quote:
En hoe!quote:
Oh....dan ga ik wel weer hoorquote:Op maandag 3 september 2012 12:59 schreef rhubarbje het volgende:
ik weet niet... ik denk dat het een laatste stuip was
oooh neequote:
doe eens!quote:Op maandag 3 september 2012 13:01 schreef Ripley het volgende:
gewoon lunchtijd hoor.
Zal ik anders een stelling doen?
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?quote:
Compleet niet.quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
Geeeeen ideequote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, een vraag eigenlijk: zie jij de band met je vader/moeder terug in de manier waarop je relaties aangaat?
nee gelukkig nietquote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etcquote:
Tegan heeft al een datequote:Op maandag 3 september 2012 13:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of jullie daten, wanneer jullie gaan daten, waarom jullie zouden moeten daten etc
quote:
Niet echt nee, hoezo?quote:Op maandag 3 september 2012 13:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook welquote:
Ach soo...zou heel goed kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 13:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik had er laatst een gesprek over met een psychollog. Hij gaf aan dat er vaak paralellen in zitten en eigenlijk zie ik die om me heen en bij mezelf ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |