Jaja, dus eigenlijk zeg je dat jouw manier van geloof beter is dan de andere manieren van geloof. Heb je weleens gehoord van hypocrisie?quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom waarschuwde Marx al voor religie. Door religie krijg je allerlei debiele oorlogen, mijn moskee is beter dan jouw strontkerk.
Ik ben gelovig, maar ik heb niets met religie. Optieften met je corrupte oosters orthodoxe religie en andere gebedshuizen.
En opeens weer zo random offtopic comment.quote:Op dinsdag 4 september 2012 07:32 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Daarom waarschuwde Marx al voor religie. Door religie krijg je allerlei debiele oorlogen, mijn moskee is beter dan jouw strontkerk.
Ik ben gelovig, maar ik heb niets met religie. Optieften met je corrupte oosters orthodoxe religie en andere gebedshuizen.
God bestaat inderdaad en God haat religie. De zwaarste plagen zouden weleens de religieuzen kunnen treffen, omdat zij spreken over God, maar hun werken zijn van de duivel. En dat geldt zeker voor landen als Azerbeidzjan en Armenië.
Oorlog is niet van de Here, dus opk*nkeren met je orthodoxe priesters die wapens inzegenen.
Arsen Galstyan schopte het ook ver.quote:Op dinsdag 4 september 2012 23:10 schreef zuiderbuur het volgende:
Dit heeft wel meer dan met religie te maken, Armeniërs en Azeri's zijn ook qua taal totaal verschillend.
Over de Azeri's durf ik niet oordelen, maar ik vind het sterk dat men hier de Armeniërs als het zoveelste achterlijke volk beschouwt?
Ze hebben hun eigen alfabet en de eerste geschreven teksten zijn veel ouder dan die in het Nederlands.
Ook tijdens de Sovjetunie waren er heel wat Armeniërs of mensen met Armeense roots die het ver schopten, zoals Mikoyan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |