Mn vriendin komt thuis vanuit schotland (Voor het laatst, de volgende keer is het japanquote:
Cuz I lurvs uquote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Because you know that i know that you know that i know...that....... wink wink nudge nudge![]()
![]()
quote:
Tof, doen!quote:Op maandag 3 september 2012 18:03 schreef RenRen- het volgende:
Misschien ga ik wel naar japan dit jaar...
Al die verliefde mensen hier jongeuh!quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi zo naar huis om boeken/kleren te halen want brum vond het niet leuk als ik vanavond naar huis ging en hem pas zondag weer zou zien![]()
quote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihi zo naar huis om boeken/kleren te halen want brum vond het niet leuk als ik vanavond naar huis ging en hem pas zondag weer zou zien![]()
True true... waar alles nog nieuw is en spannend en kriebels en seks; neucken; batsen; ketsen; lebberen; bekken; muilen dit dat allesquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Al die verliefde mensen hier jongeuh!
WAT HEB JIJ EEN ROTLEVEN!quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
Woei ! Ik heb geen boodschappen gedaan dus nu 'moet' ik friet halen want we hebben niks in huisOH WAT JAMMER
Ik twijfel, ik vind vliegen doodeng en het is duur.. Ik wacht ook af tot mn vriendin daar woont, dan weet ik ook of er wel iets te doen is daar.quote:
Serieus: hoe vaak snacken jullie per week?quote:Op maandag 3 september 2012 18:16 schreef PriemGirl het volgende:
Woei ! Ik heb geen boodschappen gedaan dus nu 'moet' ik friet halen want we hebben niks in huisOH WAT JAMMER
Normaal eet je plastic exemplaren?quote:Op maandag 3 september 2012 18:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk weer eens échte groente op.
quote:Op maandag 3 september 2012 17:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Cuz I lurvs u
[..]![]()
WB babe
Spees, lekker laten vallen dan. Als je er iets voor terug kunt ruilen scheelt je dat later weer een extra vak, dus dat zou ik nog wel proberen
Haar vader haat groentersquote:Op maandag 3 september 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Normaal eet je plastic exemplaren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |