Mothers Mag & Alu werkt erg goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef JohnB52 het volgende:
Waar reinigen jullie ook alweer sierstukken van uitlaten mee?
Borstel en schuursponsjequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef JohnB52 het volgende:
Zie je DM.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:32 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb ook zo'n idee, toevallig bij een heel goedkoop gereedschapmerk?
Deel het met ons!
Eerst Belgom gebruiken en daarna een alu-wax voor de bescherming. Vooral Belgom is erg stevig spul.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:32 schreef JohnB52 het volgende:
Jup, en als dat nog niet sterk genoeg is kan je ook nog staalwol gebruiken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:47 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Eerst Belgom gebruiken en daarna een alu-wax voor de bescherming. Vooral Belgom is erg stevig spul.
Ze maken ze dus gewoon met jouw naam, als je er maar genoeg besteld.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Bedankt. Maar ik zie niet dat ze ook nog andere merken maken?
Net als met wel meer dingen dus..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ze maken ze dus gewoon met jouw naam, als je er maar genoeg besteld.
Die kwam ik ook op de facebook van dodo tegen, daar zeiden ze dat ze hem met lime prime hadden gedaan ( ook de rechter kant)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:50 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Commandant is ook niet echt alles, maar doffe lak zul je moeten polijsten (dat doe je in feite met producten als Commandant ook), en dat hoeft zeker niet extreem grof te zijn.
Bij polijsten kun je sierlijntjes gewoon afplakken natuurlijk.
Handmatig met Auto Finesse Tripple zou ook een mooie en veilige optie zijn voor de lak. Het is een all in one (polish/glaze/wax):
Men nemen een motorkap:
[ afbeelding ]
Men pakken Auto Finesse tripple en MF pads:
[ afbeelding ]
Men begint het product in te werken:
[ afbeelding ]
Men begint blij te kijken na uitwrijven:
[ afbeelding ]
Hier het complete topic:
http://www.stanceworks.co(...)?p=882990#post882990
Ik ben niet zo'n fanatieke poetser, doe het eigenlijk nooit maar dit ziet er goed uit, na wassen alleen hiermee behandelen, ben je dan klaar?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:50 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Commandant is ook niet echt alles, maar doffe lak zul je moeten polijsten (dat doe je in feite met producten als Commandant ook), en dat hoeft zeker niet extreem grof te zijn.
Bij polijsten kun je sierlijntjes gewoon afplakken natuurlijk.
Handmatig met Auto Finesse Tripple zou ook een mooie en veilige optie zijn voor de lak. Het is een all in one (polish/glaze/wax):
Men nemen een motorkap:
[ afbeelding ]
Men pakken Auto Finesse tripple en MF pads:
[ afbeelding ]
Men begint het product in te werken:
[ afbeelding ]
Men begint blij te kijken na uitwrijven:
[ afbeelding ]
Hier het complete topic:
http://www.stanceworks.co(...)?p=882990#post882990
| Forum Opties | |
|---|---|