Remiquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Zosk het volgende:
Ik scheld echt nooit met kanker, hier wel af en toe.
Niet voor herhaling vatbaar dusquote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk veel verder, maar ja, dat is ook weer zoiets.
quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die was er eerder dan drie ja, klopt.
Muziek tijdens, ja?quote:Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik weet wel welke muziek er gedraaid mag worden.
Oh jawel, behoorlijk vatbaar zelfs.quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet voor herhaling vatbaar dus
Niet alleen hier, en best vaak hoorquote:
En schelden met hoer vind je niet rezpektloos?quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld nooit met kanker, want dat vind ik respectloos naar kankerpatienten toe.
Dat dacht ik ook.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best normaal bij crematies en dergelijke, toch?
Wat hebben de kankerpatienten die op FOK! zitten jou misdaan dan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
Ik scheld nooit met kanker, want dat vind ik respectloos naar kankerpatienten toe.
Huur een minishovel, in een keer klaarquote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Devvie het volgende:
Ik heb net even 16 lege flessen cola uit mn zimmer geplukt, het begin is er
Ik scheld nooit.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
En schelden met hoer vind je niet rezpektloos?
Bijna nooit, en jij ziet me alleen hier.quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet alleen hier, en best vaak hoor
quote:Op zondag 2 september 2012 22:59 schreef Fascination het volgende:
quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat hebben de kankerpatienten die op FOK! zitten jou misdaan dan.
Ja, leuk onderwerp.quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Best normaal bij crematies en dergelijke, toch?
"kanker dayz"quote:Op zondag 2 september 2012 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bijna nooit, en jij ziet me alleen hier.
Nee, ik wilde gewoon even delen hoe ik dergelijke praktijken ervaar. Dat vond ik de beste vergelijking.quote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, leuk onderwerp.!
Wil je het delen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |