oh, ik bedoelde eigenlijk Brutuzzzquote:Op vrijdag 14 september 2012 13:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Altijd als ik de naam Gomes bij de line-up zie staan gaat er zo'n irritatie door me heen omdat ik die man werkelijk waar slap vind draaienToen bij 5 Days Off, man man man, bagger
.
't was ook wel een 'verrassing' ja...quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja rasechte Amsterdammer hier, ik weet waar de Sugar Factory is. Alleen Cable is altijd in de Melkweg dus vandaar mijn 'Huh Sugar Factory':')
I know, woensdag onze, beste van allemaal, kom maar langsquote:Op vrijdag 14 september 2012 12:14 schreef Beardslasher het volgende:
dinsdag was elektrotechniek, vanavond die van mij
quote:Op vrijdag 14 september 2012 14:13 schreef Arcturus het volgende:
Iemand de nieuwe Cd van Mala al gehoord? Combinatie van jazz uit Cuba met dikke bass eronder. Niet helemaal dubstep, maar toch godverdegodver wat een genot![]()
![]()
Verse tunes! Mala gaat hard met z'n nieuwe werk.quote:
Ik blijf wel thuisquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, woensdag onze, beste van allemaal, kom maar langs
Ben nu het album luisteren, bevalt me voorlopig heel goed.quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Verse tunes! Mala gaat hard met z'n nieuwe werk.
Koornbeurs? soberso aanwezigquote:Op vrijdag 14 september 2012 17:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, woensdag onze, beste van allemaal, kom maar langs
Knorrenbeurs, whut?quote:Op zaterdag 15 september 2012 15:42 schreef Beardslasher het volgende:
[..]
Koornbeurs? soberso aanwezig
quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Beardslasher het volgende:
Welke dan? ik heb alleen maar koornbeurs op de agenda staan
tevens:
LIFE jonguh, ken je stad!quote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Beardslasher het volgende:
tevens:
Euh ik heb changes 3 jaar geleden op plaat gekocht?quote:Op vrijdag 14 september 2012 17:43 schreef mr.flame het volgende:
[..]
[..]
Verse tunes! Mala gaat hard met z'n nieuwe werk.
quote:Op zondag 16 september 2012 08:17 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Euh ik heb changes 3 jaar geleden op plaat gekocht?
Leukquote:Op zaterdag 15 september 2012 22:29 schreef Beardslasher het volgende:
tevens:
En deze is ook leuk:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |