kale banden hebben meer gripquote:Op maandag 3 september 2012 09:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is niet voor niets dat je niet met kale banden mag rijden ts. Volgens is dit wat overdreven, die Chinese banden slijten alleen veel en veel sneller.
leer eens remmen?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Babananana het volgende:
Het is gebeurd, vanmiddag in de regen heb ik bijna een frontale botsing veroorzaakt.
Voor me ging een auto vol in de ankers om niks, gewoon op het midden van de weg, zonder kruispunt of iets waar je voor zou moeten stoppen. Ik schoof door, en door te sturen en pompend te remmen (geen ABS) uit kunnen wijken naar de berm. Ik stond uiteindelijk met mijn voorwielen voorbij de achterwielen naast mijn voorligger stil.
Maar ja, Ma is nog steeds niet overtuigd. "Volgende keer meer afstand houden!"
Leg uit wat daar bijna frontaal aan is dan?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 23:22 schreef Babananana het volgende:
Het is gebeurd, vanmiddag in de regen heb ik bijna een frontale botsing veroorzaakt.
Voor me ging een auto vol in de ankers om niks, gewoon op het midden van de weg, zonder kruispunt of iets waar je voor zou moeten stoppen. Ik schoof door, en door te sturen en pompend te remmen (geen ABS) uit kunnen wijken naar de berm. Ik stond uiteindelijk met mijn voorwielen voorbij de achterwielen naast mijn voorligger stil.
Maar ja, Ma is nog steeds niet overtuigd. "Volgende keer meer afstand houden!"
Nou, dat je bijna met de voorkant van de auto iets raakt...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 04:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leg uit wat daar bijna frontaal aan is dan?
Frontale aanrijding is als de neuzen van 2 auto's elkaar raken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 07:46 schreef Babananana het volgende:
[..]
Nou, dat je bijna met de voorkant van de auto iets raakt...
Ok, dit is heel dom van mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een ongeluk zit in een klein hoekje. Geluk zit in de rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |