wel in beeld he
Amstel, hij tapt biertjes met 600 logo's achter hem.quote:Op maandag 3 september 2012 22:58 schreef tjoptjop het volgende:
Die kantineheld snap ik nog niet echt eigenlijk. Tenenkrommend onderdeel, maar daar is VI niet vies van ware het niet dat het dan voorzichtig gesponsord is. Maar het is geen Extran Kantineheld van de week© oid
Dit dus, topic refreshte niet.quote:Op maandag 3 september 2012 22:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die flesjes Amstelbier komen wel in beeld he
Bedankt Jan!quote:Op maandag 3 september 2012 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)affcf2e5f018fbe1.mp4
Man kijk die shit en oordeel zelf.quote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe was de uitzending vandaag hooligans? Helaas gemist net als Sport Inside. Hoe waren beide afleveringen?
Ik ga denk ik vannacht nog terug bekijken maar wil jullie mening even horen haha.
quote:Op maandag 3 september 2012 23:15 schreef Caland het volgende:
Mooi man die kantineheld. 'Ik heb niks met voetbal'
Sport inside, mwah, denk niet dat het een groot succes gaat worden. Veel rubriekjes, itempjes van het gehalte do-re-mi-fa-sol-alweer-een-uitzending-vol.quote:Op maandag 3 september 2012 23:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hoe was de uitzending vandaag hooligans? Helaas gemist net als Sport Inside. Hoe waren beide afleveringen?
Ik ga denk ik vannacht nog terug bekijken maar wil jullie mening even horen haha.
Begin dus maar gelijk met VIquote:Op maandag 3 september 2012 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sport inside, mwah, denk niet dat het een groot succes gaat worden. Veel rubriekjes, itempjes van het gehalte do-re-mi-fa-sol-alweer-een-uitzending-vol.
VI natuurlijk altijd terugkijken, met o.a. Hans gooide alweer zijn jasje, Kantineheld weet niet hoe het programma heet waar hij in is, en het lievelingsboek van Piet Velthuizen. O ja Tom Knipping was er ook met allesonthullende reportages waar shockdoc niks bij is.
Hans gaat onthullen dat hij ertoe gedwongen is doorquote:Op maandag 3 september 2012 23:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Begin dus maar gelijk met VI.
Oja dat van Hansie had ik al gezien op YouTube bij die Feyenoord fans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke trip daarheen eigenlijk? Kom je niet meer in VBL SC trouwens?quote:Op maandag 3 september 2012 23:21 schreef Caland het volgende:
Ik sta zelfs nog op de foto met Hansie.Kon daar zo het veld oplopen.
Dat is het ook man. Grootste talent die er bij Ajax rond loopt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:24 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Derksen blijft Van Rhijn maar verdedigen als toptalent
Trip was kick ja, jammer dat er een voetbalwedstrijdje tussendoor zat.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke trip daarheen eigenlijk? Kom je niet meer in VBL SC trouwens?
Ik sta alleen met Johan Derksen op de foto.
Derksen denk dat die vent 3 jaar jonger is dan hij eigenlijk is. En ondertussen Willems afzeiken terwijl Van Rhijn wel een foutje mag maken want hij is nog zo jong. Gaat echt nergens over.quote:Op maandag 3 september 2012 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat is het ook man. Grootste talent die er bij Ajax rond loopt.
Viel tegen, ik viel in slaap en werd wakker met Sexcetera.quote:Op maandag 3 september 2012 23:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vraag toch alleen maar hoe de uitzending ontvangen is hier... VI is altijd een TOPSHOW!
VLEMINCKSquote:Op dinsdag 4 september 2012 00:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Viel tegen, ik viel in slaap en werd wakker met Sexcetera.
áls je het niet leuk vond, zei ik. Geen feiten gaan verdraaien. Ik mis je ontzettend.quote:Op maandag 3 september 2012 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
GGMM suggereerde dat ik maar niet meer moest posten
hahaha lekker toch binnenkort 2 van die AH tassen met geld ophalen bij Johan hihihihitwitter:VanEgmond1968 twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 09:05:51Vijftiende druk van 'Gijp' in aantocht. Magische grens van 200.000 ex. gepasseerd. Reactie hoofdpersoon: 'Lekker toch? Niks mis mee.' Klopt. reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 september 2012 09:20 schreef Evertjan het volgende:
hahaha lekker toch binnenkort 2 van die AH tassen met geld ophalen bij Johan hihihihitwitter:VanEgmond1968 twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 09:05:51Vijftiende druk van 'Gijp' in aantocht. Magische grens van 200.000 ex. gepasseerd. Reactie hoofdpersoon: 'Lekker toch? Niks mis mee.' Klopt. reageer retweet
twitter:GijpieVI twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 09:30:03Inmiddels is het boek '#Gijp' toe aan z'n 15e druk. Grens van 200.000 boeken gepasseerd. Bestel 'm via: http://t.co/9exQQwTs reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |