goed hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Lekker hoor, alleen te weinig slaap gehad.En met u?
ik had ook echt parallellen jaquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
Wat?quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
zit alleen al te lang te studeren
gooi net mijn glas water leeg in de prullenbak
geen idee waarom
quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Het is besmettelijk?quote:Op maandag 3 september 2012 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zooo fijn dat ik niet de enige ben met zulke brainfarts.
soms wel he!quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Rhu en ik zijn tweelingzielen ofzo.
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ja geen idee
ik had ook pas door wat ik gedaan had toen het geluid van water dat zo door de prullenbak liep hoorde en dacht huh?![]()
nee een dichte gelukkigquote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een dichte prullenbak he, niet zo'n open rasterding van de Ikea?
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
goed hoor
geen idee waarom
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.quote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
pak koffie openknippen, lipje in de koffiebus gooien en de koffie in de prullenbak laten lopen.
nee, mij nog nooit gebeurd.
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessantquote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
voor een nieuw programma?quote:Op maandag 3 september 2012 13:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Overigens uit hoofde van mijn beroep hoor, niet als therapie. Maar ik vind het wel interessant
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komenquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
O, zo vaak heb ik het nog niet eensquote:Op maandag 3 september 2012 13:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
en je vervolgens afvragen waar je in 's hemelsnaam was met je gedachten en er gewoon niet op kunnen komen
blijft gelukkig bij 1 a 2 keer per maand
Heerlijk dat wonen in een appartementquote:Op maandag 3 september 2012 13:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, zo vaak heb ik het nog niet eens
Wel dat ik op zolder iets heb wat in de was moet, neem het mee naar beneden en sta in de keuken met vieze sokken in m'n handen. Loop weer naar boven, denk aan iets anders en sta weer op zolder met de vieze sokken. Weer naar beneden, o wacht, moest dit nog halen. Sta ik in de woonkamer met de vieze sokken.
Dan leg ik ze maar op de trap in de hoop dat ik ze later wel gewoon in de wasmand gooi.
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorquote:Op maandag 3 september 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heerlijk dat wonen in een appartement
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in hebquote:Op maandag 3 september 2012 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Daar kijk ik ook wel weer naar uit hoorDaar gaat m'n traploopconditie.
Je vergeet de wasmachine dan ook niet zo snel want die hoor je en je hoort de pieper ook als je die hebt aangezet. Als ik beneden zit en ik zet het alarm van de wasmachine aan, hoor ik hem pas als ik vier uur later een keer naar boven ga.
Dan staat het bakje en de gftbak gewoon verkeerd omquote:Op maandag 3 september 2012 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aardbeien snijden, kroontjes in het bakje en de aardbeien in de gft-bak.
Dan gaat het zo meurenquote:Op maandag 3 september 2012 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb geen piep op de wasmachine, ik haal de was eruit als ik er tijd/zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |