Sowieso Biomequote:
quote:Op zondag 16 september 2012 14:29 schreef AlexanderC het volgende:
een tijdje gewacht op deze, ben benieuwd!
Hij is fijnquote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Arcturus het volgende:
Iemand de nieuwe Cd van Mala al gehoord? Combinatie van jazz uit Cuba met dikke bass eronder. Niet helemaal dubstep, maar toch godverdegodver wat een genot![]()
![]()
Goed Tochquote:Op woensdag 19 september 2012 12:48 schreef TripleP het volgende:
Hahahaha je bent de eerste ooit die "sterke tekst" koppelde aan een dubstep tune.
Ikquote:
Ja zou kunnenquote:Op donderdag 20 september 2012 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nice! mss kunnen we er wel een mini meet van maken
cool!quote:Op donderdag 20 september 2012 23:16 schreef leeroy het volgende:
[..]
Ja zou kunnenIk had voor de vorige editie een speciaal Resist topic gemaakt, zal dat als het bijna zo ver is weer is doen!
In het zwart wat ik al eens gezien hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef mr.flame het volgende:
Iemand al kaartjes voor ilovetechno?![]()
Line up:
- Yellow Room: Boys Noize / Vitalic / Erol Alkan / Tiga / Dr Lektroluv / Spank Rock / SCNTS / Raveyard
- Organge Room: Netsky / DJ Fresh / Excision / Flux Pavilion / Zeds Dead / Camo & Crooked / AKS / NGA sounds
- Red Room: Dave Clarke / Joris Voorn / Chris Liebing / Len Faki / Gesaffelstein / Karenn / ILT Contest Winner
- Blue Room: Nero / A-Trak / Major Lazer / Dada Life / Sub Focus / The Magician / Moonlight Matters
- Green Room: Benga / Modeselektor / Jamie xx / Flying Lotus / TNGHT / Rudimental / Martyn
- Red Bull Elektropedia: Killfrenzy / Le cousin / Supreems
Za 10 November 2012
De week erna is het Resist, en daar heb ik mijn kaartje al voor dus ik laat deze lopen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:43 schreef mr.flame het volgende:
Iemand al kaartjes voor ilovetechno?![]()
Line up:
- Yellow Room: Boys Noize / Vitalic / Erol Alkan / Tiga / Dr Lektroluv / Spank Rock / SCNTS / Raveyard
- Organge Room: Netsky / DJ Fresh / Excision / Flux Pavilion / Zeds Dead / Camo & Crooked / AKS / NGA sounds
- Red Room: Dave Clarke / Joris Voorn / Chris Liebing / Len Faki / Gesaffelstein / Karenn / ILT Contest Winner
- Blue Room: Nero / A-Trak / Major Lazer / Dada Life / Sub Focus / The Magician / Moonlight Matters
- Green Room: Benga / Modeselektor / Jamie xx / Flying Lotus / TNGHT / Rudimental / Martyn
- Red Bull Elektropedia: Killfrenzy / Le cousin / Supreems
Za 10 November 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |