Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef Goddelijker het volgende:
Auto weer opgehaald.
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Nu even wachten, dan hopen dat het over paar weken mooi weer is zodat ik hem weer een beurt kan geven voor de herfst/winter.
Fietser achterop gehad, terwijl ik geparkeerd stond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:51 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Wat was er gebeurd?
Heel je Peugeot lettertjes eraf!
Die is er ook af.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:54 schreef JohnB52 het volgende:
Staat er nog wel 206 op?
En het leeuwtje? Of heb je t oude model?
Ik zou em van te voren kleien, en als je dit gebruikt hebt toch gewoon ff een lekker waxlaag/sealant aanbrengen. Dan geniet je toch een stuk langer van het resultaatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fanatieke poetser, doe het eigenlijk nooit maar dit ziet er goed uit, na wassen alleen hiermee behandelen, ben je dan klaar?
Dat vreesde ik al, bedanktquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:57 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Ik zou em van te voren kleien, en als je dit gebruikt hebt toch gewoon ff een lekker waxlaag/sealant aanbrengen. Dan geniet je toch een stuk langer van het resultaat
Het hoeft niet persé natuurlijk, maar wil je het in 1 keer goed dan en langer genieten van het resultaat dan zou ik het wel doen.
Tja, ik heb altijd nogal zo'n Tell Sell gevoel bij die kras weg reclame's..quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:34 schreef JohnB52 het volgende:
Van de week bij Kassa op tv een test met spullen die krassen weg zouden halen. Verrassend genoeg bleek alleen die van meguiars een beetje te werken
Dat dus.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Goddelijker het volgende:
Mooi een webcam/camera erop richten.
Hoe veel keer per jaar doe je dat? Je had het recent toch ook nog gedaan?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:47 schreef Goddelijker het volgende:
Het resultaat van gisteren met iets meer zon:
[ afbeelding ]
2-3x per jaar. Laatste keer was voor de zomervakantie.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe veel keer per jaar doe je dat? Je had het recent toch ook nog gedaan?
Daar kan de politie overigens niets meequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:33 schreef Goddelijker het volgende:
Mooi een webcam/camera erop richten.
Tis dan ook niet de bedoeling dat de politie hiervan lucht krijgt.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:18 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Daar kan de politie overigens niets mee(tenzij je duidelijk maakt dat er opnames gemaakt worden, anders mag je de straat namelijk niet filmen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |