Je huurcontract is ingegaan op de eerste van de maand, dus als je nu zou opzeggen dan moet je t/m 31 oktober betalen, had je t/m 1 september willen betalen dan had je voor 1 september op moeten zeggen.quote:Op maandag 3 september 2012 17:50 schreef Itacaree het volgende:
gaat zoiets per de eerste/laatste van de maand, of kan het elke moment van de maand?
Schoonheid, er staat toch geen kalendermaand? Ondanks dat die verhuurders boeven zijn, verwacht ik wel dat je gelijk hebt hoor.quote:Op maandag 3 september 2012 18:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je huurcontract is ingegaan op de eerste van de maand, dus als je nu zou opzeggen dan moet je t/m 31 oktober betalen, had je t/m 1 september willen betalen dan had je voor 1 september op moeten zeggen.
Precies. Dus ik probeerde vast te voorkomen dat TS straks een topic opent met "jullie zeiden een maand dus ik zei op de 2e op en nou moet ik nog 2 maanden betalen FUUUUUUUUUUquote:Op maandag 3 september 2012 18:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Schoonheid, er staat toch geen kalendermaand? Ondanks dat die verhuurders boeven zijn, verwacht ik wel dat je gelijk hebt hoor.
Heb je ook nog een borg TS? Mogelijk kan je daar iets mee verrekenen.
Het contract staat niet boven de wet. De wet heeft het over de betaaltermijn. Die is waarschijnlijk 1 maand. Opzegtermijn voor TS is dus één maand.quote:Op maandag 3 september 2012 17:57 schreef Civilian het volgende:
Wanneer jij hebt besloten om na het aflopen van het contract er te blijven wonen, zal je dus gewoon onder dezelfde voorwaarden van die contract hier blijven wonen. Dus gewoon 2 maanden opzegtermijn tenzij anders overeengekomen.
(helemaal zeker weten doe ik 't niet trouwens)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |