Seeeeeeerious?quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:22 schreef Bravebart het volgende:
Wat is het verschil tussen Trap en Glitch Hop eigenlijk?
heel erg!quote:
Ja gast al die stijlen, ik krijg elke dag wel weer een nieuwe stijl om m'n oren geslingerdquote:
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gast al die stijlen, ik krijg elke dag wel weer een nieuwe stijl om m'n oren geslingerdTrap is dingen als Baauer en TNGHT? En Glitch Hop is KOAN Sound en zulks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, dansen! dansen!
Altijd de gebeten hond ook, die neger.quote:Op zondag 14 oktober 2012 16:30 schreef TripleP het volgende:
Flying Lotus glitchhop? Laat die man met rust joh!
Benga was op Pitch echt heel erg saai.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 16:44 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
wow
*zet op agenda en gaat heen*
is op loopafstand van waar ik woon
klopt het niet dat Benga zowat afstand heeft genomen van dubstep? Of in ieder geval het stempel 'dubstep'?
[..]
Klinkt wel interessant
quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:48 schreef meowingtons het volgende:
Trap komt uit de gangsta neger cultuur in Amerika voort, lekker boomboxen in je auto enzo jwz, nu is het ineens populair in de bass musicGrote faal toch wel
(al is TNGHT best wel lekker af en toe
)
Glitch Hop is Beetje Koan Sound, maar werd daarvoor al gegeven aan acts als The Glitch Mob, Ooah, Nosaj Thing, EdIt, Kraddy, Boreta, Flying LotusIk vind het JUIST vet dat die shit eigenlijk naar de EDM kant is gewaaid. Het heeft die diepe basslines van dub, de drops lijken op die van dubstep alleen bij dubstep explode alles, waar ik het bij trap meer een implode vind. En het heeft de structuur en ritme van hiphop. Drie genres die ik allemaal erg tof vind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Funtcase is fucking hard, ook echt vet om hem aan het werk te zien. Heel energiek en dat masker maakt het nog iets vetter!quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:25 schreef Speesjong het volgende:
Zijn er mensen die 3 november naar Circus Takeover in 013 gaan?
Ben erg benieuwd naar Funtcase! Iemand ervaring met deze jongeman?
Cookie al een keer op WiSH gezien toen ik voor het eerst M deed en dat beviel erg goed
Precies wat ik had verwacht! vooral na het zien van deze:quote:Op maandag 15 oktober 2012 01:27 schreef leeroy het volgende:
[..]
Funtcase is fucking hard, ook echt vet om hem aan het werk te zien. Heel energiek en dat masker maakt het nog iets vetter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |