http://duo.nl/particulieren/studiefinanciering/sfho/prestatiebeurs.aspquote:Wanneer zetten we om?
Als je binnen de diplomatermijn van tien jaar je diploma behaalt, wordt je prestatiebeurs omgezet in een gift. Deze omzetting vindt plaats in de maand januari nadat je je diploma hebt behaald. Je krijgt hierover eind januari een Bericht Prestatiebeurs. Tot die tijd zie je de prestatiebeurs nog als 'voorlopige lening' op je bericht staan.
Heb ik nog geeneensch gedaan, stommericko die ik benquote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:09 schreef Dennis101 het volgende:
Je voorlopige lening wordt per 1-1-2013 kwijtgescholden als het gift hoort te zijn.
Je hebt gelijk, maar:quote:
Daarom denk ik dat ik dan wel goed zit. Immers heb ik dat diploma in de pocket, heb ik mijn stufie al lang en breed afgemeld (vorig jaar) en ook mijn OV kaart opgezegd van dit jaar (nullening zodat ik alsnog kon reizen)quote:Op maandag 3 september 2012 14:13 schreef zarGon het volgende:
Duurt wel even voordat je daar iets over hoort. Maak je geen zorgen als je je diploma hebt behaald.
Thanks broeder! Da's behoorlijk duidelijk!quote:Op maandag 3 september 2012 14:15 schreef Shawk het volgende:
[..]
http://duo.nl/particulieren/studiefinanciering/sfho/prestatiebeurs.asp
Zie mijn reactie, wordt ondersteund door de bron boven je post.quote:Op maandag 3 september 2012 14:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heb ik nog geeneensch gedaan, stommericko die ik ben![]()
:@:@:@:
[..]
[..]
Je hebt gelijk, maar:
[..]
Daarom denk ik dat ik dan wel goed zit. Immers heb ik dat diploma in de pocket, heb ik mijn stufie al lang en breed afgemeld (vorig jaar) en ook mijn OV kaart opgezegd van dit jaar (nullening zodat ik alsnog kon reizen)
Ja thanks daarvoor Dennis!quote:Op maandag 3 september 2012 14:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zie mijn reactie, wordt ondersteund door de bron boven je post.
Omdat het aflossen pas twee jaar later begint, gok ik. Van betalen is op dit moment helemaal geen sprake van, dus.quote:Op maandag 3 september 2012 17:46 schreef Luxuria het volgende:
Er staat toch bij dat de betaalwijze niet van toepassing is.
Ahzo, dat kan ook iddquote:Op maandag 3 september 2012 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Omdat het aflossen pas twee jaar later begint, gok ik. Van betalen is op dit moment helemaal geen sprake van, dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |