Zouden ze deze straat ook niet moeten wijzigen aan de hand van de nieuwe spelling?quote:Op maandag 3 september 2012 19:10 schreef arachide. het volgende:
http://www.funda.nl/huur/(...)-pannekoekstraat-92/
ik wil in deze straat wonen
Gastquote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zouden ze deze straat ook niet moeten wijzigen aan de hand van de nieuwe spelling?
quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word toch wel een beetje nerveus hoor van al die adoratie, meet requests, gay's die me leuk vinden etc.. ook snap ik het niet ik ben toch helemaal niet aardig
Je bent één van hen Geo, je bent verloren!quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Ik word toch wel een beetje nerveus hoor van al die adoratie, meet requests, gay's die me leuk vinden etc.. ook snap ik het niet ik ben toch helemaal niet aardig
je bent ook niet aardig en ik zou je ook niet hoeven meeten.quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
dat je je daar nerveus om maaktquote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee, of wil je gewoon op me haten?
De realisatie dat ik kansloos ben gebeurde al zo'n 6 maanden terug..quote:Op maandag 3 september 2012 19:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bent één van hen Geo, je bent verloren!
Ja, ik vind het wel eng en spannend..quote:Op maandag 3 september 2012 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
dat je je daar nerveus om maakt
Okè dan groet ik je niet meer.quote:Op maandag 3 september 2012 19:12 schreef Geo4kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |