Nee, 's zomers is lekker. Dat doen we ook nooit meer.quote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Midden in de winter verhuizen
Met 30 cm sneeuw enzo
Bij mijn appartement heb ik helemaal niets veranderd. Had daar dan ook geen tijd voor, had nog een paar dagen voor ik mn oude appartement uit moest.quote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussen
Lekker zweten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, 's zomers is lekker. Dat doen we ook nooit meer.
De keuken krijgt een make-over en ik moet even zien wat ik met de vloer ga doen. Er ligt een heel mooie parketvloer maar hij neigt naar het oranjequote:Op maandag 3 september 2012 15:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan krijg je de sleutel pas? Positief ingestelde makelaar, dat hij/zij denkt dat je dan niks meer hoeft te verbouwen/klussen
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uitquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
als ooit blijkt dat DUO een foutje heeft gemaakt en ik hun niet nog dat mega bedrag moet betalen maar dat ze dat aan mij willen geven, of als ik de loterij win of zo dan wil ik ook echt een nieuwe keuken
Er zit hier geen vaatwasser in en ook geen plek voor een vaatwasserquote:Op maandag 3 september 2012 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
als ooit blijkt dat DUO een foutje heeft gemaakt en ik hun niet nog dat mega bedrag moet betalen maar dat ze dat aan mij willen geven, of als ik de loterij win of zo dan wil ik ook echt een nieuwe keuken
Er was een nieuwe Ikea-folder uit van de keukens, ze zien er mooi uit maar ben bang dat het vrij rap uit elkaar valtquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uit
hmm ja ik ben werkloos en mijn lief ook en samen hebben we 34 euroquote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoeft nog niet eens zo heel duur te zijn. Wij hebben een IKEA keuken (incl. wasbak, kraan en gasfornuis, verder geen inbouw) voor 1100e gehaald. En die ziet er vet mooi uit
Als je IKEA spul goed in elkaar zet, overleefd het een nucleaire holocaustquote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er was een nieuwe Ikea-folder uit van de keukens, ze zien er mooi uit maar ben bang dat het vrij rap uit elkaar valt
Nou ja, zo'n keukenprinses ben ik niet dus snel zal het niet slijten.
Ja, ok, maar goed, je hoeft dan dus niet een enorme prijs te winnen in de loterijquote:Op maandag 3 september 2012 15:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ja ik ben werkloos en mijn lief ook en samen hebben we 34 euro
te duur dus
Oh, dat valt hard mee, zo kan ik ook nog wel eens een nieuwe keuken laten zetten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Keuken zelf in elkaar gezet trouwens?quote:Op maandag 3 september 2012 15:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je IKEA spul goed in elkaar zet, overleefd het een nucleaire holocaust
Jup. Anders ben je nog eens 1k kwijt.quote:Op maandag 3 september 2012 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Keuken zelf in elkaar gezet trouwens?
Als ik met inbouwspul neem laat ik het wel doen, anders gaat het geheid mis.quote:Op maandag 3 september 2012 15:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jup. Anders ben je nog eens 1k kwijt.
geen handige oom of zo?quote:Op maandag 3 september 2012 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik met inbouwspul neem laat ik het wel doen, anders gaat het geheid mis.
Hier de vorige bewoner was ook niet zo handig. Daarom zitten wij nu met een lekkage.quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar als het misgaat gaat het goed mis
Wat dan? Je hebt nodig....quote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wel, maar als het misgaat gaat het goed mis
Is ie eetbaar?quote:Op maandag 3 september 2012 15:46 schreef Godtje het volgende:
Mijn nieuwe badkamer is klaar! Zo heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |