Maakt je maag geluiden? Zo nee dan heb je het niet nodigquote:Op zondag 2 september 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga geen pizza bestellen x12929292
die van mij wel!quote:Op zondag 2 september 2012 21:50 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maakt je maag geluiden? Zo nee dan heb je het niet nodig
Brum is goed opgevoedquote:Op zondag 2 september 2012 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En er staat een zak beertjeschips naast me die brum net heeft gepakt
Bleghquote:Op zondag 2 september 2012 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
k heb nog wel bitterkoekjes in de la
wel vers brood om 6 uurquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Jahoor, ik leg milo op zijn kussen in de vensterbank want ik wil ff geen kat op schoot, ik ga zitten, komt mika aanrennen en springt op schoot en gaat liggendus ik wtf? kijk ik opzij, milo kijk chaggie en gaat met zijn kont naar mij toe liggen zo van OHJA HIJ WEL!
Nee hoor! Ik ga zo mijn broodbende in dat ding gooien!quote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Zijn jullie nu allemaal net weer weg?
Ik zweef nog rondquote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Nee hoor. Zat alleen even clean-up te doen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Hysterische glittorquote:Op zondag 2 september 2012 22:13 schreef Diconnected het volgende:
Wat te lakken voor 1st day of college?
Mja, ga morgen beginnen met stage. Vind ik heel gaaf hoor, maar weet ook dat het echt wel zwaar gaat worden. Dus daar kijk ik nog een beetje tegen op.quote:Op zondag 2 september 2012 22:25 schreef Incantrix het volgende:
Vakantie voorbij?
Hier op verkloot bekken na alles primamoe wel, zo maar eens slapen..
Mijn gezicht is dus nog roderquote:
quote:Op zondag 2 september 2012 22:26 schreef megamandy het volgende:
Dit is mijn rugMet de geweldige foto kwaliteiten van mijn ma
Duidelijk wat links en rechts is
[ afbeelding ]
Ah, snap ik.. Succes dan morgen! En wellicht went het ook snel hoor!quote:Op zondag 2 september 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ga morgen beginnen met stage. Vind ik heel gaaf hoor, maar weet ook dat het echt wel zwaar gaat worden. Dus daar kijk ik nog een beetje tegen op.
Hmm, wel heeel vervelend van je bekken! Maar fijn dat het verder goed gaat.
Dat heb ik nietquote:Op zondag 2 september 2012 22:29 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Zoals ik zei, goed aftersunnen!
Hoe kan je met jouw huid nou geen aftersun hebben?quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik nietheb er nu meer gewoon creme op zitten
Ja, dat vast ook wel. Maar is nu even een omschakeling.quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ah, snap ik.. Succes dan morgen! En wellicht went het ook snel hoor!
Jah, wel kut, morgen naar de bedrijfsarts en k ga zeggen dat ik nog minder uren ga maken. Weinig zin in.. Maar dat laatste vooral, zijn we superblij mee!
Wel oppassen met wat je er op smeert hoor! bodylotion bijvoorbeeld sluit de poriën, waardoor de 'brand' door gaat.. aftersun haalt echt de brand er uitquote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik nietheb er nu meer gewoon creme op zitten
edit: verkoelende creme
Omdat ik dus nooit de zon in gaquote:Op zondag 2 september 2012 22:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hoe kan je met jouw huid nou geen aftersun hebben?
Ja maar, je weet maar nooit! Heeft iemand in de buurt het niet? Vriendin die vlakbij woont ofzo?quote:Op zondag 2 september 2012 22:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Omdat ik dus nooit de zon in gaHeb het dus ook normaal nooit nodig.
Baal ook echt dat ik vergeten ben om vandaag een fles zonnenbrandcreme mee te nemen. Maja als je daar eenmaal zit
Volgens mij was het wel bodylotionquote:Op zondag 2 september 2012 22:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wel oppassen met wat je er op smeert hoor! bodylotion bijvoorbeeld sluit de poriën, waardoor de 'brand' door gaat.. aftersun haalt echt de brand er uit
Enige vriendin woont in Eindhovenquote:Op zondag 2 september 2012 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, je weet maar nooit! Heeft iemand in de buurt het niet? Vriendin die vlakbij woont ofzo?
Begrijpelijkquote:Op zondag 2 september 2012 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, dat vast ook wel. Maar is nu even een omschakeling.
Dat is echt balen. Maar gelukkig is het voor een heel goed doel!
Haha, dat wordt lastig. En mams heeft dat ook niet? Dan morgen wel even halen idd, het heeft mij menig maal gered van vervellen.quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Enige vriendin woont in EindhovenMaar ik lig ook al in bed. Ga morgen wel even naar winkel, of ik stuur mijn ma zodat ik mij niet buitens huis hoef te vertonen
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Jah, nogal.. Maar dat, en weten dat het over gaat maakt her wel makkelijker.
Mopjes, kwam alleen ff hoi zeggen, dus truste!:*
Succesquote:Op zondag 2 september 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Jah, nogal.. Maar dat, en weten dat het over gaat maakt her wel makkelijker.
Mopjes, kwam alleen ff hoi zeggen, dus truste!:*
En dat.quote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Truste trixje.
Damn Mandy.Het is dat je zo ver zit, ik kom om in de aftersun.
Ja beetje te ver om alleen aftersun te lenenquote:Op zondag 2 september 2012 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Truste trixje.
Damn Mandy.Het is dat je zo ver zit, ik kom om in de aftersun.
Da's al fijn.quote:Op zondag 2 september 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja beetje te ver om alleen aftersun te lenen
Maar het branderige gevoel is al bijna weg
Heel apart. Is ie al oud?quote:Op zondag 2 september 2012 23:04 schreef Mss het volgende:
Fuuuuuuuuuuu mijn laptop valt zomaar ineens uit en doet helemaal niks meer.
Nope, nog een anderhalf jaar. Het is zo'n EEE ding. Hij doet nu echt helemaal niks meer, gaat niet meer aan...quote:
Heb je niet toevallig aan een schuifje gezeten achterop? Ik heb ook een EEE en die pakte ik eens verkeerd op waardoor een van die schuifjes verkeerd stond en hij niet meer aan ging.quote:Op zondag 2 september 2012 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, nog een anderhalf jaar. Het is zo'n EEE ding. Hij doet nu echt helemaal niks meer, gaat niet meer aan...
First World Problemsquote:Op zondag 2 september 2012 23:24 schreef Diconnected het volgende:
Aaaargh dacht ik dat m'n nagels droog waren... dus ik trek m'n legging en rokje uit, ja hoor overal deuken. en ik wou geen topcoat opdoen want matte lak en nou heb ik alsnog een topcoat erover heen moeten doen dus kan ik nog langer wachten om naar bed te gaan fuuuuu
Yeps.quote:
GODVER IK MOET EERST DOORLEZEN!quote:
Enthousiastelingen!quote:Op zondag 2 september 2012 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Bel je de brandweer omdat zulks een onverlaten een bankstel in de fik hadden gestoken.. komen ze met twee brandweerauto's. Alsof ze niets te doen hadden of zo.![]()
![]()
en zulks een wijkagent!quote:
Die uit zijn bed gepiept was!quote:Op zondag 2 september 2012 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en zulks een wijkagent!
met z'n supermancapequote:
Ik wilde je vragen naar teen mom! Met de eerste cycle stoppen ze nu toch?quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yeps.
Als je hem in de lader stopt gaat het lampje nog branden dat hij oplaad? Misschien is hij gewoon leeg maar doet je lader het niet goed, of is de batterij overleden. Is hij erg heet geworden?
quote:Op zondag 2 september 2012 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en volgende keer mag je ook WA-en hoor! Ik stond in de badkamer
Ohai, maar dan zonder het raamquote:Op maandag 3 september 2012 08:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut mensen die om 7:45 keihard voor het raam staan te praten. Wonen op begane grond
Ja maar teen mom 2quote:Op zondag 2 september 2012 23:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik wilde je vragen naar teen mom! Met de eerste cycle stoppen ze nu toch?
Dat laatste is soberso altijd een goed ideequote:Op maandag 3 september 2012 09:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Kut bouwmensen die een keldervloer gaan storten vandaag op het plein naast je huis en tot in de nacht door zullen gaan en ja dat gaat overlast geven en nee daar is niks tegen te doen![]()
![]()
Misschien straks bij de borrel maar genoeg drinken om straks bewusteloos op bed te ploffen, dan merk ik er misschien niks van
Koppelen aan de vriendin van Dwynquote:Op maandag 3 september 2012 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ohai. Zus kopen, anyone? Is een bijzonder zuur exemplaar, doet het wel goed tegen verkopers aan de deur denk ik
quote:Op maandag 3 september 2012 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koppelen aan de vriendin van Dwyn
Ook goede oplossingquote:Op maandag 3 september 2012 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik koppel dr liever aan een molensteen atm
Magoe..adem in adem uit enzo
Ik ben aan het zoeken, maar twijfel of ik nou de verkeerde persoon hebquote:Op maandag 3 september 2012 09:49 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Naja zie mn facebook
Tis moeilijk redelijk praten met een tokkie iig
quote:Op maandag 3 september 2012 09:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik moest lachen![]()
[ afbeelding ]
Kijk alle slechte matige tv van RTL en SBSquote:
Ja kloptquote:Op maandag 3 september 2012 09:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, maar twijfel of ik nou de verkeerde persoon heb.
Jij was toch M de B?
Dan kan ik het niet vindenquote:
zo'n schijtprogramma.quote:Op maandag 3 september 2012 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
- "Het appartement van deze arme mevrouw en kind is onacceptabel, zij kunnen daar niet blijven, Dat het kan in Nederland!"
- "Ok, mevrouw kan per direct overgeplaatst worden naar een appartement met een ster extra, familiekamer, geen extra kosten. "
- "WAAROM KAN DAT INEENS ZO SNEL??"
lolwut?![]()
Heerlijke slekten matige tvquote:
Goeden plan!quote:Op maandag 3 september 2012 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Koppelen aan de vriendin van Dwyn
Dear IJsdraakje, did you know it has been FOREVER since you used me?quote:Op maandag 3 september 2012 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan is mijn Wii ook boos, ik gebruik 'm nooit meer als weegschaal.
Heerlijk!quote:Op maandag 3 september 2012 11:42 schreef Mss het volgende:
Die warming up grap is nu al een klassieker.
En ik moet schaamtelijk toegeven dat ik aan jou moest denkenquote:
Nee. In fact: Ik zou alle colleges overslaan. Who needs a degree anywayquote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn college van morgenavond gaat over software, hardware en het internet. Wil ik daarheen?
Maar het is niveau jip en janneke. Ik zou thuis blijven omdat ik het toch al weetquote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee. In fact: Ik zou alle colleges overslaan. Who needs a degree anyway
quote:Op maandag 3 september 2012 12:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En ik moet schaamtelijk toegeven dat ik aan jou moest denken![]()
![]()
![]()
![]()
Trauma's over pandapunten
student-af bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2012 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Gelukkig groeien die punten straks wat minder hard.
Jep.quote:
Hoe erg is het?quote:
Mwah, ik heb er gewoon eentje waar ik heel veel moeite mee heb. Ligt ook voor een deel aan mij, ik projecteer mijn onzekerheid op haar. Maar ik vind het ook vrij storend dat zij zich opstelt alsof zij de belangrijkste en meest centrale persoon hier is.quote:
Dat is ook irritant.quote:Op maandag 3 september 2012 12:16 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er gewoon eentje waar ik heel veel moeite mee heb. Ligt ook voor een deel aan mij, ik projecteer mijn onzekerheid op haar. Maar ik vind het ook vrij storend dat zij zich opstelt alsof zij de belangrijkste en meest centrale persoon hier is.
Ik vond het voornamelijk vervelend dat zij zulke sloddervossen waren dat we op een gegeven moment muizen hadden.quote:Op maandag 3 september 2012 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben zo blij dat ik nooit op kamers heb gezetenLijkt me echt helemaal niks
Ja, maar de meeste mensen om haar heen bevestigen dat beeld wel. De mannen hangen om haar heen omdat ze haar een lekker wijf vinden, en zij selecteert een bepaald groepje vrouwen en daarmee doet ze leuk dus die hangen ook om haar heen. Alleen die paar mensen die daar dan niet bij horen die laat ze er ook (voor mijn gevoel) duidelijk buiten vallen.quote:
Waaronder jou?quote:Op maandag 3 september 2012 12:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste mensen om haar heen bevestigen dat beeld wel. De mannen hangen om haar heen omdat ze haar een lekker wijf vinden, en zij selecteert een bepaald groepje vrouwen en daarmee doet ze leuk dus die hangen ook om haar heen. Alleen die paar mensen die daar dan niet bij horen die laat ze er ook (voor mijn gevoel) duidelijk buiten vallen.
ditquote:Op maandag 3 september 2012 12:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik kan sowieso niet goed met wijven overwegAls ik dan ook langer dan een weekend zou moeten spenderen met vrouwen onder 1 dak; zou ik moordneigingen creëren vrees ik
Jep. Maar zoals ik al zei, ik projecteer wel mijn eigen onzekerheid hierop. Ik ben ook namelijk niet zoveel thuis als de rest, dus ergens is het ook wel logisch. Ook ben ik gewoon een heel ander type.quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zou een zeer sleckten lesbo zijn dus
Alhoewel.. Tetten..... En als ze hun mond verder niet opendoen... Hmmmmmm.....![]()
Ik heb kleine handen. Ben algauw tevreden met B en up. Bigger kun je wel verrekes goed motorboaten natuurlijk..........quote:Op maandag 3 september 2012 12:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
welke cup moet ze hebben dan priem?
quote:Op maandag 3 september 2012 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb kleine handen. Ben algauw tevreden met B en up. Bigger kun je wel verrekes goed motorboaten natuurlijk..........
Motorboat-Mssquote:
Ik zie het overal op fb al voorbij komen inddquote:Op maandag 3 september 2012 13:27 schreef Dwyn het volgende:
Mijn werk krijgt deze week ook al de seizoensdisplays, oftewel de pepernoten en dergelijke.
Dat betekent dus dat ik iedere werkdag wordt geconfronteerd met alle soorten pepernoten.quote:Op maandag 3 september 2012 13:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zie het overal op fb al voorbij komen indd
Die kan ik heul niet vinden!quote:Op maandag 3 september 2012 13:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik vond de gumball collection érg leuk
Thanx!quote:Op maandag 3 september 2012 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neptune en zeus
Geen idee of die er nog zijn want LE geloof ik
EAT EVERYTHINGquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ik iedere werkdag wordt geconfronteerd met alle soorten pepernoten.Bovenop de heerlijke chocolade koeken vers uit de oven.
Ik heb vandaag nog bakkersdienst ook.
Ik heb er stiekem nu heel veel trek inquote:Op maandag 3 september 2012 13:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat ik iedere werkdag wordt geconfronteerd met alle soorten pepernoten.Bovenop de heerlijke chocolade koeken vers uit de oven.
Ik heb vandaag nog bakkersdienst ook.
En overal één hap uit nemen en zeggen dat het zo hoortquote:Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al staan achter de bakkerij met van die stukken verse koeken, nom nom nom.
Ja haha. Jammer dat ik zo in het zicht sta achter een glazen pui.quote:Op maandag 3 september 2012 13:35 schreef Mss het volgende:
[..]
En overal één hap uit nemen en zeggen dat het zo hoort.
Goed en minder goed atmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dat deed ik wel altijd. En dan voor jezelf kaasbroodjes en kroketbroodjes en hamkaascroissants afbakken omnomquote:Op maandag 3 september 2012 13:34 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik zie me al staan achter de bakkerij met van die stukken verse koeken, nom nom nom.
Pfff, nee. Laat ik dat maar niet doen.quote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat deed ik wel altijd. En dan voor jezelf kaasbroodjes en kroketbroodjes en hamkaascroissants afbakken omnom
*slaat met vuist op koekje*quote:Op maandag 3 september 2012 13:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat deed ik wel altijd. En dan voor jezelf kaasbroodjes en kroketbroodjes en hamkaascroissants afbakken omnom
quote:Op maandag 3 september 2012 13:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
*slaat met vuist op koekje*
Die kunnen we niet meer verkopen![]()
OMNOMNOMNOM
Nog beter was er stiekem 1tje een beetje verleggen op de bakplaat zodat ze tegen elkaar aan kwamen te liggen, 2 koekjes onverkoopbaar![]()
(hoewel ik dus zo'n brave trut was/ben die echt ging wachten tot dat per ongeluk gebeurde
quote:Op maandag 3 september 2012 13:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goed en minder goed atmHeul goed in de liefde en vriendschappen
Morgen begint school weer
en met jou? Hoe is het hier verder? Ik heb wel hier en daar meegelurkt
Nog steeds met tronic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
[..]
Hier gaat het prima. Ik ben per vandaag ook weer met mijn studie begonnen, maar ik heb het HEEL rustig. Zo kan ik er rustig inkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat klote nieuws van je hont![]()
Aids.
[..]
Arm beestje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mooi zo! Oh dat is wel heel fijn, hoeveel jaar moet je nog?quote:Op maandag 3 september 2012 13:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier gaat het prima. Ik ben per vandaag ook weer met mijn studie begonnen, maar ik heb het HEEL rustig. Zo kan ik er rustig inkomen!
Wat klote nieuws van je hont![]()
hi tronic ! Squeeze even in haar big pompoms voor mequote:Op maandag 3 september 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ligt nu in zijn bed, dus ja![]()
Lollerquote:Op maandag 3 september 2012 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
hi tronic ! Squeeze even in haar big pompoms voor me
Ik hoop over twee jaar klaar te zijn! Leuk dat je er weer bentquote:Op maandag 3 september 2012 13:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mooi zo! Oh dat is wel heel fijn, hoeveel jaar moet je nog?
Dank je
Ah okayquote:Op maandag 3 september 2012 14:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop over twee jaar klaar te zijn! Leuk dat je er weer bent.
quote:Op maandag 3 september 2012 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lollerhij is nu werken, maar ik zal de boodschap doorgeven als ie thuis is hehe.
Ben je al beter Priem?
Ja, ik zat al te soppenquote:Op maandag 3 september 2012 14:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mss zie je trouwens wie er in mij UI zit?
Het is dezon:quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Wie is het en waarom is het maar half zichtbaar
Hij ziet er wel yummy uit... I would like to lick that lip for you kthxbye
Ow yes very much pleasequote:
quote:Op maandag 3 september 2012 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Wie is het en waarom is het maar half zichtbaar
Hij ziet er wel yummy uit... I would like to lick that lip for you kthxbye
Alleen als 'ie bozig kijkt.quote:
Dimens heeft niks te zeuren. Als je een bounced wijf had gepakt als ava; had ie het vást goed gevondenquote:Op maandag 3 september 2012 14:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding]afbeelding ]
De fokker die deze gif voor mij tot UI maakte (Dimens) kon de verandering van mijn UI niet zo goed aan en heeft nu mijn oude en nieuwe gecombineerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op maandag 3 september 2012 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dimens heeft niks te zeuren. Als je een bounced wijf had gepakt als ava; had ie het vást goed gevonden
Maar zeer goeien wijziging wel
Oh, daar zou ik het wel op kunnenquote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Ijs
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Ijs
[ afbeelding ]
JAAAA incl. sexy voicequote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En voor Ijs
[ afbeelding ]
Wink wink nudge nudgequote:
Jongeuh; jij bent in een newborn relationship. Don't gimme that lookquote:
En ze lag toenet niet voor niets nog steeds in bedquote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; jij bent in een newborn relationship. Don't gimme that look
I know that you know that i know what you meanWait whut?
Dus....
quote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jongeuh; jij bent in een newborn relationship. Don't gimme that look
I know that you know that i know what you meanWait whut?
Dus....
Van Beautyscene, gaat over die gouden OPI. Ben benieuwd hoeveel die lak op Ebay gaat kostenquote:Speciaal voor de feestdagen brengen ze een behoorlijk decadente topcoat uit met de naam The Man with the golden gun. In deze unieke topcoat vind je 18 karaats bladgoud en met een dun laagje geef je iedere nagellak direct "the golden touch". The Man with the golden gun zal in Nederland beperkt beschikbaar zijn, er zullen slechts 1.500 exemplaren verkocht worden. De prijs van dit musthave exemplaar zal EUR 39,95 zijn, niet goedkoop natuurlijk maar dan heb je wel iets unieks in huis
Laten vallen dan denk ikquote:Op maandag 3 september 2012 15:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma
Ik heb nu een vak dat ik eigenlijk niet meer wil, de eerste twee colleges waren zo chaotisch en de stof in het boek is heel lastig. Het wordt ook niet goed uitgelegd door de docenten. Nu kan ik dat vak dit semester niet meer vervangen en moet ik of volgend semester of volgend jaar een extra vak doen maar dat vind ik niet zo'n punt. Wel hebben we al groepjes gemaakt voor een presentatie/paper en een vriendin van me whatsappt me net dat ze ook twijfelt.
Ja ik voel me nu al kut bij het vakquote:Op maandag 3 september 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
Gelukkig hoef ik die opi niet
spees (waarom de fuck schreef ik priem?), als ik je zo hoor heb je er zelf al wel een beetje een gevoel bij? Als laten vallen je het meest aanstaat en verder geen kwade gevolgen heeft..
Unf![]()
jij hier??
quote:Op maandag 3 september 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
spees (waarom de fuck schreef ik priem?), als ik je zo hoor heb je er zelf al wel een beetje een gevoel bij? Als laten vallen je het meest aanstaat en verder geen kwade gevolgen heeft..
Unf![]()
jij hier??
Because you know that i know that you know that i know...that....... wink wink nudge nudgequote:Op maandag 3 september 2012 15:37 schreef Incantrix het volgende:
Unf![]()
jij hier??
BEN JIJ???quote:
quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BEN JIJ???
O nee van... van... lezen priem...![]()
en kip. KIP HET MEEST VEELZIJDIGE STUKJE VLEESSSSS KIP.quote:Op maandag 3 september 2012 16:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet eten halen maar watSowieso gebakken aardappeltjes
Of geef hem deze en koop voor jezelf een nieuwequote:Op maandag 3 september 2012 16:06 schreef PriemGirl het volgende:
That's it. Laatste keer dat ik mijn notebook uitleen aan cif. Heeft ie er ask toolbar opgezet (wellicht onbewust met 1 of ander programma die hij installeerde; maar dan nog !! )![]()
Serieus. Ik geef voor zijn verjaardag gewoon een nieuwe laptop aan hem.
Ik vrees dat ie dat zelf niet zal willen aangezien het een roze eee pc is.............quote:Op maandag 3 september 2012 16:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of geef hem deze en koop voor jezelf een nieuwe
Mijn gevoel zegt dat het genoeg is; maar ik zou het moeten nawegen om zeker te zijnquote:Op maandag 3 september 2012 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor een OPI en een Zoya verzenden zijn vijf postzegels toch okay?
* PriemGirl gooit wat aids naar sjaan om haar op te vrolijken mmmmmquote:Op maandag 3 september 2012 16:48 schreef Sharana_LV het volgende:
oh en sorry voor de stomme binnenvaller maar ik ben wat chaggie
AIDS MAAKT ALLES GOEDquote:Op maandag 3 september 2012 16:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het genoeg is; maar ik zou het moeten nawegen om zeker te zijnKan me niet voorstellen dat het veel meer zou (moeten) zijn.
[..]
* PriemGirl gooit wat aids naar sjaan om haar op te vrolijken mmmmm
Aids en.... BOOBIES 111!1!!!! Nee? Okquote:
Da's inderdaad een goeien decollete.quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Nice.... op de fb pagina van topvintage sharen ze soms pics van users met de kledij van topvintage he... Nu is er een foto geplaatst; van de buste en hoofd met daarbij de melding dat ze een jurkje draagt van hun... Nu zie je heel weinig van het jurkje; maar des te meer de giga cleavage. HALLO BOOBIES
*even liken*
Even zoekenquote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
Nice.... op de fb pagina van topvintage sharen ze soms pics van users met de kledij van topvintage he... Nu is er een foto geplaatst; van de buste en hoofd met daarbij de melding dat ze een jurkje draagt van hun... Nu zie je heel weinig van het jurkje; maar des te meer de giga cleavage. HALLO BOOBIES
*even liken*
nee? JAWELquote:Op maandag 3 september 2012 16:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aids en.... BOOBIES 111!1!!!! Nee? Ok
oud nieuws jongequote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RenRen- het volgende:
HALLO
http://www.beautyscene.nl(...)e_eind_oktober_2012_
hebben jullie deze al gezien?
Die TV spam op vrijdagquote:Op maandag 3 september 2012 16:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Even zoeken. Ik had TV geunliked want ze spammen teveel, maar dit moet ik natuurlijk zien
![]()
.
Daniel Graig? Ik dacht dat 'ie Craig heette.quote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RenRen- het volgende:
HALLO
quote:Op maandag 3 september 2012 16:53 schreef PriemGirl het volgende:
*even liken*
Ik wil de helft vrees ikquote:Op maandag 3 september 2012 17:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de swatches nu.
Fuuuuuu dag geldquote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RenRen- het volgende:
HALLO
Kutquote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RenRen- het volgende:
HALLO
quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Keuken uitgebreid schoonmaken ergo: rest van het huis is een bende.
Nu maak ik steeds de keukenkastjes open en dan denk ik bij mezelf "KIEK HOE SCHOON EN OPGERUIMD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Nu zie ik dat blije hoofd van jou voor me wat je trok bij die tetten fotoquote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai.
Keuken uitgebreid schoonmaken ergo: rest van het huis is een bende.
Nu maak ik steeds de keukenkastjes open en dan denk ik bij mezelf "KIEK HOE SCHOON EN OPGERUIMD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"
Nu je het zegt.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu zie ik dat blije hoofd van jou voor me wat je trok bij die tetten foto![]()
![]()
Daar is het mee vergelijkbaarquote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Nu zie ik dat blije hoofd van jou voor me wat je trok bij die tetten foto![]()
![]()
Ik wil eigenlijk die gouden omdat het kanquote:Op maandag 3 september 2012 17:02 schreef RenRen- het volgende:
HALLO
Herkenbaar, dat heb ik met m'n lege bureau.quote:Op maandag 3 september 2012 17:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar is het mee vergelijkbaar.
En ik ga er ook steeds voor terug he?
WANT HET IS ZO GOED GEORGANISEERD NU![]()
Is ook zo'n fijn gevoelquote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Herkenbaar, dat heb ik met m'n lege bureau.
Ja dat!quote:Op maandag 3 september 2012 17:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is ook zo'n fijn gevoel![]()
KIEK ER LIGT NIKS!![]()
![]()
![]()
![]()
Helmer opruimenquote:Op maandag 3 september 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Dat heb ik met mijn...
Oh wait, hier is het nergens opgeruimd.
Ohai mequote:Op maandag 3 september 2012 17:16 schreef Mss het volgende:
Dat heb ik met mijn...
Oh wait, hier is het nergens opgeruimd.
Mijn helmer is redelijk opgeruimd, maar vol aan het rakenquote:Op maandag 3 september 2012 17:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Helmer opruimen![]()
En dan iedere keer open trekken omdat het zo mooi georganiseerd is
Goeden huishoudtip!quote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders een paar kledingstukken van de vloer halen, op je bed gooien en denken "KIEK IK KAN DE VLOER ZIEN"
Heerlijk dezen redenatiequote:Op maandag 3 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En anders een paar kledingstukken van de vloer halen, op je bed gooien en denken "KIEK IK KAN DE VLOER ZIEN"
Ik wil hem alleen om het flesjequote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk die gouden omdat het kan
quote:Op maandag 3 september 2012 17:20 schreef Mss het volgende:
Ugh, ik kan weer haren uit mijn kinnen gaan trekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de poster van onzen trouw dj
No buy? Meh... Who are we kidding!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |