Dat pakketpost voor ¤ 3,40 in mijn wereld niet bestaat. In elk geval niet bij PostNL.quote:
Sorry, moest verzenden als ''brief'' zijn.quote:Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat pakketpost voor ¤ 3,40 in mijn wereld niet bestaat. In elk geval niet bij PostNL.
Een brief tot 500 gram kost ¤ 2,20quote:Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef computerprobleem het volgende:
Sorry, moest verzenden als ''brief'' zijn.
Dat kost t/m 250 gram 3,40.
Het gaat om verzenden naar het buitenland.quote:Op maandag 3 september 2012 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een brief tot 500 gram kost ¤ 2,20
Wat bedoel je daarmee?quote:Op maandag 3 september 2012 13:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Afhankelijk van de wijze van frankeren overigens
Als je een frankeerautomaat hebt, zijn de tarieven lager.quote:
O, ja ik snap nu wat je bedoelt. Maar volgens mij moet je zoiets speciaal aanvragen of moet je het lenen. Zoiets las ik op de site van PostNL. Ik doe het liever met postzegelsquote:Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je een frankeerautomaat hebt, zijn de tarieven lager.
Het is niet verplicht om de factuur mee te sturen, dat is voor je eigen administratie.quote:
ja is wel zo maar heb liever dat anderen het voor mij doen is namelijk makkelijker en scheelt tijdquote:
Lucht is ook zo zwaar.. Echt grammen winst....quote:Op maandag 3 september 2012 17:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
En als ik de producten erin doe, plak ik het niet meteen dicht, maar zorg ik dat het veel steviger zit en het lucht eruit gaat, dan pas plak ik het dicht met de strip.
en het ging ook om maar een aantal grammen dus lees je eerst in voordat je zomaar wat roept want juist door die extra grammen zit ik goedquote:Op dinsdag 4 september 2012 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Lucht is ook zo zwaar.. Echt grammen winst....
Knurft, een liter lucht weegt iets van 1,4 gram ofzo.. Voordat jij 1 liter lucht in een enveloppe hebt, voor je simpele beeld, 1 liter is 10cmx10cmx10cm zodat je het begrijpt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 13:58 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
en het ging ook om maar een aantal grammen dus lees je eerst in voordat je zomaar wat roept want juist door die extra grammen zit ik goed
en -factuur en dat weegt ook wel wat![]()
ALS JE HIER BENT OM MIJ ENKEL TE VERVELEN MET JE ONINTERESSANTE EN NIETS TOEVOEGENDE BERICHTEN, BLIJF DAN WEG. IK BEN JOUW ANTI-COMPUTERPROBLEEM BERICHTEN BEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:03 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Knurft, een liter lucht weegt iets van 1,4 gram ofzo.. Voordat jij 1 liter lucht in een enveloppe hebt, voor je simpele beeld, 1 liter is 10cmx10cmx10cm zodat je het begrijpt.
,, Een a4tje weegt 5 gram, dus laat dat persen gewoon lekker achterwege
wtf.. ik heb werkelijk waar nog nooit op 1 van jouw topics "bewust"gereageerd.. Gedraag je even.. Ik leg je alleen uit dat je je de moeite kunt besparen om de lucht er uit te persen..quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ALS JE HIER BENT OM MIJ ENKEL TE VERVELEN MET JE ONINTERESSANTE EN NIETS TOEVOEGENDE BERICHTEN, BLIJF DAN WEG. IK BEN JOUW ANTI-COMPUTERPROBLEEM BERICHTEN BEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Hier moet ik gepost hebben!quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
ALS JE HIER BENT OM MIJ ENKEL TE VERVELEN MET JE ONINTERESSANTE EN NIETS TOEVOEGENDE BERICHTEN, BLIJF DAN WEG. IK BEN JOUW ANTI-COMPUTERPROBLEEM BERICHTEN BEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:43 schreef Inlognaam het volgende:
De oplossing: breng het weg naar een TNTpost punt waar je zelf je post in zo'n bak kan flikkeren en plak gewoon zelf je postzegels.
Volgens mij wordt post eenmaal in het sorteerproces niet meer gecontroleerd op gewicht/hoeveelheid postzegels en die hoge extra kosten om die 3 gram verschil heb je geen last meer van.
Wordt het niet eens tijd voor een psycholoog?quote:Op dinsdag 4 september 2012 14:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |