Dan wordt je de winkel uit gezetquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik jou via de spiegel zie doe ik dat gordijntje wel even opzij.
En als we niet genoeg inzetten vergeet je t zeker toch maar niet?quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb m'n brood gesmeerd en wedden dat ik het morgen vergeet
Ik ben iemand die niet ontmaskerd word, weet je nog?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan wordt je de winkel uit gezet
Ben ik een renpaard?quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
En als we niet genoeg inzetten vergeet je t zeker toch maar niet?
Oh ja, alleen lijkt het opzijschuiven van de gordijntjes wel een beetje aan de opvallende kant.quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben iemand die niet ontmaskerd word, weet je nog?
Heel slecht.quote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik heb m'n brood gesmeerd en wedden dat ik het morgen vergeet
quote:Op zondag 2 september 2012 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou ook even stoppen en kijken hoor
Nooit, slotje.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef Devvie het volgende:
Ik heb 2 vuilniszakken om mn kamer op te ruimen liggen, benieuwd wanneer ik ermee begin
Mja, het ligt in de vriezah en de laatste keer dat ik brood moest meenemen was een half jaar geledenquote:
In de vriezer, wat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mja, het ligt in de vriezah en de laatste keer dat ik brood moest meenemen was een half jaar geleden
Brood.quote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood.
In de vriezer.
Anders wordt het oud.
Inb4 je bent zelf oud en bevroren.
Ook niet helemaal, gewoon een beetje dat je er langs kan.quote:Op zondag 2 september 2012 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, alleen lijkt het opzijschuiven van de gordijntjes wel een beetje aan de opvallende kant.
Maar ik kan het mis hebben.
Maar je neemt het morgen toch mee?quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Brood.
In de vriezer.
Anders wordt het oud.
Inb4 je bent zelf oud en bevroren.
Daar zit wat in.quote:Op zondag 2 september 2012 22:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Voordat je op je werk aankomt is 't wel ontdooit
Wat 'denken' zulke mensen wel niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |