Oke, m'n chickie danquote:Op maandag 3 september 2012 15:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Boeiend, ze leest hier vast niet mee![]()
The Cult
Goedzo!quote:Op maandag 3 september 2012 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oke, m'n chickie danM'n lieve chickie
Ik voel me net een puber van 28quote:
Tof toch?quote:Op maandag 3 september 2012 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel me net een puber van 28oh wacht, nog 21 dagen, dan ben ik pas 28
Ik voel me net een puber van 27....
Ik baal dat Veronica opstaat nuquote:
Stop maar met balen, Adele nu...quote:Op maandag 3 september 2012 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik baal dat Veronica opstaat nu
Chuck![]()
De grondlegger van de Rock 'n Roll (NIET ELVIS), maar ja, hij was zwart dus in die tijd kon je dan die titel natuurlijk niet echt krijgen
![]()
Zoals Eminem zo mooi zegt: "I am the worst thing since Elvis Presley, to do black music so selfishly"
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezenquote:
Coldplayquote:Op maandag 3 september 2012 15:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou ik kreeg net de dagelijkse dosis coldplay weer voor m'n kiezen
En dan niet zo'n fatsoenlijk oud nummer van ze, nee, dat prachtige Paradise
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden danquote:Op maandag 3 september 2012 15:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Coldplay![]()
Kon ik dat concert op het Malieveld maar bijwonen
Maus toch, gefeliciteerd!!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik mag het nu hard op roepen over 6 maanden word ik weer papa
Dan is het maar goed dat ik toch niet zo ver van huis magquote:Op maandag 3 september 2012 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga die donderdag iemand helpen verhuizen die vlakbij het malieveld woont... Slechte keuze... alhoewel ik wel coldplay fans aan kan rijden dan
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Ik heb het even gemist, maar ik hoor Gers dus dat zegt al genoegquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt weer een topmuziekprogramma, hoor ik. Komt Lange Frans ook nog opdraven?
Oooh gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef themauster het volgende:
Vast! En hoezeer ik hem ook niet moet, in dat programma van Martin Moreirro oid vond ik hem best geinigquote:Op maandag 3 september 2012 16:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat wordt weer een topmuziekprogramma, hoor ik. Komt Lange Frans ook nog opdraven?
quote:Onder anderen Don Diablo, Tim Knol, Wolter Kroes en Gers Pardoel gaan met hem op reis
Man man man.quote:Zo wordt het nummer Zing voor me van Lange Frans door Portugese Fado-zangers onder handen genomen
quote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.nu.nl/media/28(...)de-muziek-delen.html
[..]
[..]
Man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |