quote:Net zoals de snelweg onder de auto beweegt ?
Op donderdag 15 augustus 2002 22:16 schreef nikky het volgende:
of jij rijd tegen de meeuw
quote:nee...
Op donderdag 15 augustus 2002 22:16 schreef nikky het volgende:
of jij rijd tegen de meeuw
da's namelijk met "dt"
quote:Ga je nou meeuwen menselijk gezond verstand toedichten zodat je dit berichtje kunt posten????
Op donderdag 15 augustus 2002 22:16 schreef DJ-L3 het volgende:
Rij ik op de snelweg vliegt er ineens een meeuw tegen m'm auto. Dom he ?
das pas dom!!
quote:|
Op donderdag 15 augustus 2002 22:23 schreef Jordy-B het volgende:[..]
nee...
da's namelijk met "dt"
quote:Dieren hebben ook gevoel ! denk ik. Nah, die meeuw in ieder geval niet meer. De veren vlogen in het rond.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
Ga je nou meeuwen menselijk gezond verstand toedichten zodat je dit berichtje kunt posten????
das pas dom!!
quote:Dus die veren leefden nog wel. Dan hadden die waarschijnlijk wel pijn, die hebben ook een klap gehad.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:28 schreef DJ-L3 het volgende:[..]
Dieren hebben ook gevoel ! denk ik. Nah, die meeuw in ieder geval niet meer. De veren vlogen in het rond.
quote:Geen idee, ik ben niet gestopt om het te vragen.
Op donderdag 15 augustus 2002 22:31 schreef Cindytje het volgende:[..]
Dus die veren leefden nog wel. Dan hadden die waarschijnlijk wel pijn, die hebben ook een klap gehad.
quote:Menselijk verstand hebben ze natuurlijk niet maar je mag toch hopen dat ze enigsinds het verstand hebben om uit de buurt van snelwegen te blijven...
Op donderdag 15 augustus 2002 22:27 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ga je nou meeuwen menselijk gezond verstand toedichten zodat je dit berichtje kunt posten????
quote:oeh
Op donderdag 15 augustus 2002 22:28 schreef nikky het volgende:[..]
|
|
|
\/
Neem me niet kwalijk, 'k lees eigenlijk nooit ondertitels en onderschriften...
en je spelfout viel me zó op dat ik me niet kon inhouden...
sorrysorrysorry
Aangereden meeuw was nog in leven. Mee naar huis genomen. Twee dagen in de huiskamer gehad. Daarna begon ie weer te fladderen en da's nie handig in een huiskamer, waar rond die tijd bovendien nog een kerstboom stond.
Dus Wim Kokmeeuw maar naar de vogelopvang gebracht.
5 dagen onder een warme lamp gelegen, een weekje op krachten gekomen in de buitenvoliere en toen kon ie weer zijn vrijheid tegemoet.
Ik hoop alleen niet dat ie nou net vanochtend tegen jouw auto aangeknald is...
Of een hert wat mijn pa een keer had, een vette deuk in je auto en dat beest met een hele blauwe plek...
gelukkig hadden we toen een Voyager uit '89 (met zo'n hoge compleet verticale voorkant), zodat 'ie niet door de voorruit kwam...
Beest zo dood als 'n pier, en de plastic grille was doormidden.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 17-08-2002 20:04]
quote:Zoiets had m'n vader 2 jaar geleden ook. Hele voorraam kapot.
Op zaterdag 17 augustus 2002 19:49 schreef Falcon4ever het volgende:
mensen wat zeuren jullie nou, wees blij dat ut een Meeuw was en geen reiger want dan molt ie meteen je hele raam.
op een 2 jaar oud topic? die meeuw is nu echt wel dood hoor!quote:Op woensdag 31 maart 2004 19:19 schreef LG_Konjo het volgende:
zal ik dan maar eens reageren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |